sitars Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 WitamPonieważ temat olejowy, pozwolę sobie zadać Wam pytanie./Honda NTV 650/Sprawdzam olej rano, silnik zimny- na bagnecie jest 3/4 stanu (może trochę więcej)Według serwisówki powinienem sprawdzać tak: po nagrzaniu silnika wyłączyć, odczekac kilka minut i dopiero sprawdzać. Jeśli zrobię w ten sposób to stan jest ok.Teoretycznie powinno być odwrotnie, dlaczego?Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 6 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Czolem! Moze faktycznie wypne sie na Motula i sprobuje Castrola... Za 600km olej mam do wymiany, wiec okazja jest. Moja Honda jezdzila na Motulu 10W40 i nie brala - jak pisalem wczesniej :D. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Jedź do Anglii, skasuj, wróć i kup jakąś Hondę :icon_eek: .Śledze ten wątek i sam jestem ciekaw co to będzie... Po przesiadce z Urala byłem strasznie ciekaw jak to jest jeździć na motocyklu, który nie będzie brać takich ilości oleju, ale... Afryka z 1991 roku z przebiegiem 56kkm (hehe, 3,6kkm rocznie Afryką) po 850km nie wzięła nic... A Twoja TDM coś bierze. Honda miała wymieniane uszczelniacze...? Wąąątpię. Jedź to ciśnienie zmierzyć. Sławetnym już sposobem na sucho i z olejem. Pozdrawiam! Nie chcialem byc uszczypliwy bo to nie oto tu chodzi:P ale mam podobne zdanie, honda mi za 3,5tys km nie wziela nic, jest tyle ile bylo, a sie dziwie bo bylem przygotowany ze moze cos wziac bo chodzila na boku podobno chwile i mogla oleju nie dostac ( tak samo przygrzana zostala), zbyhu moze to jest przyczyna brania oleju w twojej tdm-podobno lezala a nikt nie wie jak. Dodam ze u mnie jest ponad 75tys i a oleju nie ubywa wogole, nie chce Ci przypominac ale juz po gs napisales ze nigdy wiecej czarnego (czerwone sa ladne szybkie i sie nie psuja :icon_mrgreen: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 WitamPonieważ temat olejowy, pozwolę sobie zadać Wam pytanie./Honda NTV 650/Sprawdzam olej rano, silnik zimny- na bagnecie jest 3/4 stanu (może trochę więcej)Według serwisówki powinienem sprawdzać tak: po nagrzaniu silnika wyłączyć, odczekac kilka minut i dopiero sprawdzać. Jeśli zrobię w ten sposób to stan jest ok.Teoretycznie powinno być odwrotnie, dlaczego?Pozdrawiam NTV ma smarowanie z sucha miską? Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Ale ja nie chciałem być uszczypliwy... Może niewłaściwie wyraziłem swoją ciekawość, a do tego cały post poprzedziłem okolicznościową humoreską... Pardą jeślim uraził. Ale ja nie chciałem być uszczypliwy... Może niewłaściwie wyraziłem swoją ciekawość, a do tego cały post poprzedziłem okolicznościową humoreską... Pardą jeślim uraził. uuuuu.... pierwszy dubel :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) zbyhu, sprawdź w serwisówce, chyba zalecany to 20W40 Edytowane 7 Maja 2007 przez bread Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draco Fisher Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Zbyhu - ja leję tego samego Motula co Ty - 10W40. Oleju bierze mi 0,1l/1000 km. Jak bardziej pałuje sprzęta, to Trampek potrafi spalić 0,3l/1000. Spójrz może na to pod tym kątem - z jakimi prędkościami jeździsz i czy wskazówkę obrotomierza masz non stop pod czerwoną kreską.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Czolem! Nie mam.Powrot z Montenegro byl caly czas z predkosciami do 140km/h w deszczu, wiec delikatne przyspieszenia, stala predkosc, max 5tys.obr. I olej znikl.A dzis znalazlem w nowej oponie przedniej ciecie glebokie do drutow. Qrwwww, musze wymienic ;(. A ma ta oponka zaledwie 3500km ;(. PozdroPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 A wczesniej nie palila tyle oleju?? Troche duze to zuzycie. Moja xjta bierze 150-300ml /1000km a ma prawie 80tys przebiegu. Jezdzilem tylko na motulu semi 10W40 i 15W50. Chyba trzeba zrobi pomiar kompresji na sucho i z olejem. Jesli bedzie ok to warto sprawdzic uszczelniacze zaworowe. U mnie tak niskie uzycie oleju zawdzieczam chyba wlasnie wymianie uszczelniaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Ja bym sie specjalnie nie martwil, przy duzych obrotach kazdy silnik bierze olej, moj domi np jak go dobrze przegonie i to wcale nie na duzym dystansie bo powiecmy 100km zauwazalnie obnizyc poziom na miarce, natomiast jedzony 4,5 5,5tys obr pali male ilosci, wsumie przez 2000km dolalem moze 100ml motula 15w50, jak na singla z przebiegiem prawie 70tys to uwazam ze i tak jest zajebiscie, sprawdz jakie oleje mozesz lac i nalej moze troszke gestrzy i przy takim przebiegu to wcale bym sie nie zatsanawial tylko kupil syntetyk bo 10w40 to taka troche zupka na zime:) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.