motozgrzyt Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Powinna pasować ale reki nie oddam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Stopka od emki chyba jest krótsza - niższa. Emki przecież mają mniejszy prześwit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 dzisiaj odpalilem eme i zdejmowalem fajki raz jedna raz drogai pracuje tak samo ale prawy cylinder jest goracy a lewy ledwo cieply macie jakies pomysly czemu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 dzisiaj odpalilem eme i zdejmowalem fajki raz jedna raz drogai pracuje tak samo ale prawy cylinder jest goracy a lewy ledwo cieply macie jakies pomysly czemu??? Sprawdzilbym jeszcze kolor swiec i wyregulowal sklad mieszanki... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 no i wiadomo co jest - przedmuchy na pierscieniach i luzy pomiedzy tlokiem a cylindrem wniosek- nowe tloki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 A teraz ja, jak zasuwam wiecej jak 40km/h to jade jak na kwadratowych kołach, co jest grane? zaznacze ze mam wszystko po remoncie i same nowe czesci??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 a masz wycentrowany kola?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Jsk trafily ci sie dnieprowskie obrecz na rk wewnetrzny to sa kwadraatowe. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Ale tam, ukrainskie, porzadne falbany, ale żeczywiscie nie sa centrowane i nie wywazone:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 wywazenie to moze przesada ale centrowanie to jak najbardziejsam ostatnio walczylem pare dni z kolami nawet takie wymyslne urzadzonko do centrowania zrobilemnapewno potrzebna jest cierpliwosc i piwo :D ale faktycznie na nie wycentrowanych kolach to jak fred flinston jezdzilem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Wywazenie tez jest b.wazne specjalnie gdy chcesz jechac szybciej niz 60 km/h, przy czym mozna to zrobic wlasnorecznie nie majac wywazarki wiec nie jrst to taka filozofia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styks83 Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 regulatory mechaniczne można można regenerować ale uważam za dobre rozwiązanie regulator napięcia elektroniczny.ale póki co pomierz napięcie na końcówkach akumulatora podczas pracy silnika,zobacz czy napięcie wzrośnie maksymalnie 2/6wolta,to będzie dobrze.jeżeli sie nie sprawdzi pomyślimy co dalej poczynić w tej sprawie .Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzel Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ronon, masz jakieś zdjęcie jak to twoje urządzonko wygląda?? Adamie jak wyważyć własnoręcznie koło?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ronon, masz jakieś zdjęcie jak to twoje urządzonko wygląda?? Adamie jak wyważyć własnoręcznie koło?? dzisiaj jak bende w garage to foty porobie i wstawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Wlasnoreczne wywazenie polega na tym ze stawiasz motocykl tak zeby wlasciwe kolo bylo uniesione i zaczynasz nim krecic, oznaczajac sobie miejsca w ktorych sie zatrzymuje.Jezeli stwierdzisz ze zatrzymuje sie w jednym i tym samym miejscu to obciazasz obrecz po przeciwnej stronie, nakrecajac po prostu drut na szpryche, do momentu az zatrzyma sie w innym miejscu.Chodzi o to zeby uzyskac sytuacje gdy po kilkakrotnym zakreceniu kolem stawierdzamy ze zatrzymuje sie za kazdym razem w innym miejscu.Centrowanie musi byc zrobione przedtem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.