Skocz do zawartości

Sewy

Forumowicze
  • Postów

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    Pytanie retoryczne? hehe
  • Skąd
    Chojnice

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki GPZ 500S '95
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8939595
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Sewy

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Szukam silnika do Kawy GPZ 500S. Pozdrawiam.
  2. Miałem dokładnie to samo ze swoją (1990). Po zatarciu tak kolorowo już nie było, aczkolwiek nie jest to taki czoper jak np Virago 125- charakterystyka silnika raczej jak w motocyklach wyscigowych, dzwiek też zupelnie z innej bajki. Osiągi za to bardzo dobre jak nie najlepsze w swojej klasie.
  3. Zalezy czy chcesz 2T czy 4T. Jesli chodzi o 2T to Aprilia Red Rose 125 bije osiagami chyba wszystkich konkurentów jeśli chodzi o czopery i 125ccm.
  4. Odradzam niedrogie tłoki, lepiej uzbierac wiecej i kupic np Vertexa. Osobiscie kupowałem taki w Larssonie chyba za ok 250zł.
  5. Ns1 ma lepsze osiągi, z wyglądu też bardziej mi się podoba.
  6. Sewy

    NS 1 czy DT 80

    Jeździłem NS1 przez 2 lata i śmiało moge polecić. Znajomy miał DT 80 to nie miał najmniejszych szans jesli chodziło o osiągi.
  7. Witam. Jakie parametry powinien mieć olej w lagach w Aprilii Red Rose 125 ?? Z góry dzięki i pozdrawiam.
  8. z tego co wiem, na dowodzie osobistym jezdzisz do 50ccm, na kat B lub A1 do 125ccm (<11kW)
  9. Osobiście odradzam taką przeróbkę. Sprzedaj 50-tke i kup 125-tke a unikniesz sporo problemów, które pewnie wydarzyłyby się podczas owego przerabiania. :icon_mrgreen: Pilnie potrzebuję serwisówki do silnika Rotax 123
  10. Ogólnie częsci do tego jest mało. Swoją ns1 kupiłem rozbitą i wszystkie części ktore wymienilem byly od jednego czlowieka, ktory mial taki motorek na części więc niestety musisz trochę poszperać, podzwonić. Serwis raczej odpada- przedni blotnik biały 250zł :icon_mrgreen: :P :P Pilnie potrzebuję serwisówki do silnika Rotax 123
  11. na kat. B można smigac do 125ccm :icon_mrgreen: :P :P :banghead: wybrałbym skuter 2suwowy dobrej marki ( np Yamaha Aerox ) :banghead: :bigrazz: Pilnie potrzebuję serwisówki do silnika Rotax 123
  12. Witam :bigrazz: Pilnie potrzebuje serwisówki do silnika Rotax 123, pomoże ktoś ?? :icon_mrgreen: :P :P :banghead: :banghead:
  13. Witam ! :icon_evil: Posiadam od kilku dni motocykl Diversion 600 z 1994 roku i szukam ksiązki serwisowej. Jak narazie bez skutków, dzieki wielkie za pomoc Pozdrawiam !
  14. SWIECA JEST WŁAŚNIE BARDZO JASNA, NAWET MOZNA POWIEDZIEC, ZE BIAŁA. POZDRAWIAM
  15. WITAM WAS. NAPISZE WAM MOZE WSZYSTKO OD POCZATKU. W KWIETNIU ZESZLEGO ROKU NABYLEM APRILIE RED ROSE 125. OJCIEC JECHAŁ WTEDY SOBIE OK 100KM/H I NAGLE SILNIK ZGASŁ, KOŁO TYLNE ZABLOKOWAŁO. U MECHANIKA OKAZAŁO SIĘ, ŻE JEST DZIURA W TŁOKU NA WYLOT. JAKO PRZYCZYNE MECHANIK UZNAŁ SZCZELINE W KADŁUBIE SILNIKA. KADŁUB WYMIENIŁEM, TŁOK ROWNIEZ. POTEM OKAZAŁO SIĘ, ŻE W MOTORZE NIE MA MODUŁU JAKI BYC P0WINIEN TYLKO UKŁAD Z TRABANTA. DO ZIMY JEZDZILEM NA NOWYM TLOKU, KADŁUBIE, A ZIMA WSTAWILEM ORYGINALNY UKLAD OD APRILII. OD TAMTEGO CZASU DZIEJE SIĘ COS DZIWNEGO ZE SWIECAMI. ICH ZYWOTNOSC TO OK 1,5 MIESIAC NIEZALEZNIE OD MARKI SWIECY, PARAMETRY SĄ ROWNIEZ KATALOGOWE. AZ NAGLE 2 TYG TEMU STALO SIE TO CO KIEDYS. W CZASIE JAZDY SILNIK ZGASŁ, KOŁO TYLNE ZABLOKOWAŁO. SWIECA BYLA TAK ZNISZCZONA, ZE PRAWDOPODOBNIE USZKODZILA TLOK. ZNOW CZEKA MNIE REMONT. ALE JAKA MOZE BYC TEGO WSZYSTKIEGO PRZYCZYNA??? PRZECIEZ 1,5 MSC KTORE WYTRZYMUJE SWIECA W TYM MOTORZE TO BARDZO MAŁO. POZDRAWIAM I DZIĘKI ZA POMOC.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...