edzio Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Dziś robiłe następne do Tuono 2008r założyłem przeloty 2 X 52mm zewn a wewn 50mm.Kominy poszły do Wesołej ciekawe jak to wyjdzie. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Panowie, Z racji tego, że rozstałem się ze swoim TL, nieodparcie myślę na temat kolejnego motocykla.Cały czas kręci mnie sport, zacząłem przez pewien okres brać pod uwagę rzędówkę, ale jednak dusza V-ki nie daje o sobie zapomnieć.Zaczynam myśleć o RSV-ce 04'-05'.Do tej pory niewiele wyczytałem w tym temacie, czy ktoś mógłby rozwinąć temat?Interesuję mnie głównie - jak to gnoi? Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/147143-vtr-1000-sp-2-vs-rsv-1000-r/page__st__0 tu jest sporo w temacie oraz linki do innych źródeł (m. in. testy Motorrada). Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Dzięki MSI. Browar dla Ciebie :flesje: Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blazey84 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Podepne się pod ten temat: Gdybyście mieli wybór Aprilia RSV 1000 Mile i Triumph Daytona 955i. Co byscie brali?? Jeżdze obecnie japoncem ale przymierzam sie do zmiany. Jeśli chodzi o plastiki to wszedzie pelno cbr, gsxr, zx i innych a ja chcialbym cos innego i dlatego podpinam sie tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Aprilia, silnik Rotax-a, a Triumph to Tajlandia...rozbierałem kiedyś silnik to wiem...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Podepne się pod ten temat: Gdybyście mieli wybór Aprilia RSV 1000 Mile i Triumph Daytona 955i. Co byscie brali?? Jeżdze obecnie japoncem ale przymierzam sie do zmiany. Jeśli chodzi o plastiki to wszedzie pelno cbr, gsxr, zx i innych a ja chcialbym cos innego i dlatego podpinam sie tutaj. Porownujesz jablka z gruszkami. Njak porownac te motocykle ze soba. Pytanie tylko do czego bedzie Ci ten motocykl mial sluzyc ? Podejrzewam, ze juz w Twoim wieku bedziesz odczuwal roznice ergonomi. Osobiscie wybtal bym Daytone, jest o niebo uniwersalniejsza. Aprilia, silnik Rotax-a, a Triumph to Tajlandia...rozbierałem kiedyś silnik to wiem...Pozdr. J-999 Mialem Rotaxa w SeeDoo, pie**olil sie totalnie ( sorry za nazwanie sprawy po imieniu ). Mam kilku znajomych ktorzy twierdza, ze Triumph sie psuje, wiekszosc jednak na wzmianke czy to o Aprili czy to o Dukati macha reka, bo sie psuje. Co do Tajlandi - to moze konkretnie od kiedy Triumph przeniusl produkcje silnika do Tajlandi ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 wiekszosc jednak na wzmianke czy to o Aprili czy to o Dukati macha reka, bo sie psuje. mieli czy tylko słyszeli? to (subtelna) różnica :] co do wyboru motocykla... jeżeli większość czasu jeździsz po mieście to ja odradzam Aprilię. trudno płynnie operować manetką żeby motocykl nie szarpał na 1, 2. biegu. im bardziej odkręcasz tym płynniej jedziesz zatem jazda po mieście staje się bardziej agresywna. aczkolwiek w korkach między samochodami jest męcząca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Falco sprzedalem po przejechaniu ok 40k km w 3 lata. Awaryjnosc?Czujnik predkosciomierza i wyciek oleju przy wysprzegliku sprzegla (zmienialem na MPL). Co prawda musialem rowniez wstawic nowy akumulator po zakupie moto. Jesli mam byc szczery to jeszcze 2 razy przebilem opone. I by bylo. To co Ario pisal, im szybiej, tym lepiej tez mialem takie wrazenie. Szerokosc nie jest najgorsza - troche boli ale jak sie chce to sie da ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 co do korków to nie chodzi mi o szerokość tylko o jazdę właśnie na niskich biegach z małą, równą prędkością. ja z Tuono nie mam problemów z szerokością więc Milka już w ogóle nie będzie ich miała :-) BTW co to za wysprzęglnik MPL? gdzieś zdaje się o tym czytałem ale co on daje, gdzie ew. kupić :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyziowg Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 U siebie mialem zebatke 15 z przodu (-1), troche pomoglo. Nowy wysprzeglik daje Ci lzejsze i bardziej precyzyjne operowanie sprzeglem. Roznica nie jest jakas kosmiczna ale nie chcialem wracac do standardu. Kupilem na ebay uk: http://www.ebay.co.uk/itm/Clutch-slave-cylinder-Aprilia-RSV-Mille-Factory-/110873010782?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item19d08be25e Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 mieli czy tylko słyszeli? to (subtelna) różnica :] Mieli. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Mialem Rotaxa w SeeDoo, pie**olil sie totalnie ( sorry za nazwanie sprawy po imieniu ). Mam kilku znajomych ktorzy twierdza, ze Triumph sie psuje, wiekszosc jednak na wzmianke czy to o Aprili czy to o Dukati macha reka, bo sie psuje. :crossy: No , pokemon czy beta to każdy z nich wypada lepiej pod względem obsługi :bigrazz: I nie ma się co czarować- kupujesz wynalazek z Rotaxem to musisz wiedzieć czego chcesz. Tylko że z uje**nym wahaczem nie pojade , choćbym nie wiem jak niezawodne srzęgło rozrusznika czy milion - kilometrowe paski rozrządu miał :icon_mrgreen: :P Ostatnio połknął mnie kierownik na RSV i miał akrapy . Śmem twierdzić , ze moje LV na db-kllerach większym mięchem basowym rzucały albo już słuch zawodzi :D . W mojej Falko licznik pokazuje 56000km , oleju niestety nie ubywa ani nie przybywa , nawet nie puści niebieskiego bąka pod czerwonym polem . A piec pracuje jak wku**wiona załoga szkolnej stołówki po obiedzie przy czyszczeniu sztućców . Co zrobic , taka karma . Grunt to efekt końcowy wylatujący z jednego i drugiego komina ;) Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Daytona bardziej turystyczna, RSV - to spoRRRt bardziej :) ja bym sie nie zastanawiał :) BTW - nie wiem ile historii o awaryjności rotaxa i ogólnie Aprilii jest prawdziwych. Chyba większość wzięła się z... użytkowania rs50/125 !!! a tamte nic dziwnego że sie pie**olą, jak to 2suwy i każdy małolat ciśnie do odciny za każdym wyjazdem z garażu :) Ja mam Tuoniaka rok - i poza tym że po pierwszym wypadzie na toru opie**olił sporo oleju ( wcześniejszy właściciel jeździł naprawde turystycznie :) ) - to nic sie nie dzieje. A dodam że zaletą silnika jest to że trudno go zarżnąć - smarowanie jest w prawie każdej pozycji, także długie gumki - bez obaw. U mnie napewno nie ma lajtowo, zeszły rok ciagle jeździł ten silnik po torze i resztę po drodze/mieście głównie + małe trasy we dwoje, nawinąłem ponad 8 koła przez kilka miesięcy i oprócz 2 wymian oleju - jest GIT. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Nie wiem od kiedy produkowali bloki, bo o to mi chodziło, ale Sprint 1999 - 3 cyl miał napis w środku Kwang Dong made in Thailand czy coś podobnie...pamiętam, że była ostra dyskusja w naszym gronie ( 2 Ducatisti kontra 1 Triumphator...).J-999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.