Spear Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Mam pytanie co do My Choppera 1. Jak zrobić tak zby był głosniejszy niż jest aby warczał :flesje: nie chodzi mi o dziurawienie tłumika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Wyjmij wszystko ze środka tłumika , lub zamiast tłumika załóż rury z kwasówki o jak najwiekzej śrdnicy ( do 10 cm średnicy ) Tylko że z 50 cm3 nigdy nie bedziesz miał rasowego chopperowego gangu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu.2000 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Zrób tak jak ci napisał Golas zamontuj rury z kwasówki ale z tą średnicą przesadził jak zamontujesz o średnicy 10 cm to będzie to wyglądało conajmniej śmiesznie ( jak rynna ) zamontuj taką żeby gabarytowo pasowała do motora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 1.na poczatek podstawcie cos pod kolozeby motocykl sie nie gibnął na glebepodczas wiercenia http://img136.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie354ci5.jpg 2pozniej dosc dlugie wiertlo bedzie nam potrzebne ok 14- 16 cmsrednica 6-8i zabieramy sie do roboty http://img215.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie349ao5.jpg 3nawiercamy jak najgesciej w ten mniej wiecej sposob http://img222.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie350jj5.jpg 4i juz z gorkimlotek, przecinak lub srubokretkto co mahttp://img225.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie351fu5.jpg wybijamy te pelne miejsca pomiedzy otworami 5jak juz wybijemy to kombinerki lub jakies inne szczypcei bez problemu nam wyjdzie to conas tak wprawialo w kompleksy Very Happy Very Happy http://img214.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie352xm5.jpg 6odkladamy sobie na pamiatke Twisted Evil http://img154.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie353vp9.jpg 7ostatni krok Madprzed dstatni to juz tylko kosmetykapilnik okragly i jazda po wyszczerbieniach http://img215.imageshack.us/my.php?image=zdj281cie355ls3.jpg 8a teraz ostatnizimny browar Mr. Green Mr. Green Mr. Green zajelo mi to jakies 40 min samemu pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Priest666 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 mmm757 ... należy Ci się puchar za zajebiaszczą szkołę wybebeszania wydechów :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spear Opublikowano 8 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Nooo: Zgadzam się :icon_mrgreen: dzięki wielkie teraz będe wiedział jak to zrobić:icon_mrgreen: Bo nawet nie wiedziałem jak sie do tego zabrać:icon_mrgreen:} thanks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (...)zajelo mi to jakies 40 min samemu nie zapomniałeś aby wyregulować gaźników..? pomijając ten drobiazg, że tłumik to 535 ma przed tylnym kołem, pod spodem, to uwolnienie przepływu spalin spowoduje zmianę przepływu w cylindrach. 3 lata temu kupowaliśmy kumplowi drag stara, na wyprutych wydechach: kolanka miał (w ocenie - naprawdę dobrego! - mechanika) mocno przegrzane z powodu braku ponownej regulacji po wybebeszeniu...jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 5jak juz wybijemy to kombinerki lub jakies inne szczypcei bez problemu nam wyjdzie to conas tak wprawialo w kompleksy Very Happy Very Happy pozdrawiam Chcialbym abys nie zapominal tylko, ze nie kazdy sprzet ma takie PROSTE rozwiazanie jak Virazka :cool: Ja tez myslalem ze sprawa jest prosta jak budowa mlotka i wlasnie na tym etapie zatrzymalem sie bo ........... z Draga za cholere tego nie wyciagniesz !!!!Zwlaszcza ze po pozbyciu sie tej tylnej scianki masz ............... w polowie tlumika jeszcze jedna z której wychodza CZTERY rury !!!! fuck !!! :) A tlumik w dragu konczy sie stozkiem wiec .............. :) :) :) Pozostaje jedynie, za porada kolegi Dexa :) , wyciac w dolnej czesci tlumika czesc blachy, wyciagnac przez to bebechy i ponownie zaspawac. :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (...)Pozostaje jedynie, za porada kolegi Dexa :) , wyciac w dolnej czesci tlumika czesc blachy, wyciagnac przez to bebechy i ponownie zaspawac. :biggrin: a nie szkoda wydechów..? spawy już zostają, osłabienie materiału, szybsza korozjajeśli kogoś interesują puste rury, to już lepiej odżałować te kilka zeta i zrobić jak niektórzy radzą - drag pipe'y z kwasówki. nawet w razie sprzedaży można potem nowemu nabywcy dać oryginały; albo sprzedać, bo często widziałem ludzie szukali oryginałów - po zakupie takich "wiertarkowych przeróbek". nie mówiąc o tym, że gdyby na pustych diagnosta nie chciał przepuścić, to wystarczy przykręcić oryginały i voila! przegląd załatwiony :clap:jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 najpierw zadaj sobie pytanie czy ubytek mocy Ci nie przeszkadza :) . Bo jak źle do tego podejdziesz tzn. brak regulacji (dobrze byłoby to gdzieś sprawdzić) to na + będzie ładne brzmienie, a na - osiągi. A przy 50ccm nie ma co szaleć... lepiej się zastanów jak mu dodać ze 2KM, a nie ująć trochę mocy na korzyść tłumika. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 a nie szkoda wydechów..? spawy już zostają, osłabienie materiału, szybsza korozjajeśli kogoś interesują puste rury, to już lepiej odżałować te kilka zeta i zrobić jak niektórzy radzą - drag pipe'y z kwasówki. nawet w razie sprzedaży można potem nowemu nabywcy dać oryginały; albo sprzedać, bo często widziałem ludzie szukali oryginałów - po zakupie takich "wiertarkowych przeróbek". nie mówiąc o tym, że gdyby na pustych diagnosta nie chciał przepuścić, to wystarczy przykręcić oryginały i voila! przegląd załatwiony :biggrin:jsz Na razie chce pokombinowac w ten sposób :biggrin: Tu dorobienie czegokolwiek a jeszcze z kwasówki i polerka to straszna kasa :D Zawsze jakby co to moge kupic nowe oryginaly :) Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Mam pytanie co do My Choppera 1. Jak zrobić tak zby był głosniejszy niż jest aby warczał :banghead: nie chodzi mi o dziurawienie tłumika.Jak w dwutakcie zrobisz cokolwiek z tłumikiem to licz sie ze spadkiem mocy, wiekszym spalaniem i żadne regulacje raczej Ci nie pomoga. Na razie chce pokombinowac w ten sposób :notworthy: Tu dorobienie czegokolwiek a jeszcze z kwasówki i polerka to straszna kasa :notworthy: Zawsze jakby co to moge kupic nowe oryginaly :notworthy:Jesli zacząłes to bez paniki , wywal ostatnia sekcję , własnie ta która mozesz złapac szczypcami. kręc ja na wszystkie strony to wyjdzie.To co widzisz w środku to prawdopodobnie druga sekcja ją zostaw.biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 No wlasnie nie da sie !!!!To co moge zlapac szczypcami to jest ta srodkowa rurka, przymocowana do kolejnej sekcji.Udalo mi sie ja odlaczyc od tej drugiej sekcji, ale .......... ta cholerna rurka ma na koncu kolnierz ktory jej nie pozwala wyjsc na zewnatrz !!!!I lata toto ustrojstwo po tlumiku i strasznie brzeczy !!! A nie ma takiej opcji aby dostac sie do tej drugiej sekcji przez wyjscie tlumika !!!!Jakis cholerny patent zastosowali w Dragu :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mierzynskim Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 A jak to właściwie jest w Virago 750? Ostatnio uciąłem te cieniutkie rurki na końcu wydechu - jest głośniej, spadku mocy nie zaobserwowałem, a spalania nie miałem jeszcze okazji. Gość, który mi to zrobił twierdzi, że przy takiej niewielkiej zmianie regulacja gaźników nie jest konieczna. No więc jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Ja przewierciłem u siebie tłumiki oryginalne i mocy raczej przybyło a dzwięk zrobił sie taki jak w chopperku powinien być.Jedyne co to trochę dłużej trzeba jechać na ssaniu zanim silnik się nagrzeje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.