Soku11 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 WITAM!!Pytanie moze dziwne ale jest to dla mnie wazne. Otoz jak moto reaguje na zbyt wysoki/niski poziom paliwa w gazniku (zle ustawienie wysokosci plywaka) oraz jak sie to ma do odpalania i kopcenia. Z gory dzieki za wszelkie info. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 zbyt wysoki - pewnie ci sie zacznie przelewac gaznik i waha zacznie ciec przez rurke przelewowa, ktora ma ujscie na spodzie gaznika. zbyt niski poziom to problemy z uruchomieniem silnika i efekt odciecia na wyzszych obrotach -> brak rozwijania pelnej mocy. pisze na podstawie doswiadczen z ogarem i kawasaki :buttrock: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Hehe dzieki :buttrock: A czy moze wiesz czy moze to powodowac kopcenie czy tylko sama regulacja?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 No ustawienie poziomu to wlasnie czesc regulacji gaznika i to dosc podstawowa. Powinien byc taki jak w serwisowce, jak jest za wysoki to moto moze kopcic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 A ma ktos moze rysunek jak dokladnie zmierzyc ten poziom w gazniku Mikuni BST33SS (ten najprostszy do DR'a)?? Bo ja ustawilem tak 14,6mm (wartosc srednia w serwisowce) mierzac od najwyszego punktu plywaka do krawedzi. I jeszcze jedno pytanie - czy trzeba regulowac poziom czy sklad mieszanki jak sie ma wypruty 'po wiejsku' przez poprzedniego wlasciciela wydech? Bo moto mi slabo odpala na zimnym silniku (komprecha jest). Jak wlacze cale ssanie to wogole sie nie odzywa, a na bardzo malym nieraz zapala. Glownie to bez ssania pali. I jak sie go juz odpali to na zimnym silniku praktycznie sie nie da przyspieszac(jak odwijam manetke to go zalewa). Dopiero na cieplym jezdzi dobrze, ale nieraz trzeba go przekopac na dekompresorze by zapalil. Oczywiscie na wysokich kopci na czarno.... Czego to moze byc wina?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) No ustawienie poziomu to wlasnie czesc regulacji gaznika i to dosc podstawowa. Powinien byc taki jak w serwisowce, jak jest za wysoki to moto moze kopcic. Adam M. Ale o co to chodzi, mieszanka jest niewłaściwa?Jak przy ssaniu? Edytowane 10 Maja 2007 przez bjoernrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Podejrzewam ze tak :) Ale nie jestem do konca pewien. Wiem ze kopci na czarno i ciezko zapala zimny i cieply sie nieraz zalewa jak chce odpalic. Tlumik wypruty caly pusty.... Ssanie to taka dzwigienka zwiekszajaca ilosc paliwa ;P POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 (edytowane) Oczywiscie twoj DR dostaje za duzo paliwa.Jak mierzysz ten poziom ?Pamietaj ze w trakcie pomiaru korpus gaznika jest odwrocony ( tak zeby plywak zamykal zaworek iglicowy i odcinal doplyw paliwa ) a suwmiarka mierzy odleglosc miedzy dolna krawedzia plywaka ( ktora wtedy jest w gorze ) a krawedzia korpusu do ktorej przylega komora plywakowa. Adam M.PS. Zbyt wysoki poziom powoduje ze w calym gazniku poziom paliwa jest za wysoki i w dyszach czy rozpylaczu, gdzie powinna byc mieszanka paliwowo powietrzna jest czyste paliwo. Edytowane 10 Maja 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Heh... To chyba poziom dobrze ustawilem.... Moze jeszcze obnize iglice o jeden zabek i wykrese srube od gaznika :) Dam znac jak cos sie zmieni ;) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 13 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 OK :smile: Ustawilem wszystko tak jak powinno byc i podnioslem opuscilem iglice o jeden zabek. Efekt - dzis zapalil z drugiego :smile: Dziex za pomoc. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 jak jzu zorbiles to git. Zbyt wysoki poziom spowoduje dymienie na czarno, trudne odpalanie i dlawienie silnika a poznasz to tez po kolorze swiecy. Jesli obnizyles iglice to przejedz kilkanascie km normalnej jazdy na trasie i wtedy sprawdz stan swiec czy jest OK bo moze sie okazac ze teraz jest zbyt uboga mieszanka i z czasem silnik dostanie ostro po d..ie z powodu ubogiej mieszanki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 (edytowane) przeczytajcie sobie ksiazke o gaznikach Rafała Dmowskiego jest do sciagniecia w dziale 'garaż' na mojej stronie, do ktorej link mam w sygnaturze tam jest tez wyjasnione jak poziom paliwa wplywa na sklad mieszanki Edytowane 13 Maja 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2007 Niestety Rafal Dmowski robi sporo bledow w swoich ksiazkach - dotyczy to zarowno Junaka, Rosyjskich Bokserow jak i gaznikow - tak ze informacje tam zawarte radze sprawdzac rowniez w innych zrodlach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mixser Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Niestety Rafal Dmowski robi sporo bledow w swoich ksiazkach - dotyczy to zarowno Junaka, Rosyjskich Bokserow jak i gaznikow - tak ze informacje tam zawarte radze sprawdzac rowniez w innych zrodlach. Adam M.Panie Adamie mógł byś podać jakieś inne książki badź inne opracowania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.