Jump to content

Recommended Posts

Witam wszystkich.

Wiem że ludzie przerabiaja motory wg własnego uznania i gustu i tak samo jest ze mną. chciałbym zrobić choppera takiego jaki mi się marzy, obawiam się o jedną rzecz. Chciałbym przerobić kąt nachylenia główki ramy, a za razem całego zawieszenia przedniego. i teraz pytanie. Jak to zrobić żeby główka była przyspawana prosto, żeby motor miał jeden ślad i wszystko grało, a także jak pospawać główkę,czy migomatem wystarczy czy musi być mocniejsza spawarka-elektrodowa. mam takie plany, chciałbym zebyście doradzili mi jak się z tym uporać, żeby było to przede wszystkim bezpieczne, bo chcę się cieszyć zdrowiem:)i fajnym motorem.

Jeśli ktoś ma z was doczynienia z takimi przeróbkami, proszę o informacje. Planuję kupić widlasty silnik Hondy 500, i planuję przerobić na 750, ale zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie, najpierw napiszcie mi coś o tym spawaniu główki ramy bo to temat priorytetowy.

Tak myślałem o tej zbierzności, może fele w jakiejś szynie zamocować i tak pospawać, piszcie wszystko co może pomóc, młody jestem i tego jeszcze nie robiłem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybierz inny sposób:

- kąt nachylenia zmodyfikuj na półkach. TZN dorabiasz sobie półki i otwory na lagi toczysz pod większym kątęm. W ten sposub masz długi przód nie ruszając ramy - tak robi np. AME, czy tego typu firmy przerabiające Japońce na rynek np Niemiecki.

c.d. silnika 500 i rozwiertu to nie polecam. kity tuningowe do Jap'ów są droższe niż do H-D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

myślałem poprostu o zmianie cylindrów od 750 do 500, podobno pasują, dokłądnie nie wiem jaki model silnika, kumpel mi mówił. podobno gaxnik ten sam a zawory większe i przerobienie głowicy(wraz z tuningiem) nie ma większego rpoblemu.

Co do przerobienia pułektak jak piszesz to myślałem nad tym, tylko czy ni ebędzie to wyglądało "pedalsko"? jeśli przerabiać pułki to zrobić je z alu czy z ładnej nierdzewki? frezarki tokarki, to ni eproblem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak ku*wa pułki mogą wyglądać pedalsko? tak się robi. sam nad tym się zastanawiam przy okazji wymiany przodu u mnie

 

jeśli chcesz zmieniać kąt główki ramy, czy robić ramę w ogóle, to potrzebujesz do tego, że tak powiem, osadzarki, na której mocujesz główkę, a potem ją traktujesz spawem z ramą. narazie pójdź w pułki

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok czyli jest dużo łatwiej niż mysalem:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

przy przerabianiu ramy trzeba uważać, ale nie jest to takie trudne jakby sie mogło wydawać. tylko trzeba wszystko dokładnie przemyśleć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrób tak jak pisze Szafir , a jeszcze łatwiej by było,abyś nabył jakiegoś japońskiego choppera i do niego zastosował przodzik z półkami np . od AME, widziałem tak zrobionego vulcana 750 i virago 535 i wyglądało dość ciekawie. Wybór oczywiście należy do ciebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie baw sie w ciecie ramy - lepsze rozwiazanie jest ze zmiana polek - bezpieczniej

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. koledzy nie wiecie gdzie można kopić takie półki mające na celu zwiększenia kątu przedniego zawieszenia?? pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam takie pułki sprowadza i montuje www.btcustoms.pl prowadza połki do poszezenia i zmianu kątu z 6 firm w tym AME

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skątowane półki to poezja sama w sobie. A każdej chwili możesz powrócić do oryg. zawieszenia w razie problemu ze sprzedażą czy czoś....ramy nie odegniesz spowrotem.... :)


MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam półki zwiększające kąt i wygląda to do D... rama sobie zawieszenie sobie. Ostatni raz coś takiego kupiłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie polki sa dosc trudne do wykonania

komuś potrzebne???

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie polki sa dosc trudne do wykonania

komuś potrzebne???

 

ja planuje takie ustrojstwo do mojej virago 1000 nabyc, ale ceny ame odstraszaja :/ ... jestem na etapie szukania kogos kto moze to wykonac za ludzkie pieniadze! ma ktos jakies namiary ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...