xden Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Mam aprilke rx 125 z 95r. no i nie wiem czy powinna być taka słaba. Niby leci do końca, zamyka 6-kę - ale czasami problem jest ją z 1-ki na koło strzałem ze sprzęgła postawić. Chyba powinna na pierwszych 3 biegach na samym gazie wchodzic. Gaznik tez ma chyba nieseryjny bo 34mm dellorto. Nie wiedzialem czy blokada jest w tylnim tlumiku to go zdjalem - poza glosniejsza pracą moc ta sama. Co moze byc? Jak zrzuce z 1ki na 4kę i wiecej gazu odkrece to przygasa. Tak powinno być? Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Masz wszystko dobrze to nie jest YZ że z gazu idzie na koło ;) Ile Ci leci i np jedziesz sobie 50km/h wrzucasz 6 i powoli przyspieszasz jeżeli prędkość rosnie i sie nie muli to tłok jest ok :bigrazz: nie wiem czy to dobra metoda ale jak miałem zepsuty tłok w TZR to jak dałem na 6 to prędkośc spadała a jak zrobiłem tłok to właśnie z 60km/h na 6 przyśpieszał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Na zgaszonym silniku, na asfalcie wrzuc bieg i sprobuj przeciagnac moto. Jak kolo sie bedzie obracac to nie masz kompresji. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Na zgaszonym silniku, na asfalcie wrzuc bieg i sprobuj przeciagnac moto. Jak kolo sie bedzie obracac to nie masz kompresji. POZDROTAk nie sprawdzi!!! Bo koło zawsze będize miało jakiś opór albo mniejszy albo większy a on nie ma porównania do innej Aprilia RX i nie będzie widział czy tak ma być...Najlepiej to V-max i tak jak mówiłem z tym przyśpieszeniem na 6 biegu pzdr moją jechałem 120km/h może 130 pojedzie zobaczymy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 TAk nie sprawdzi!!! Bo koło zawsze będize miało jakiś opór albo mniejszy albo większy a on nie ma porównania do innej Aprilia RX i nie będzie widział czy tak ma być...Najlepiej to V-max i tak jak mówiłem z tym przyśpieszeniem na 6 biegu pzdr moją jechałem 120km/h może 130 pojedzie zobaczymy :wink: Hmpf... Jakos ja tak sprawdzilem i dzieki temu zrobilem remoncik w mojej dt.... Nie wiem co masz za problem ale przelamanie kompresji wcale nie jest takie proste.... Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Jak Ci zamyka szóstke to raczej jest wszystko w porządku. Zrób jeszcze próbę elastycznosći tak jak koledzy wyżej napisali. Z trójki to na crossie 125 musisz się postarać żeby na koło pójść :notworthy: NIE TEN DZIAŁ!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 Z trójki to na crossie 125 musisz się postarać żeby na koło pójść mrugacz.gifTo rozumiem żart? :notworthy:RX spokojnie z 2 biegu powinien iść z gazu na koło.Myślę że tłoczek może już się kończyć.Ps. A zawór wydechowy prawidłowo działa? Może on jest przyczyną. Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 to ty se chyba żartujesz że rx z 2 na koło idzie z gazu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 To rozumiem żart? :PRX spokojnie z 2 biegu powinien iść z gazu na koło.Myślę że tłoczek może już się kończyć.Ps. A zawór wydechowy prawidłowo działa? Może on jest przyczyną.Hah dobre na 2 z gazu na koło RX :D!!Powiem wam tak mam DT chociarz ma bardzo mało mocy w porównaniu do RX to łatwiej go postawić z gazu nie wiem czemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juliann Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Witam ! to jest przyczyna zaworu wydechowego . wiem poniewaz mialem ten sam problem . na 2 spokojnie powinna wchodzic na kolo . ps.masz moze wrazenie ze biegi sa za krotkie i sie nie wkreca do konca ? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 po 1 to : odkręc pokrywę od zapłonu i przekręcając wałem sprawdż kompreche, sprawdż czy nie stuka tłok, nie słychać pierścieni... nawet jeśli miąłby małą kompresje to powinien być bardzo mocny, sprawdż zawór wydechowy, ewentualnie wyreguluj, jeśli nie to to sprawdzaj po kolei świece i filtr powietrza, a na końcu (jeśli to wszystko nic nie da) czyszczenie gażnika i regulacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Jakie powinno być ciśnienie w takiej 125 cm3 i jak to sprawdzić ciśnieniomierz, gaz na maxa i kilka razy kopnąć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 tak.jak bedziesz mail 10 to jest git.to nie jest Yz ale z 2 z gazu spoko powinna isc na kole.z 3 sztrzelic lekko pociagnac i tez.;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 No nie wiem czy tak jest.Bo np DT który jest słaby łatwej postawić na koło.Może dlatego że RX ma rotaxa który jest przystosowany do ścigaczy i ma róną moc a nie takiego nagłego kopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 (edytowane) to wiesz co zrob rozpedz sie delikatnie i wcisnij sprzeglo wbij jedynke odkrec mu do konca gazu i strzel ze sprzegla jesli sie wywalisz na plecy tzn ze jest ok. Zrob to najlepiej na asfalcie zeby przyczepnosci nie stracil Sprzeglo ci sie nie slizga? poznasz to po tym ze bedzie ci na obroty wchodzil a wlono bedize przyspieszal Edytowane 23 Sierpnia 2007 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.