WLD_Wlodi Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 A jeżeli MITAS to który na twardy teren i asfalt? C02 C10 czy C16?Na miano najtwardszego mitasa zasługuje C16. PZDR Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Na miano najtwardszego mitasa zasługuje C16. PZDRKolega pytał który z tych mitasów najlepiej będzie się spisywał w twardym terenie i na asfalcie nie który jest najtwardszy! Moim zdaniem nie ma opony która była by kompromisem pomiędzy terenem a asfaltem. Teraz mam C-02 i na asfalcie cholernie nosi po całej drodze! Zdecydowanie nie polecam, jeżeli chcesz jeździć po asfalcie! Poza tym każda opona crossowa będzie się natychmiastowo zużywać gdy będziemy jeździć po asfalcie! Przy wyborze odpowiednich opon warto było by sugerować się tą tabelą! http://www.motox.nazwa.pl/sklep/images/Kat..._aplikacja.jpeg Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Kolega pytał który z tych mitasów najlepiej będzie się spisywał w twardym terenie i na asfalcie nie który jest najtwardszy! Moim zdaniem nie ma opony która była by kompromisem pomiędzy terenem a asfaltem. Teraz mam C-02 i na asfalcie cholernie nosi po całej drodze! Zdecydowanie nie polecam, jeżeli chcesz jeździć po asfalcie! Poza tym każda opona crossowa będzie się natychmiastowo zużywać gdy będziemy jeździć po asfalcie! Przy wyborze odpowiednich opon warto było by sugerować się tą tabelą! http://www.motox.nazwa.pl/sklep/images/Kat..._aplikacja.jpeg Zgadza się, jednak jak sam widzisz mitas C16 zbudowana jest z twardej gumy, i napewno na asfalcie się tak szybko nie zużyje jak C02. PZDR. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Zgadza się, jednak jak sam widzisz mitas C16 zbudowana jest z twardej gumy, i napewno na asfalcie się tak szybko nie zużyje jak C02. PZDR....a przy okazji z rzadko rozmieszczoną kostką! Wprowadzasz wszystkich w błąd! Posiadasz znikomą wiedzę na temat opon więc się nie wypowiadaj! Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinos Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 (edytowane) siema, ja mam takiego michelina z przodu, a z tylu mam oponke firmy BULL, taka kombinacje oferowal kiedys w niezlej cenie BE-FAST, ogolnie jestem z gum zadowolony, jezdze juz chwile na nich i widac znikome slady zuzycia, bloto przecinaja pieknie, lekkie problemy z przodem na suchym piasku ale idzie sie przyzwyczaic :D pozdrawiam OK, zdecydowałem sie wreszcie i kupiłem taki sam zestaw jak ty - Michelin AC10 na przód i BULL na tył (w sklepie be-fast) - komplet z wysyłką 365 PLN - czyli znośnie. BULL na razie traktuję w kategoriach eksperymentu :) no ale skusił mnie ceną. BTW - czy ma ktoś jeszcze wyrobione zdanie na temat opon BULL ? To jakaś nowość chyba na polskim rynku bo niewiele można znaleźć informacji. pozdrawiam Świątecznie. A jeżeli MITAS to który na twardy teren i asfalt? C02 C10 czy C16? Aby zakończyć spór na temat twardości gum MITAS, oraz przeznaczeniu poszczególnych modeli, odsyłam do linku producenta - znajdziecie tam baaardzo użyteczną tabelkę :D :http://www.cgs.cz/index.php?stranka=4&scid...fb0e6f535ee99ba Pozdrawiam. Edytowane 24 Grudnia 2007 przez marcinos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 BTW - czy ma ktoś jeszcze wyrobione zdanie na temat opon BULL ? To jakaś nowość chyba na polskim rynku bo niewiele można znaleźć informacji. powiem Ci tak, jezdze z kumplem na WR i on ma Mitasa a ja Bull-a, po sezonie spokojnej i rekreacyjnej jazdy jemu juz niewiele z tylu zostalo a mnie niewiele z tylu ubylo :icon_mrgreen: tak bym to podsumowal. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 (edytowane) ...a przy okazji z rzadko rozmieszczoną kostką! Wprowadzasz wszystkich w błąd! Posiadasz znikomą wiedzę na temat opon więc się nie wypowiadaj!No to jakiego Mitasa polecisz osobie jeżdżącej na asfalcie jak i w terenie? E-09? Ta opona kompletnie nie nadaje się w teren! Mitas C-16 jest "najtrwalszą oponą ze wszystkich "C". Edytowane 25 Grudnia 2007 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 a ja bym powiedział że C-02, im bardziej się ściera tym większą powierzchnią zaczyna przylegać co wydłuża jej ścieranie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 powiem Ci tak, jezdze z kumplem na WR i on ma Mitasa a ja Bull-a, po sezonie spokojnej i rekreacyjnej jazdy jemu juz niewiele z tylu zostalo a mnie niewiele z tylu ubylo :) tak bym to podsumowal. pozdrawiam Czy bull-a dostane w rozmiarze 17/80/130.Mitassa CO-2 miałem,wygląda grożnie ale efekt marny.Może czas wyprubować coś innego w rozsądnej cenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Mialem bo juz zdjolem mitasa "stone eater" ten najdrozszy, i co? i popekal tak strasznie ze nie nadaje sie do jazdy, i nie trzymal najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KwiQ Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Czy bull-a dostane w rozmiarze 17/80/130.Mitassa CO-2 miałem,wygląda grożnie ale efekt marny.Może czas wyprubować coś innego w rozsądnej cenie. http://befast.pl/sklep/index.php?p=11&cid=...c5608c4632e3cd2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doctorrzadki Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 witam,oglądałem tą czeską tabele z oponami E 09 i występuje tam typ Dakar i zwykły,czy ktoś wie jaka jest różnica pomiędzy nimi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Subiektywna opinia.Mam C16 i C17. Komplet do turystyki enduro. Doskonale spisują sie na polnych i leśnych drogach, na suchym piasku średnio, kamieniste i szutrowe drogi to dla nich raj. Na suchym asfalcie też można jechać bez obawy o kostki. Trzeba bardzo uważać na gliniastych, błotnistych szlakach i mokrym asfalcie, tam słabo z przyczepnością. Moje po jednym sezonie (z 5000 km) mają około połowy bieżnika a wszystkie kostki całe. Polecam do lajtowej jazdy off. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Parę słówek do Mitasa.Jeden sezon z kumplami na mitasach,2 szt C-02(klx 650,dr 600),2 szt C-12(yz 426) i jedna C-16.Sezon to mało powiedziane,można policzyć w godzinach z tym że jazda na wysokich obrotach za każdym razem.Z moich wyliczeń to 3-4 szt na rok na jedną maszynę.Moja sugestia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doctorrzadki Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Subiektywna opinia.Mam C16 i C17. Komplet do turystyki enduro. Doskonale spisują sie na polnych i leśnych drogach, na suchym piasku średnio, kamieniste i szutrowe drogi to dla nich raj. Na suchym asfalcie też można jechać bez obawy o kostki. Trzeba bardzo uważać na gliniastych, błotnistych szlakach i mokrym asfalcie, tam słabo z przyczepnością. Moje po jednym sezonie (z 5000 km) mają około połowy bieżnika a wszystkie kostki całe. Polecam do lajtowej jazdy off.nie rozumiem,piszą Dakar dla subiektywnej oceny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.