Skocz do zawartości

Chopper


Spear
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyjmij wszystko ze środka tłumika , lub zamiast tłumika załóż rury z kwasówki o jak najwiekzej śrdnicy ( do 10 cm średnicy )

 

Tylko że z 50 cm3 nigdy nie bedziesz miał rasowego chopperowego gangu :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób tak jak ci napisał Golas zamontuj rury z kwasówki ale z tą średnicą przesadził jak zamontujesz o średnicy 10 cm to będzie to wyglądało conajmniej śmiesznie ( jak rynna ) zamontuj taką żeby gabarytowo pasowała do motora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.

na poczatek podstawcie cos pod kolo

zeby motocykl sie nie gibnął na glebe

podczas wiercenia

 

http://img136.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie354ci5.jpg

 

2

pozniej dosc dlugie wiertlo bedzie nam potrzebne ok 14- 16 cm

srednica 6-8

i zabieramy sie do roboty

 

http://img215.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie349ao5.jpg

 

3

nawiercamy jak najgesciej w ten mniej wiecej sposob

 

http://img222.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie350jj5.jpg

 

4

i juz z gorki

mlotek, przecinak lub srubokret

kto co ma

http://img225.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie351fu5.jpg

 

wybijamy te pelne miejsca pomiedzy otworami

 

5

jak juz wybijemy to kombinerki lub jakies inne szczypce

i bez problemu nam wyjdzie to co

nas tak wprawialo w kompleksy Very Happy Very Happy

 

http://img214.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie352xm5.jpg

 

6

odkladamy sobie na pamiatke Twisted Evil

 

http://img154.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie353vp9.jpg

 

7

ostatni krok Mad

przed dstatni to juz tylko kosmetyka

pilnik okragly i jazda po wyszczerbieniach

 

http://img215.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie355ls3.jpg

 

8

a teraz ostatni

zimny browar Mr. Green Mr. Green Mr. Green

 

 

 

 

 

zajelo mi to jakies 40 min samemu

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

zajelo mi to jakies 40 min samemu

 

nie zapomniałeś aby wyregulować gaźników..? pomijając ten drobiazg, że tłumik to 535 ma przed tylnym kołem, pod spodem, to uwolnienie przepływu spalin spowoduje zmianę przepływu w cylindrach. 3 lata temu kupowaliśmy kumplowi drag stara, na wyprutych wydechach: kolanka miał (w ocenie - naprawdę dobrego! - mechanika) mocno przegrzane z powodu braku ponownej regulacji po wybebeszeniu...

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5

jak juz wybijemy to kombinerki lub jakies inne szczypce

i bez problemu nam wyjdzie to co

nas tak wprawialo w kompleksy Very Happy Very Happy

 

pozdrawiam

 

 

Chcialbym abys nie zapominal tylko, ze nie kazdy sprzet ma takie PROSTE rozwiazanie jak Virazka :cool:

Ja tez myslalem ze sprawa jest prosta jak budowa mlotka i wlasnie na tym etapie zatrzymalem sie bo ........... z Draga za cholere tego nie wyciagniesz !!!!

Zwlaszcza ze po pozbyciu sie tej tylnej scianki masz ............... w polowie tlumika jeszcze jedna z której wychodza CZTERY rury !!!! fuck !!! :)

A tlumik w dragu konczy sie stozkiem wiec .............. :) :) :)

Pozostaje jedynie, za porada kolegi Dexa :) , wyciac w dolnej czesci tlumika czesc blachy, wyciagnac przez to bebechy i ponownie zaspawac. :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

Pozostaje jedynie, za porada kolegi Dexa :) , wyciac w dolnej czesci tlumika czesc blachy, wyciagnac przez to bebechy i ponownie zaspawac. :biggrin:

 

a nie szkoda wydechów..? spawy już zostają, osłabienie materiału, szybsza korozja

jeśli kogoś interesują puste rury, to już lepiej odżałować te kilka zeta i zrobić jak niektórzy radzą - drag pipe'y z kwasówki. nawet w razie sprzedaży można potem nowemu nabywcy dać oryginały; albo sprzedać, bo często widziałem ludzie szukali oryginałów - po zakupie takich "wiertarkowych przeróbek". nie mówiąc o tym, że gdyby na pustych diagnosta nie chciał przepuścić, to wystarczy przykręcić oryginały i voila! przegląd załatwiony :clap:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najpierw zadaj sobie pytanie czy ubytek mocy Ci nie przeszkadza :) . Bo jak źle do tego podejdziesz tzn. brak regulacji (dobrze byłoby to gdzieś sprawdzić) to na + będzie ładne brzmienie, a na - osiągi. A przy 50ccm nie ma co szaleć... lepiej się zastanów jak mu dodać ze 2KM, a nie ująć trochę mocy na korzyść tłumika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie szkoda wydechów..? spawy już zostają, osłabienie materiału, szybsza korozja

jeśli kogoś interesują puste rury, to już lepiej odżałować te kilka zeta i zrobić jak niektórzy radzą - drag pipe'y z kwasówki. nawet w razie sprzedaży można potem nowemu nabywcy dać oryginały; albo sprzedać, bo często widziałem ludzie szukali oryginałów - po zakupie takich "wiertarkowych przeróbek". nie mówiąc o tym, że gdyby na pustych diagnosta nie chciał przepuścić, to wystarczy przykręcić oryginały i voila! przegląd załatwiony :biggrin:

jsz

 

Na razie chce pokombinowac w ten sposób :biggrin:

Tu dorobienie czegokolwiek a jeszcze z kwasówki i polerka to straszna kasa :D

Zawsze jakby co to moge kupic nowe oryginaly :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co do My Choppera

 

1. Jak zrobić tak zby był głosniejszy niż jest aby warczał :banghead: nie chodzi mi o dziurawienie tłumika.

Jak w dwutakcie zrobisz cokolwiek z tłumikiem to licz sie ze spadkiem mocy, wiekszym spalaniem i żadne regulacje raczej Ci nie pomoga.

 

Na razie chce pokombinowac w ten sposób :notworthy:

Tu dorobienie czegokolwiek a jeszcze z kwasówki i polerka to straszna kasa :notworthy:

Zawsze jakby co to moge kupic nowe oryginaly :notworthy:

Jesli zacząłes to bez paniki , wywal ostatnia sekcję , własnie ta która mozesz złapac szczypcami. kręc ja na wszystkie strony to wyjdzie.To co widzisz w środku to prawdopodobnie druga sekcja ją zostaw.biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie da sie !!!!

To co moge zlapac szczypcami to jest ta srodkowa rurka, przymocowana do kolejnej sekcji.

Udalo mi sie ja odlaczyc od tej drugiej sekcji, ale .......... ta cholerna rurka ma na koncu kolnierz ktory jej nie pozwala wyjsc na zewnatrz !!!!

I lata toto ustrojstwo po tlumiku i strasznie brzeczy !!! A nie ma takiej opcji aby dostac sie do tej drugiej sekcji przez wyjscie tlumika !!!!

Jakis cholerny patent zastosowali w Dragu :crossy:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to właściwie jest w Virago 750? Ostatnio uciąłem te cieniutkie rurki na końcu wydechu - jest głośniej, spadku mocy nie zaobserwowałem, a spalania nie miałem jeszcze okazji. Gość, który mi to zrobił twierdzi, że przy takiej niewielkiej zmianie regulacja gaźników nie jest konieczna. No więc jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przewierciłem u siebie tłumiki oryginalne i mocy raczej przybyło a dzwięk zrobił sie taki jak w chopperku powinien być.

Jedyne co to trochę dłużej trzeba jechać na ssaniu zanim silnik się nagrzeje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...