Sloniu Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 po dluzszej jezdzie moj moto plue olejem z rury wydechowej czego to moze byc wina ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Silnik dwu czy czterosuwowy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kac Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Jeżeli to mt50 to chyba dwusuw. Bierze olej ze skrzyni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Czolem! Jezeli to dwusow to nie koniecznie bierze olej ze skrzyni.Zalezy jak pluje :).Moja WSKa tez pluje... Tzn. zawsze wydech jest usrany niedopalonym olejem.Po prostu mam zbyt bogata mieszanke :wink:.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Heheh, moja WFM tez po jezdzie ma tlumik nieco zaolejony w miejscach laczenia. A mieszanke mam dobra (swieca pieknie wypalona, nie dymi prawie wcale). Simsonki s50 tez maja zwykle taki zaciek olejy z tylu na tlumiku. Mysle, ze przy dwusowie to normalka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 ze skrzyni raczej nie bierze pluje czrnym olejem a spalin nie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 no to raczej niema sie czym przejmowac, jak to dwusow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro_boy Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Ja w swojej HONDZIE MTX miałem ten sam problem. Jeżeli masz dozownik to go lepiej zdemontuj. Słyszałem, że wileu osobom przez dozowniki w HONDAH MTX, MB, MT zacierały się silniki. Ja zdemontowałem dozownik i teraz leje olej bezpośrednio do baku. Mieszanke robie 1:60 ale lepiej jest troche po testować by zobaczyć jak będzie kopcił. Jaki wogule masz olej??? Może jakeś stare gówno??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Wyjecie dozownika jest bez sensu. Pompka oleju jest duzo bardziej oszczedna i precyzyjna w podawaniu oleum. W hondkach MB/MT MBX/MTX dozownik mozna latwo regulowac za pomoca sruby na koncu linki od dozownika tuz przy nim samym. Na ramionku, ktore poruszane jest przez linke sa dwa markery - oznaczniki minimalnego i maxymalnego otwarcia przepustnicy dozownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 olej wymienilam na jakigos mobila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 U mnie moto bardzo pluło gdy filtr powietrza był nieodpowiedni i poprostu gaźnik nie zasysał tyle oleju ile powinien. Po zdemontowaniu filtra już nie pluło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAT Opublikowano 21 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2003 A więc tak:-Dozownik trzeba ustawić tak żeby był praktycznie "zamknięty" przy zamkniętym gazie, ale UWAGA!!! linka nie może być za luźno bo może spaść(ja w ten sposób załatwiłem silnik)-Olej, tu niechciał bym cie niepokoić, ale być może ten mobil(chyba kupiłeś mobil do 2T, a taki jest tylko jeden), potrafi rozpuścić nagar, nawet jak wcześniej motorek był jeżdżony na syntetyku(przynajmniej u mnie tak się stało, na skutek zmiany ESSO->MOBIL 1) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 23 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2003 Czepo dluzszej jezdzie moj moto plue olejem z rury wydechowej czego to moze byc wina ?? Po 1 to zalezy czy pluje mocno ,czy poprostu masz wydech zaolejony co jest normalne w 2t.Jesli faktycznie tak chorcha tym olejem to lepiej odkrec wydech bo na 100% w dyfuzorze (dla nieobeznanych to ta grucha na wydechu :( ) nazbieralo Ci sie z pol litra swinstwa.Trzeba to wylacJesli to nie to, to poprostu masz zle ustawiony dozownik oleju.Wyreguluj naciag linki przy dozowniku,aby podawal mniej olejuJesli regulacja dozownika nie pomoze to prawdopodobnie zkrzaniasz na jakims trefnym oleju.Byc moze nalales olej do 4tA jesli znowu nie to,to sprawa sie komplikuje bo moze brac olej przekladniowy, ktory wnika do skrzyni korbowej.I tu nalezy rozpolowic silnik i zmienic uszczelkeTo chyba wszystkoPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 23 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2003 Acha jeszcze jednoFiltr powietrza.Musi byc drozny jak to sie mowi :( Jesli jest zapchany to latwo sobie wyobrazic ze silnik wiecej plynow bedzie zaciagal przez dysze głowna paliwa i przez dysze dozownika.Mozesz w ten sposob zatrzec dozownik!!!Cio bambino 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.