Simon Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Dzięki!Najbardziej obawiam sie dużego zużycia paliwa i drogich przegladow. :? No ale nie ma róży bez kolców.A na co mam zrwcac uwage przy zakupie maszyny używanej,bo tylko taka wchodzi w gre?Czy są jakies elementy którym szczegolniej musze sie przyjżec? :eek2: KACZOR VS 800 INTRUDER Najwazniejszy element, na jaki MUSISZ zwrocic uwage, to V-max :twisted: Motocykl, oczywiscie :mrgreen: Z pelna swiadomoscia mowie, ze ZADEN inny sprzet nie da Ci takiej frajdy. :) :) :mrgreen: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 A spieki ceramiczne i tuleje z aluminium tez masz ???a czujnik polozenia przepustnicy ?????a kable w predkosciomierzu zamist linki tez masz :> A na cholere mnie to ? Jak latem w polowie Ameryki elektrycja wysiadla to na lotnisku wysikac sie nie moglem ( nie mowiac o numerze 2 ) bo pieprzona spluczka byla obslugiwana sensorem. A ze chodzi mi jeszcze po glowie lekki rozwiert bloku na 1230 cm to ciesze sie ze zadnych nikasili tam nie mam.I nie sadze zeby ( mimo tych aluminiowych tulei ) twoj motocykl byl lzejszy od mojego.A od czujnika polozenia przepustnicy zdecydowanie lepiej dziala bateria Mikuni RS ( flatslide z pompkami przyspieszajacymi ) - daje ci takiego kopa od 3k obrotow w gore, ze zaden czujnik nie jest w stanie tego skopjowac.No i nie wiem ile oni mocy z takiej Yamahy podaja, ale moj GS moze byc tak jak go mam w tej chwili prawie fabryczny ( silnikowo ) z moca kolo 130 KM, ale mozna go latwo pociagnac do 250 KM, a sa entuzjasci co i 400 KM z niego wyciagneli ( bez turbo, czy nitro ). Nie sadze zebym to robil az w takim zakresie, ale milo o tym wiedziec. A obejrzec go mozna na www25.brinkster.com/junakm10/adam/default.html - na dole strony jest link. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 coś ten link nie działa, sprawdź go Adam proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Tak naprawdę sądzę że silniki w motocyklach o pojemności powyżej litra ( nie uwzględniając chopper'ów) to pewne wynaturzenie :mrgreen: . Z jednego litra można dać tyle mocy, momentu obrotowego i trwałości że wystarczy dla najbardziej wymagających. W tej chwili trwa wyścig producentów kto sika najdalej i ma najdłuższego ptaka. Tak też czy gaz jest sterowany linką czy elekronicznie, czy tylne światła są na diodach czy klasycznie - żarówki, są to wodotryski potrzebne do reklamy i wykazania się jakąś przewagą nad konkurencją. To co ważne ale nie da się wykorzystać do reklamy jest często olewane przez producentów, np. łatwość serwisowania. Przypomina mi się jak z mechanikiem użerałem się z akumulatorem w Intruderze ( tzn. on robił a ja stałem obok i wk... się że trwa to godziny a nie minuty ). Jeżdżę XJR'ą, uważam że jest świetnym motocyklem ale kupiłem ją nie dla tego że śniła mi się po nocach, po prostu była pierwszą maszyną ( jedną z niewielu ) w przyzwoitym stanie jaką udał mi się upolować, trafiłbym Horneta 900, byłby Hornet, trafiłbym ZRX1200 (Kawasaki) była by Kawa.106KM i 100Kgm momentu obrotowego jak dla mnie wystarczy, 250kg wagi ciut za dużo, no ale życie to sztuka kompromisów :) . ZbychoXJR1300 www.jim.siedlce.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sfinx Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 Litrowe? Kawasaki ma juz 2-litrowa maszyne na drodze! Matko, jeszcze troche a bedziemy mieli 5.7L V8 Hemi :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 "mamy" Boss Hossa przerost formy nad treścią :ehz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2004 coś ten link nie działa, sprawdź go Adam proszę Tu nie wiem dlaczego nie dziala, ale wstawilem go w File / Open i zadzialal. Adam M.PS A wracajac do motocykli to musze odszczekac, bo z postu Zbycha wynika ze XJR jest 8 kg lzejsza od mego GS - ciezar mojej owiewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedzwiedz Opublikowano 12 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2004 Jeżdżę XJR'ą, uważam że jest świetnym motocyklem ale kupiłem ją nie dla tego że śniła mi się po nocach, po prostu była pierwszą maszyną ( jedną z niewielu ) w przyzwoitym stanie jaką udał mi się upolować, trafiłbym Horneta 900, byłby Hornet, trafiłbym ZRX1200 (Kawasaki) była by Kawa.106KM i 100Kgm momentu obrotowego jak dla mnie wystarczy, 250kg wagi ciut za dużo, no ale życie to sztuka kompromisów :) . ZbychoXJR1300 www.jim.siedlce.pl i tu sie z toba zgodze ja tez długggoooo szukalem (TDMy,xj900,zrx1200 itp) trafila sie xjr to ja kupilem i nie zaluje w ten weekend mialem malego szlifka z dwonkiem :) ale nie mysle jej sprzedawac :) to nie przelotna znajomosc to milosc prze duze M 14 lutego kupie mojej xjr nowgo kapcia i kierownice :) Cytuj FXST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KACZOR Opublikowano 17 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 Najwazniejszy element, na jaki MUSISZ zwrocic uwage, to V-max :twisted: Motocykl, oczywiscie :mrgreen: Z pelna swiadomoscia mowie, ze ZADEN inny sprzet nie da Ci takiej frajdy. :buttrock: :) :mrgreen: :twisted: V-max ładny sprzęcik,ale zakochalem sie w XJR'ze.Poza tym chcę sprzęta który będzie wygodny na dalsze trasy,a V-max jest raczej lepszy do poruszania się w miescie na niewielkich odleglościach niż na dalszych trasach poza miastem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 17 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 To może pomyśl na temat czegoś z owiewką ... na trasie dobra rzecz :buttrock: , tylko klimat nie ten.PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor Opublikowano 13 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2005 Trochę się Zbycho z Tobą nie zgodzę. Spalanie, przynajmniej u mnie przy spokojnej jeździe to 6l. Jak dam w palnik to pali 8,5. 10 litrów nigdy mi nie spaliła, bybć może jestem miękka faja :D Co do brania oleju to również nie targa mi zbyt wiele ot 100 ml na 2 tys km, nawet podczas szybkiej jazdy.Ale to jest nieistotne. XJR to motor który potrafi cieszyć i radować serce i oczy.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Noo ... z tymi 10L to lekko przegiełem, tzn. teoretycznie jest to możliwe, prosta atostrada, rolgaz na maxa, 200-220km/h na budziku ...W nomalnym życiu na 8,5L to już trzeba ostro pałować. ZbychoXJR1300MW750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Richie Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 http://www.scigacz.pl/index.php?document=591 to tak apropo fjr1300, chyba tylu chetnych na swiecie sie nie myli? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 http://www.scigacz.pl/index.php?document=591 to tak apropo fjr1300' date=' chyba tylu chetnych na swiecie sie nie myli? :D[/quote'] A co ma wspolnego XJR z FJR ???? 8O 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Richie Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 no tak to jest jak sie w srodku nocy polprzytomny dopiero czyta forum sorry :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.