Skocz do zawartości

goorny

Forumowicze
  • Postów

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O goorny

  • Urodziny 03/10/1975

Osobiste

  • Motocykl
    kilka sprzętów
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    śląsk

Osiągnięcia goorny

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)

0

Reputacja

  1. Napisałeś że wsadziłeś nowy wkład do filtra powietrza.Co to była za gąbka?spróbuj ją wywalić .Na postoju nic nie zaszkodzi.Sprawdź jeszcze tłumik czy nie jest zatkany. A tak w nawiasie .Policz sobie ile czasu spędziłeś przy sprzęcie.Teraz pomnóż to np.po 10 pln.Ile wyszło? Ciekawe ile byś mechanikowi za hmmm godzinę pracy przy diagnostyce zapłacił.... Z drugiej strony jak naprawisz , to satysfakcja będzie spora.
  2. goorny

    Obroty

    Chłopak pewnie ma jakiegoś "bałtiana" z silnikem139QMB .4k obrotów i max 60 jest poprawne.Mechanika nie trza do normalnej jazdy.
  3. Tyle czasu maszynka stoi :) .Ja już też zaczynam się skłaniać na zaworki lub poziom paliwa , choć moduł jest bardzo prawdopodobny.
  4. Punkt zapłonu , lub moduł.Raczej to drugie.Możliwe uszkodzenie po stronie impulsatora lub zasilania modułu. Jednym słowem , kabelkologia.
  5. Nie śmiać się tu z chłopa :crossy: .Chce przynajmniej coś zrobić , a nie lać i pomykać jak reszta :biggrin: . Ps Przód zostaw w spokoju , jak nie masz doświadczenia.Duużo pracy , i/lub kasy.
  6. Co to za głupoty malujesz?
  7. Tylko po wszystkim , napisz co było spaprane.
  8. A powiedz no , czy oprócz tego że słaby spręż , i nie pali , to słychać coś z silnika?Generalnie zgadzam się z przedmówcami , ale to najgorszy scenariusz .Jeśli nic przy kręceniu silnika nie słychać(ostrożnie!!) to przyłóż rękę do wlotu powietrza (filtr lub lepiej gaźnik) , i przy otwartej przepustnicy kopnij.Powinno czuć wciągane i wypychane powietrze.Jeśli nie to już jest lepiej.Albo masz czymś zatkany kolektor ssący , albo wywalony seemering( albo masakrę w cylindrze). Odpisz , a pokombinujemy dalej. :smile: Chyba się zamotałem :lapad: To efekt szybkiego wstawania :icon_evil: Mimo wszystko sprawdź czy ciągnie powietrze i jak mocno.Tak jak napisałem przyczyn może być kilka , nie tylko pierścienie. I nie pal sprzęta.
  9. Na moje oko silnik stoi zawór -zawór zamknięty.Zasilanie zaworu powinno być z cewki silnika a nie z akumulatora , chyba że jest odpowiednia elektronika.Jak wygląda to konkretnie w pegaso nie wiem, nie mam serwisówki.
  10. Na pewno bezwładność jest winna? A może układ jest zbyt czuły i wychwytuje wyładowanie wtórne? Spróbuj ten drucik odsuwać i znaleźć odległość w której zaczyna działać.
  11. Rolki zrób tak jak Ci pisałem , powinno być git.A propos tamtego pytania , lżejsze rolki większe przyspieszenie , cięższe większy speed .Mniej więcej taka zasada , choć zależy to od jeszcze kilku rzeczy. ps. Aleś się uparł na te 20 km/h :clap: :buttrock:
  12. No to chłopie podziel się wiedzą :banghead: Może ktoś skorzysta....
  13. Sprzedam troszkę części do wszelakiej maści dwusuwów . Wszelkie opcje możliwe .Pytania , wnioski , sugestie , proszę pisać. Plik z detalami można ściągnąć ze śląskiego forum http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?...t=0#entry292432 Namiary na mnie tlen: goorny999 Skype: goorny999 tel.: 784094844
  14. Mechanik powinien na pierwszy rzut oka rozpoznać .Na wariatorze będzie znać dokąd pasek dochodzi.Blokada polega na zastosowaniu dłuższej tulei części zdawczej wariatora.Jak będę miał trochę czasu to sprawdzę mój moduł zapłonowy , i napiszę Ci jak wygląda. A tak poza głównym wątkiem , to przy 80 -ce ten skuter chce odlecieć :) . trochę za słabe zawieszenie , mimo że do przodu wsadziłem mocniejsze sprężyny . Buja się jak hamak :)
  15. Jak masz peugeot sv 50 geo , to znaczy że masz taki jak jo mam.Mój leci 80km/h. Na wariatorze oryginalnie była blokada.Jeśli odcina ci przy 55 to znaczy że pasek nie dochodzi do końca.Ot co.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...