Skocz do zawartości

XJR1200 - XJR1300


Rekomendowane odpowiedzi

Sie ma.

Wprawdzie nie do końca rozumiem po co Ci takie moto jeśli chcesz się poruszać poniżej ograniczeń. Jednak w temacie samej XJR-y, to bierz śmiało! Motocykl jest silny, ale nie ma natury wariata. Moc jest oddawana bardzo liniowo i łagodnie. Ale jeśli szarpniesz manetę do oporu - obudzisz demona! Pamiętaj tylko, że po tym motocyklu będzie Ci bardzo ciężko przesiąść się na coś innego. Taki urok XJR-y!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czym latałeś przed tym, jak wskoczyłeś na xjr'a ?

Jakbyście porównali XJ1300 do fz6 ? Moc podoba a miałem okazję kiedyś fz7 S2 się przejechać, mocny sprzęt ale za mały gabarytowo dla takiego monstrum jak ja.

Edytowane przez szebastian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie latam xjr-ą. Ma ją mój dobry przyjaciel i czasem się zamieniamy na motocykle dla zabawy. Ja jeżdżę banditem 1200 i przesiadłem się na niego po kilku sezonach na cb 500. Z perspektywy czasu uważam ten motocykl za jeden z najfajniejszych big bików do codziennej jazdy. XJR-ę chciałbym mieć w kolekcji głównie ze względu na 2 amory z tyłu i aksamitną skrzynię biegów. Reszta to też czysta rozkosz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę XJrą juz.... właśnie wymieniam dowód, bo się skończyły miejsca na pieczątki. Wcześniej EN500 i Virówa 1100, Wski, Jawy, Mztki. Gabaryt 190/140 +- 5kg. Krowa daje radę. Jak się wczujesz, to można nią wyczyniać cuda przy małych prędkościach. W międzyczasie miałem możliwość przejażdżek różnymi motórami- ZX-9, GSX-F600, Zx-636 i innymi. W porównaniu do XJrki reszta(600ccm) stoi w miejscu do pewnej prędkości, powyżej 180kmów zaczyna się żagiel, ale jak ktoś ma silną wolę to i da radę do maxa, oczywiście nie w Pl, tylko w Niemczech.

Edytowane przez Dream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odkopię:

 

Pacjent - XJR 1200 95r. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie? W silniku dzwoni wszystko jakby ktoś tam wsypał garść nakrętek. Sprzęgło na pewno, rozrząd prawdopodobnie, i trochę słychać zawory. Na wolnych obrotach co chwila któryś gar łapie opóźniony zapłon. (to sugeruje rozrząd).

Jaki tam powinien być olej? Czy to coś w stylu siarczkowo-molibdenowego? Wygląda jak mieszanka smaru grafitowego i kawy z mlekiem. Jeśli nie jest to coś dedykowanego, to na bank jest to szlam. Co jeszcze może być newralgicznym punktem? Szukam argumentów żeby wybić kumplowi z głowy zakup tego padła.

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Tomasz. Podziałało :)

Wyciek spod miski, wyciek spod dekla zaworów, wilgotna chłodniczka.... Widać że ktoś w ogóle o nią nie dbał, a takie sprzęty to kopalnie bez dna. I jeszcze podobno części w cholerę drogie.

Edytowane przez ZIGGI

Destruction of the empty spaces is my one and only crime

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...