michał_888 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Jaki byłby koszt przeróbki 50 na 125ccm, raczej chodziłoby mi o przeróbkę na częściach używanych... co trzeba zmienić, żeby przerobić moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Jaki byłby koszt przeróbki 50 na 125ccm, raczej chodziłoby mi o przeróbkę na częściach używanych... co trzeba zmienić, żeby przerobić moto? Sprzedajesz Aprilię RS 50 i za uzyskane fundusze kupujesz Aprilię RS 125. Innej możliwości NIE MA. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Dokładnie jak napisał marcpol to jest nie opłacane poza tym cylinder 125 nie wejdzie w kartery silnika 50ccm i mogą być problemy z rozstawem szpilek bo 125 raczej napewno jest wiekszy. A więc najlepiej kupić seryjne 125 niż bawić się w przeróbki które raczej na dobre nie wyjdą.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonekBP Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Po 1 bardzo dużo by ci ta twoja rs'ka spalała :buttrock: po 2 KUP ORGINALNE 125 ;] yO! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 U mnie we wsi tez mieszka taki nawiedzony czlowiek :) Jezdzilem HM i sie pyta : Jaka to poj, a ja 50 a on to kup gar 125 :) Palant :buttrock: I sie upieral ze do 50 wejdzie gar 125 :( Jak 50 rasowac to juz na 80 , slyszalem tez o 90 poj, ale to juz wyscigowe kity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 nieda sie:1 rozstaw szpilek2 przeciez 125 ma wiekszy skok niz 50 czyli trzeba wymienic wał, a ten z kolei nie wejdzie bo skrzynia korobowa jeat za mała.3 wytrzymałosc skrzyni, sprzegła4 przy predkosci 160km/h rama moze zachowac sie dosc dziwnie, złapie wibracje, zacznie węzykowac.5 hamulce?? sprzedaj RS 50 i kup jakas 125. Tylko pewnie chciałbyś na motorower. No to kup tuningowy cylinder 80ccm, wydech, gaznik, filtr powietrza. Ale to nie to samo. 125 itak bedzie szybsza. tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 przeciez 125 ma wiekszy skok niz 50 czyli trzeba wymienic wał, a ten z kolei nie wejdzie bo skrzynia korobowa jeat za mała.tu juz akurat zalezy z tym skokiem.Wcale nie musi miec wiekszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 ale musze powiedziec ze miedzy tymi dwoma jest ogromna roznica.50 ... trzeba wysoko krecic ale jak na 50 ladnie idzie125... jechalem tym ale chyba kit na 160 to to tak dopier**la ze az strach :icon_mrgreen: zrywa z siedzenia :icon_mrgreen:przysp kolo 5 sek do 100 .. jak dla mnie to bylo wielkie przezycie bo jak sie z mojej DT 80 slabizny przesiadlem to zawalu bym dostal :DAha a tak wogole to naprawde sie zastanow nad kupnem 125 i sprzedaj 50 bo to jest bardzo niebezpieczne wsadzac o tyle mocniejszt silnik ... pozatym 50 jest duzo mniejsza ... no i to co koledzy wspomnieli Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 silnik zajedziesz...- 3 razy wieksza sila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewy Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Osobiście odradzam taką przeróbkę. Sprzedaj 50-tke i kup 125-tke a unikniesz sporo problemów, które pewnie wydarzyłyby się podczas owego przerabiania. :icon_mrgreen: Pilnie potrzebuję serwisówki do silnika Rotax 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Osobiście odradzam taką przeróbkę. Sprzedaj 50-tke i kup 125-tke a unikniesz sporo problemów, które pewnie wydarzyłyby się podczas owego przerabiania. :) Pilnie potrzebuję serwisówki do silnika Rotax 123Święte słowa. Dobrze gada, nalać mu :D Po pierwsze to dużo większe koszty przeróbki niż sprzedaży 50 i zakupu 125. Po drugie w 125-tce są również lepsze hamulce i zawieszenie, a nie tylko silnik. Zegary itd. Wszystko do zmiany i wyszło by Ci, że by zrobić z 50-tki 125-tkę to trzeba wszystko zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwichan Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 "A muj wója wsadził gar 650 do ogara" Tuning owszem, ale nie da rady 125. Dawaj kit 80 i będzie gites. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajo Opublikowano 15 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2007 "A muj wója wsadził gar 650 do ogara" Tuning owszem, ale nie da rady 125. Dawaj kit 80 i będzie gites.Tak, tylko że 80 to nigdy nie będzie to co 125-tka, więc lepiej zmienić. W 50-tkach tuning się nie opłaca. Moc 125-tki mają kity poziomu evolution i do tego kompletne, nie sam kit. No i żywotność słaba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.