Sebav Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Czy możliwe jest ze ten olej co mi leci na osłone łancucha to wszystko jest od oleju do mieszanki?? Dodam ze łapie fałszywe powietrze i nie dawno wymieniałem simmering ale nie pomogło to sie zastanawiam czy to nie jest olej od mieszanki a powietrze lapie z kad innad. Ma ktoś jakieś pomysly?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goorny Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 Czy możliwe jest ze ten olej co mi leci na osłone łancucha to wszystko jest od oleju do mieszanki?? Dodam ze łapie fałszywe powietrze i nie dawno wymieniałem simmering ale nie pomogło to sie zastanawiam czy to nie jest olej od mieszanki a powietrze lapie z kad innad. Ma ktoś jakieś pomysly??Ki swa hili ?No , mam pomysł .Przeczytaj swój post i wyciągnij jakieś wnioski. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 ja dlatego sie pytam czy to jest możliwe że przez olej do mieszanki leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 ja dlatego sie pytam czy to jest możliwe że przez olej do mieszanki leciNo przecież silnik tak mają ze plują na wydech przepalonym z mieksznki olejem,wiekszość 2t ma mokre rury dlatego w niektórych motorkach są specjale przewody w tłumikach aby ten olej wylatywał nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Czy możliwe jest ze ten olej co mi leci na osłone łancucha to wszystko jest od oleju do mieszanki?? Dodam ze łapie fałszywe powietrze i nie dawno wymieniałem simmering ale nie pomogło to sie zastanawiam czy to nie jest olej od mieszanki a powietrze lapie z kad innad. Ma ktoś jakieś pomysly?? Pomyśl gościu 10sec co chcesz napisać zanim klikniesz ''dodaj'' bo mimo wielkich checi mam problem w zrozumieniu o czym ty piszesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Czyli obżygało ci osłone łańcucha? (Chyba dobrze zrozumiałem) Jak bardzo? Jak rura jest mokra na końcu to prewnie z rury. Motocykl kopci na niebiesko?Jaki lejesz olej? W jakim stosunku ? Jaka masz ciepłote świecy ? Jeżeli masz dobry olej, mieszanke i świece to może olej ze skrzyni biegów zasysa do skrzyni korbowej. Albo olej ze skrzyni wydostaje się po wałku zdawczym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 jesli masz obrzygana osłone łancucha to bardzo dobrze ze czesto go smarujesz. niema to nic wspólnego z olejem silnika.Ile Ci pali oleju na 1000km?? Moje suzuki RG80 chla 1L/1000km i mniej wiecej tyle powinny brać małe 2T z dozownikiem. Jesli Twoj bierze 1,5L tez dobrze.Aprilka kolegi rzygała błotem z wydechu ale to dlatego że przy remoncie nalał oleju do baku i do dozownika i było go ciut za dużo. Ja bym się nie przejmował. A i lewe powietrze nie powinno miec pwływu na olej. tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 jest tylko jedna odpowiedź. poprostu "dwusów ma mokre spaliny" nic dziwnego ze 2t pluje olejem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 ja mialem dt i zwiekszylem jej ilos podawanego oleju bo jezdze w terenie i nigdy nie mialem zasmarkanego laczenia cylinder-dyfuzor, dyfuzor-koncowka wydechu, ani na koncowce wydechu. mocno Ci kopci? nie bierze oleju z silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 W 2T smarkanie olelem przez koncowke to jest nie jest zadkosc. Ale jezeli te smarkanie wystepuje z nadmiarem to moze to byc spowodowane zbyt duza iloscia oleju w paliwie, zle wyregulowany gaznik, nieszczelny wydech lub uszkodzona swieca ( nie prawidlowe spalanie mieszanki), zaplon oraz simering .Duzy tez ma wplyw olej . Nowoczescny 2T na dobrym oleju rozgrzany nie powinnien kopcic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 najprawdopodbniej jest to kwestia regulacji gaznika , no chyba ze mocno kopci na niebiesko to oznacza ze simering na wale walnal i trzeba go wymienic i to niezwlocznie!! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mietekgpz Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) najprawdopodbniej jest to kwestia regulacji gaznika , no chyba ze mocno kopci na niebiesko to oznacza ze simering na wale walnal i trzeba go wymienic i to niezwlocznie!! pozdro Zauważ, że kolega @sebav jezdzi DT80... Jak wiemy (z tego co widze nie wszyscy...) w tych modelach simmeringi psuja sie baardzo rzadko. Dlatego niepotrzebnie starszysz tu rozpoławianiem silnika i wymiana uszczelniaczy... Jak wszyscy przed Toba pisali w 2T to jest zupełnie normalna sprawa. Regulacja gaznika. Kolejna bzdura. W gazniku zachodzi jedynie proces mieszania mgiełki paliwowej z olejem... Mozna co najwyzej wyregulowac dozownik(jezeli podaje za duzo oleju, co jest powodem kopcenia, zbyt mokrych spalin, nagaru na tłoku itp..) który znajduje sie w zupełnie innym miejscu niz gaznik.. P.S. @czarczi Na wale są dwa simmeringi.. Nie jeden... Pzdr Edytowane 8 Maja 2007 przez mietekgpz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Oprócz wypisanych wcześniej przyczyn, moze być jeszcze jedna tzn. PSJ.... czyli Pizd....ty Styl Jazdy. Po prostu daj czadu zdrowo, wkręć na obroty jak to 2T lubi i będzie wszystko wiadomo. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 2t rzygają rzygały i będą rzygać:P mój rx wczesniejszy rzygal jak szalony zawsze:) i dlatego na łączeniu dyfuzor tłumik zastosowałem kawałek gumy od przewody chłodnicy i na dwóch końcach sciskami co zapobieglo mi zygania tym olejem w tym najbardziej rzygającm miejscu ;) wiec sie nie przejmuj jak ci rzyga pozatym od czasu do czasu przeczysc tłumik i dyfer kretem, ja czyszcze sodą i jest gitara teraz mam aprilke tez tyle ze 125 i dalej rzyga:) zawsze benda rzygac i wszytskie 2t:) a co do dozowników to ja im nie wirze:P zawsze pierwsze co robie to dozownik odłączam(jak mam nowe moto:P) :) i robie sam mieszanke i jest dobrze:) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 simmering da się wymienić bez rozpoławiania silnika Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.