Skocz do zawartości

SUZUKI GS 1000 E jakie jest ???


Rekomendowane odpowiedzi

Ciężkie, mało zwrotne z wiotką ramą, silnik ma duży moment obrotowy i jest trwały. Motocykl ma jednak swoje lata i z tą trwałością różnie bywa, szczególnie w tak dostojnym wieku :)

Użytkowałem podobny motocykl z tamtych lat, piszę więc o swoich doświadczeniach, które nie będą odbiegały od twoich, gdy pojeździsz jakiś czas po kupnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężkie, mało zwrotne z wiotką ramą, silnik ma duży moment obrotowy i jest trwały. Motocykl ma jednak swoje lata i z tą trwałością różnie bywa, szczególnie w tak dostojnym wieku :icon_biggrin:

Użytkowałem podobny motocykl z tamtych lat, piszę więc o swoich doświadczeniach, które nie będą odbiegały od twoich, gdy pojeździsz jakiś czas po kupnie :biggrin:

 

Ostatnio choruje własnie na cos z tamtych lat 80, jest to Gs 1000 lub XS 1100 jakos te moto przypadły mi do gustu, wiec zbieram o nich rózne info. choć na tym forum niewiele jest o nich. Troszke sie obawiam o silnik, chodzi mi głownie o to by nie brał oleju, bo chyba ta naprawa by przedrożyła sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary GS ... wydaje mi sie, ze one w swej naturze mają branie oleju ... Pozdro

Tak, tez tak mysle, tylko bysmy sie dobrze zrozumieli mam na mysli takie branie oleju co kwalifikuje silnik do naprawy (jak sie skonczy na wymianie pierscieni to super),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brać olej, to zawsze będzie, około litra na 1000 km jest chyba do przyjęcia. Przy takim zużyciu silnik nie powinnien dymić olejem, jeśli tak jest, to nie ryzykuj, oprócz pierścieni mogą być inne części do naprawy, wtedy koszty są ogromne!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ktorego roku model ma to byc ?

Od 80r wprowadzono glowice 4 zaworowa i w nomenklaturze europejskiej powstal GSX ( sportowy ). Wersja 2 zaworowa dostala w prezencie wal napedowy jak na turystyka przystalo i jest b.ceniona za zachodnia granica Polski.

Rama tych motocykli nie jest bardziej gietka niz konkurencji z tamtych lat, a calosc ma o wiele wieksze mozliwosci jezdne niz chocby Yamaha 1.1, ktora prowadzi sie naprawde tragicznie.

Najczestsze klopoty to instalacja ladowania ( proste w naprawie i przerobce na cos dzialajacego ), najrzadsze i najgrozniejsze to zuzycie walu korbowego. W moim 84 GS1150 po 16 latach i 14 wlascicielach nie musialem robic szlifu - tylko pierscienie i uszczelniacze prowadnic byly do wymiany, tyle ze chcac dodac mu troche odjazdu wymienilem tloki na WISECO, co zwiekszylo pojemnosc do 1185 i stopien sprezania z 9.5 do 10.5. Potem zamienilem kola, zawieszenie i hamulce na GSXR z 87r, naped na lzejszy ( 530 z 630 ) tyle ze wszystko jest dalej w "klimacie" oryginalnego motocykla.

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/b5268202.jpg

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/faac76d4.jpg

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co szukac klasyka jak mozna nabyc inazume 1200 ktora notabene jest wzorowana na klasykach suzuki i jest naprawde piekna . tez mi sie podobaly gsy i dlatego nabylem inke . klasyk i w dodatku bezawaryjny i nietuzinkowy.

noo, chyba ze kolega chce zanabyc moto orginalne i je w takim stanie uzytkowac . wszak to juz bedzie piekny zabytek i kawal historii suzuki jak i calego motocyklizmu

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena Kulka cena :biggrin:

 

Od 80r wprowadzono glowice 4 zaworowa i w nomenklaturze europejskiej powstal GSX

hehe, to w nomenklaturze amerykańskiej i kanadyjskiej pozostalo oznaczenie gs (bez x) :icon_eek:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ktorego roku model ma to byc ?

Od 80r wprowadzono glowice 4 zaworowa i w nomenklaturze europejskiej powstal GSX ( sportowy ). Wersja 2 zaworowa dostala w prezencie wal napedowy jak na turystyka przystalo i jest b.ceniona za zachodnia granica Polski.

Rama tych motocykli nie jest bardziej gietka niz konkurencji z tamtych lat, a calosc ma o wiele wieksze mozliwosci jezdne niz chocby Yamaha 1.1, ktora prowadzi sie naprawde tragicznie.

Najczestsze klopoty to instalacja ladowania ( proste w naprawie i przerobce na cos dzialajacego ), najrzadsze i najgrozniejsze to zuzycie walu korbowego. W moim 84 GS1150 po 16 latach i 14 wlascicielach nie musialem robic szlifu - tylko pierscienie i uszczelniacze prowadnic byly do wymiany, tyle ze chcac dodac mu troche odjazdu wymienilem tloki na WISECO, co zwiekszylo pojemnosc do 1185 i stopien sprezania z 9.5 do 10.5. Potem zamienilem kola, zawieszenie i hamulce na GSXR z 87r, naped na lzejszy ( 530 z 630 ) tyle ze wszystko jest dalej w "klimacie" oryginalnego motocykla.

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/b5268202.jpg

 

http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...FE/faac76d4.jpg

 

Witam

 

Na allegro znalazłem taki sprzęt,

http://moto.allegro.pl/item193975683_suzuki_gs_1000_e.html

 

Pozdrawiam

 

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety bez obejrzenia sie nie obejdzie.

Mozna go brac za 3 tys jezeli nie dymi, nie wibruje jak wsciekly, zaden bieg nie wypada i laduje aku. To ostatnie zreszta najmniej wazne ale moze byc jako punkt do lekkiego zbicia ceny. Powinien pokazywac na voltomierzu 14.5V przy silniku pracujacym na 5 tys obrotow.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co szukac klasyka jak mozna nabyc inazume 1200 ktora notabene jest wzorowana na klasykach suzuki i jest naprawde piekna . tez mi sie podobaly gsy i dlatego nabylem inke . klasyk i w dodatku bezawaryjny i nietuzinkowy.

noo, chyba ze kolega chce zanabyc moto orginalne i je w takim stanie uzytkowac . wszak to juz bedzie piekny zabytek i kawal historii suzuki jak i calego motocyklizmu

Bo inzuma kosztuje powyżej 10000 a Gs można kupic już za 4000. Fajny motocykl. B.trwały. Stara szkoła robienia motocykli. Wszystko jest tam gdzie powinno być. Po za tym naprawde mocne moto z mocnym dołem.

http://www.allegro.pl/item193975683_suzuki_gs_1000_e.html

miałem ten motocykl u siebie w serwisie. Dobry stan do poprawek małe usterki typu linki czy lekko skorodowany wydech. Za to silnik żyleta. Jakiś czas temu taki przynajmniej był.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...