karolaga Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Witam Szukam wszelikich informacji na temat moto Suzuki GS 1000 E, może ktoś był lub jest ewentualnie użytkownikiem tego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Ciężkie, mało zwrotne z wiotką ramą, silnik ma duży moment obrotowy i jest trwały. Motocykl ma jednak swoje lata i z tą trwałością różnie bywa, szczególnie w tak dostojnym wieku :) Użytkowałem podobny motocykl z tamtych lat, piszę więc o swoich doświadczeniach, które nie będą odbiegały od twoich, gdy pojeździsz jakiś czas po kupnie :D Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolaga Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Ciężkie, mało zwrotne z wiotką ramą, silnik ma duży moment obrotowy i jest trwały. Motocykl ma jednak swoje lata i z tą trwałością różnie bywa, szczególnie w tak dostojnym wieku :icon_biggrin: Użytkowałem podobny motocykl z tamtych lat, piszę więc o swoich doświadczeniach, które nie będą odbiegały od twoich, gdy pojeździsz jakiś czas po kupnie :biggrin: Ostatnio choruje własnie na cos z tamtych lat 80, jest to Gs 1000 lub XS 1100 jakos te moto przypadły mi do gustu, wiec zbieram o nich rózne info. choć na tym forum niewiele jest o nich. Troszke sie obawiam o silnik, chodzi mi głownie o to by nie brał oleju, bo chyba ta naprawa by przedrożyła sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 chodzi mi głownie o to by nie brał olejuStary GS ... wydaje mi sie, ze one w swej naturze mają branie oleju ... Pozdro Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolaga Opublikowano 14 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Stary GS ... wydaje mi sie, ze one w swej naturze mają branie oleju ... PozdroTak, tez tak mysle, tylko bysmy sie dobrze zrozumieli mam na mysli takie branie oleju co kwalifikuje silnik do naprawy (jak sie skonczy na wymianie pierscieni to super), Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Brać olej, to zawsze będzie, około litra na 1000 km jest chyba do przyjęcia. Przy takim zużyciu silnik nie powinnien dymić olejem, jeśli tak jest, to nie ryzykuj, oprócz pierścieni mogą być inne części do naprawy, wtedy koszty są ogromne!!! Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Z ktorego roku model ma to byc ?Od 80r wprowadzono glowice 4 zaworowa i w nomenklaturze europejskiej powstal GSX ( sportowy ). Wersja 2 zaworowa dostala w prezencie wal napedowy jak na turystyka przystalo i jest b.ceniona za zachodnia granica Polski.Rama tych motocykli nie jest bardziej gietka niz konkurencji z tamtych lat, a calosc ma o wiele wieksze mozliwosci jezdne niz chocby Yamaha 1.1, ktora prowadzi sie naprawde tragicznie.Najczestsze klopoty to instalacja ladowania ( proste w naprawie i przerobce na cos dzialajacego ), najrzadsze i najgrozniejsze to zuzycie walu korbowego. W moim 84 GS1150 po 16 latach i 14 wlascicielach nie musialem robic szlifu - tylko pierscienie i uszczelniacze prowadnic byly do wymiany, tyle ze chcac dodac mu troche odjazdu wymienilem tloki na WISECO, co zwiekszylo pojemnosc do 1185 i stopien sprezania z 9.5 do 10.5. Potem zamienilem kola, zawieszenie i hamulce na GSXR z 87r, naped na lzejszy ( 530 z 630 ) tyle ze wszystko jest dalej w "klimacie" oryginalnego motocykla. http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/b5268202.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/faac76d4.jpg Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 Adamie, kolega karolaga pyta o GS 1000 E czyli po dwa zawory na garczek.Adamie wiesz, że Jędrzej kupił taki sprzęt jak twój. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 (edytowane) po co szukac klasyka jak mozna nabyc inazume 1200 ktora notabene jest wzorowana na klasykach suzuki i jest naprawde piekna . tez mi sie podobaly gsy i dlatego nabylem inke . klasyk i w dodatku bezawaryjny i nietuzinkowy.noo, chyba ze kolega chce zanabyc moto orginalne i je w takim stanie uzytkowac . wszak to juz bedzie piekny zabytek i kawal historii suzuki jak i calego motocyklizmu Edytowane 14 Maja 2007 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 14 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2007 cena Kulka cena :biggrin: Od 80r wprowadzono glowice 4 zaworowa i w nomenklaturze europejskiej powstal GSXhehe, to w nomenklaturze amerykańskiej i kanadyjskiej pozostalo oznaczenie gs (bez x) :icon_eek: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Adamie wiesz, że Jędrzej kupił taki sprzęt jak twój. Dzieki temu teraz konwersujemy sobie czasem na privie :) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolaga Opublikowano 15 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2007 Z ktorego roku model ma to byc ?Od 80r wprowadzono glowice 4 zaworowa i w nomenklaturze europejskiej powstal GSX ( sportowy ). Wersja 2 zaworowa dostala w prezencie wal napedowy jak na turystyka przystalo i jest b.ceniona za zachodnia granica Polski.Rama tych motocykli nie jest bardziej gietka niz konkurencji z tamtych lat, a calosc ma o wiele wieksze mozliwosci jezdne niz chocby Yamaha 1.1, ktora prowadzi sie naprawde tragicznie.Najczestsze klopoty to instalacja ladowania ( proste w naprawie i przerobce na cos dzialajacego ), najrzadsze i najgrozniejsze to zuzycie walu korbowego. W moim 84 GS1150 po 16 latach i 14 wlascicielach nie musialem robic szlifu - tylko pierscienie i uszczelniacze prowadnic byly do wymiany, tyle ze chcac dodac mu troche odjazdu wymienilem tloki na WISECO, co zwiekszylo pojemnosc do 1185 i stopien sprezania z 9.5 do 10.5. Potem zamienilem kola, zawieszenie i hamulce na GSXR z 87r, naped na lzejszy ( 530 z 630 ) tyle ze wszystko jest dalej w "klimacie" oryginalnego motocykla. http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/b5268202.jpg http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/faac76d4.jpg Witam Na allegro znalazłem taki sprzęt, http://moto.allegro.pl/item193975683_suzuki_gs_1000_e.html Pozdrawiam Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Niestety bez obejrzenia sie nie obejdzie.Mozna go brac za 3 tys jezeli nie dymi, nie wibruje jak wsciekly, zaden bieg nie wypada i laduje aku. To ostatnie zreszta najmniej wazne ale moze byc jako punkt do lekkiego zbicia ceny. Powinien pokazywac na voltomierzu 14.5V przy silniku pracujacym na 5 tys obrotow. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 po co szukac klasyka jak mozna nabyc inazume 1200 ktora notabene jest wzorowana na klasykach suzuki i jest naprawde piekna . tez mi sie podobaly gsy i dlatego nabylem inke . klasyk i w dodatku bezawaryjny i nietuzinkowy.noo, chyba ze kolega chce zanabyc moto orginalne i je w takim stanie uzytkowac . wszak to juz bedzie piekny zabytek i kawal historii suzuki jak i calego motocyklizmuBo inzuma kosztuje powyżej 10000 a Gs można kupic już za 4000. Fajny motocykl. B.trwały. Stara szkoła robienia motocykli. Wszystko jest tam gdzie powinno być. Po za tym naprawde mocne moto z mocnym dołem.http://www.allegro.pl/item193975683_suzuki_gs_1000_e.htmlmiałem ten motocykl u siebie w serwisie. Dobry stan do poprawek małe usterki typu linki czy lekko skorodowany wydech. Za to silnik żyleta. Jakiś czas temu taki przynajmniej był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 No to juz jest jedna pozyteczna informacja na korzysc motocykla ... i wlasciciela - ze nie sciemnial w ogloszeniu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.