rzemyk90 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Sprawdz stojan zaplonu, odkrec dekiel , zdejmij kolo zamachowe, moze jakis kabelek nie trzyma, jest wytarty, albo trzeba go dobrze przylutowac. Najlepiej by bylo jakbys wymienil modol na sprawny, pozycz od kogos. Czytajac Twoje posty , czuje, ze to jest napewno wina zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Najpierw idac za rada crossowca sprawdze wszystkie kabelki co do jednego. Sprawny modul ciezko mi bedzie dorwac od kogos - nikt ze znajomych ani w okolicy nie ma podobne sprzeta. Kolo zamachowe - czyli magneto ? To do tego sciagacz bedzie potrzebny,a takowego nie mam. Jak sam do tego nie dojde to w serwisie im o tym wspomne. Dzieki za rady. Pozdrawiam :notworthy: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 sprawdź czy wyłącznik zapłonu się nie zaciął , właśnie mi się przypomniało że miałem problem z tym po ściąganiu motocykla ze zbocza :notworthy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) No jezeli nie masz odpowiednich narzedzi to jedynie zostal Tobie drogi serwis... Dla przykladu podam wam przypadek, ze do kumpla koles przyprowadzil rg 50 ( silnik od TS 50 tej w cieczy) NO i tam modul padl. Odkrecam dekel i na magnecie zaplon Ducati, czyli taki jak u mnie w HM. Przelozylem modol od HM do RG i suzuki od razu palilo i chodzilo ok, kupilismy nowka modol i przestalo palic. Niby modol ten sam z zewnatrz, tak samo podlaczony i iskra byla ale nie chcial zapalic, tylko objawy byly identyczne jak Ty opisujesz: strzelanie w tlumnik, jak odpalil to zaraz gasl i trzeba bylo sie nameczyc zeby sie odezwal. Ja w Twoim EXC obstawiam modul. Edytowane 10 Maja 2007 przez rzemyk90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Niekoniecznie zaraz modol.Elyminuj po kolei.zmien kabel,fajke,wyciag jescze raz gaznik,membrany umyj przedmuchaj pousczelniaj przy skrecaniu wszystkie lonczenia.wyczysz filter.Zobacz czy stojan sie nie odkrecil ale nic nie grzeb.niekopci fest jak juz odpali??moze zimering poszedl,moze usczelka pod glowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 No dobre pytanie zadałes Dibo, czy jak juz odpali to mocno bardzo kopci i jaki kolor dymu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 11 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 (edytowane) Jak odpali to kolor dymu jest normalny,lekko siwy czy jakkolwiek go okreslic. W chwile po odpaleniu troche mocniej przykopci,a w zaraz chwilke potem juz coraz mniej. Modul mam nadzieje,ze to nie bedzie,bo to drogi interes - lipa by byla wtedy niemala. Za chwile ide posprawdzac kabelki,a potem sprobuje na innej fajce. Membrany obejrzalem i sa w porzadku,zadnego syfu nie bylo i ogolnie je przedmuchalem. Filtr tez jest wyczyszczony. Zdam relacje pozniej z kolejnej bitwy z motorem. Dzieki i pozdro ;) Edit: Wszystkie kabelki sprawdzilem i zdaja sie byc w porzadku,zaden nie byl jakos szczegolnie powykrecany ani nie sprawiaj pozorow zlamanego. Na innej fajce zachowuje sie tak samo. Jednakze co ciekawe - po sprawdzeniu wszystkiego raz jeszcze z nudow juz raczej na pych go odpalilem i po chwili zalapal,zagrzalem go chwile i ruszylem w trase krotka z ciekawosci jak bedzie. No i wrazenia pozytywne jak najbardziej z tym,ze na niskich cos nie hula do konca - moze az za niskich go trzymalem,ale nie chcialem przesadzic,bo to wszystko tam jest prawie swiezo zlozone. Po powrocie chcialem wyregulowac gaznik,zeby nie gasl na niskich - jednak nic z tego,po pierwsze prawie wcale nie reaguje na krecenie srubkami,a po drugie mimo,ze sie zagrzal z kopa juz wiecej nie zlapal. Gaznik wiem,ze na pewno trzeba podregulowac ale mimo to powinien dawac jakies znaki zycia tak bardziej sam z siebie. Jest mozliwosc,ze zawor wydechowy sie przestawil i tak go zmula na niskich,ze nie chce palic i trzymac niskich ? Wg mnie to raczej niemozliwe,ale kolega podsunal mi ten pomysl. Edytowane 11 Maja 2007 przez stormraider Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 a swieca jaki ma kolor? moze ... palwo nie dochodzi...?? tak jak powinno ... sprawdz iglice czy wszystko z nia okey... kolega w Suzuki GSie miał podobnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 I jak sprawa wygląda? Wszystko już jest oky? Jeśli tak to co było uszkodzone? Pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stormraider Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Niestety wszystko nie jest ok. Jutro motor jedzie do serwisu i moze tam sa madrzejsi ludzie ode mnie i cos ciekawego wymysla. W kazdym badz razie osoba pracujaca w innym motocyklowym serwisie stwierdzila,ze jest mozliwosc,ze zaplon sie przestawil i przez to motor strzela z wydechu i nie chce palic. Ostatecznie stawia na elektryke tak samo jak i ja. Mam nadzieje,ze to jakas pierdolka bedzie i jutro bede sie chwalil,ze wszystko sprawne i zdjecia powrzucam :) Podrawiam :cool: Cytuj Bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Sprawdz czy ci sie sruba od stojanu nie poluzowala :icon_razz: Qmpel w DRZ tak mial.... A tak btw to czy u ciebie czasami nie masz akcji ze zaplonu sie nie ustawia?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor075 Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 hmm przerabiałem identyczna sytuacje! zaczołem jednak od silnika, przedmuchy na pierscieniu dzieki wyjebanemu cylindrowi, cylinder na tuleje poszedł, przyszedł wepchałem nowy tłok i reszte, jest ok opalił, pozniej zginela iskra, na dzien dzisiajesyz jesttak ze za pierwszym razem iskra jest ,pozniej zanika, obstawiam na cewke zapłonową, ktos mnie utwierdzi w przekonaniu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 chcialbym dolaczyc temat - mianowicie chodzi o to ze dzis kupilem motorek - dy go przywiozlem byl zimny wiec nie palil, postal w garazu i zapalil z pierwszego. pozostawilem go zeby sie nagrzal i wsiadlem. nie gazowalem go tylko przejechalem ok 500 m. gdy chcialem zakrecic to mi zgasl "tak jakby sie zadusil" i od tamtej pory wogole nie reaguje na "kopniecia" na wolnych obrotach po wylaczeniu ssania pracwal rowno. aha nie strzela mi z rury ani nic z tych rzeczy:(( moze sie zalal?? a jak tak to co zrobic?? i jak sie dostac do swiecy?:> trzeba zdejmowac bak??? moze sprobowac z popychu??? kompresja chyba jest ok bo strasznie ciezko kopajka chodzi prosze pomozcie bo normlanie zalamanie nerwowe chyba zlape przez to;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 stromaraider zobacz czy magneto nie jest tluste, osmarkane. Bo moze byc to wina simeringu. mauy86 zmien swiece zeby wykrecic swiece musisz sciagnac siedzenie, bak i odkrecic owiewki na baku od chlodnic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 a jak sprawdzic to magneto?? hm sporo roboty zeby dostac sie do swiecy hm.... ooo wlasni slysze ze odpalil heheh:D dziekowka:) no i lipa:( pracowal pracowal elegancko. wylaczylem ssanie i silnik pracowal rowno.. gdy troche pochodzil na wolnych obrotach chcialem dodac gazu i zgasl... i znow odpalic nie chce:( przy nerce jak wychodzi z cyylindra widac jakies zacieki;/ :notworthy: sprobowac z pychu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.