Skocz do zawartości

VF750F zawory?


Rekomendowane odpowiedzi

czyli lepiej dorwać ''dobre'' używki z wałkami, jakiś dobry olej, uszlachetniacz do niego i jezdzic. . . ? rozumie że to sa koszty, tylko nie wiem czy gorzej

jak jest wałek na czopach mocujących porysowany czy jak są przetarcia w głowicy. .. ideału nie znajdę napewno. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zuzyte walki to najtanszy sposob naprawy to kupienie lepszych uzywek ( ale calych glowic ) ze Stanow lub zachodniej Europy + Anglia.

Jesli chodzi o poprawe instalacji to jest watek o Hondzie V4 gdzie jeden z kolegow robi ten system dla siebie i proponowal zrobienie tego

dla innych uzytkownikow VFek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zcym różnią się głowice eksploatowane w polsce ? może tam dbają o serwis lepiej. . . szukałem wątku o vf lecz nie znalazłem a kiedy już naprawie ten

motor robiąc wszystkim na przekór napewno będę coś myślał o dodatkowym oleju na głowice i bdb klasy olej + normalna turystyczna eksploatacja i nie

powinno się nic dziać, dół silnika zdrowy. 99% ludzi odradza ten motor a nikt nie chce go uleczyc a myślę że najwięcej mają do powiedzenai ci którzy

nigdy nie mieli tego motocykla. Gdyby ktoś mógł mnie jakoś nakierować na ten wątek o adapterach byłbym wdzięczny. pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zcym różnią się głowice eksploatowane w polsce ? może tam dbają o serwis lepiej. . . szukałem wątku o vf lecz nie znalazłem a kiedy już naprawie ten

motor robiąc wszystkim na przekór napewno będę coś myślał o dodatkowym oleju na głowice i bdb klasy olej + normalna turystyczna eksploatacja i nie

powinno się nic dziać, dół silnika zdrowy. 99% ludzi odradza ten motor a nikt nie chce go uleczyc a myślę że najwięcej mają do powiedzenai ci którzy

nigdy nie mieli tego motocykla. Gdyby ktoś mógł mnie jakoś nakierować na ten wątek o adapterach byłbym wdzięczny. pozdrawiam.

 

A kto tak twierdził ? że nikt nie chce ?

jeżeli Cię stać na taką naprawę to nie widzę problemu bo na razie tylko okupujesz klawiaturę i szukasz problemów.

Kupiłeś motocykl wyeksploatowany o bardzo skomplikowanej konstrukcji silnika i sam możesz go tylko bardziej popsuć.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenie ludzi wiiększych wiedzą lecz prosze nie traktować wszystkich z '' góry''. Gdyby mój motocykl był wyeksploatowany to bym go nie nabył. Jestem mechanikiem ale samochodowym a wiem, że w świecie mototcykli panują inne prawa dlatego chciałem sięgnać opinii doświadczonych stąd moje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiesz, nie ma juz vf-ki nie wyekspoloatowanej, tutaj troche pol zartem pol serio ale dowiesz sie co i jak i wez to do siebie, w dzisiejszych czasach duzo lepiej kupic nowszy sprawny sprzet niz naprawiac starocie no chyba ze niewyeksploatowane...

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cenie ludzi wiiększych wiedzą lecz prosze nie traktować wszystkich z '' góry''. Gdyby mój motocykl był wyeksploatowany to bym go nie nabył. Jestem mechanikiem ale samochodowym a wiem, że w świecie mototcykli panują inne prawa dlatego chciałem sięgnać opinii doświadczonych stąd moje pytania.

nikt nie ma zamiaru traktować Cię "z góry" ale przy pomocy internetu nic z tym silnikiem nie zrobisz mimo posiadanej wiedzy mechanika samochodowego. Nie obrażaj się ale Twoja wiedza o budowie silników samochodowych tylko będzie Ci przeszkadzała.

Pokaż mi silnik samochodowy 1500 cc pojemności i mocy 160kM przy 10000 obr/min który naprawiłeś ?

W żadnym silniku samochodowym nie znajdziesz tak skomplikowanego rozrządu jak w VF750. To specyficzna konstrukcja będąca koszmarnym snem wielu mechaników motocyklowych z długoletnim stażem.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie powiem, że przykro mi to słyszeć bo wiem że wszystko sie da tylko nie wiadomo w którym momęcie człowieka zniszczą koszty nawet kiedy w grę wchodzi jedynie koszt samych części.. ..

Jdeyną rozsądną możliwością w takim razie jest założenie silnika od modelu vfr po 86 roku. . . Ponoć pasuje beż większych przeróbek (więcej dłubania przy elektryce co też nie jest wesołe) ale silnik rc24 na kołach zębatych zamiast łańcucha nie powiem zachęca, niby z opinii silnik pozbawiony większych wad. Wypowiedzcie się tylko jeszcze co sądzicie na ten temat i odpuszczam.

Edytowane przez Filip VF 750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie powiem, że przykro mi to słyszeć bo wiem że wszystko sie da tylko nie wiadomo w którym momęcie człowieka zniszczą koszty nawet kiedy w grę wchodzi jedynie koszt samych części.. ..

 

Jeżeli potrafisz wszystko naprawić to powiedz nam jak się naprawia zepsute mleko :biggrin:

 

nie pisz o kosztach nowych części bo do tego silnika ich nigdzie nie kupisz :banghead:

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...