Skocz do zawartości

Olej z wydechu


Sebav
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy możliwe jest ze ten olej co mi leci na osłone łancucha to wszystko jest od oleju do mieszanki?? Dodam ze łapie fałszywe powietrze i nie dawno wymieniałem simmering ale nie pomogło to sie zastanawiam czy to nie jest olej od mieszanki a powietrze lapie z kad innad. Ma ktoś jakieś pomysly??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możliwe jest ze ten olej co mi leci na osłone łancucha to wszystko jest od oleju do mieszanki?? Dodam ze łapie fałszywe powietrze i nie dawno wymieniałem simmering ale nie pomogło to sie zastanawiam czy to nie jest olej od mieszanki a powietrze lapie z kad innad. Ma ktoś jakieś pomysly??

Ki swa hili ?

No , mam pomysł .Przeczytaj swój post i wyciągnij jakieś wnioski. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dlatego sie pytam czy to jest możliwe że przez olej do mieszanki leci

No przecież silnik tak mają ze plują na wydech przepalonym z mieksznki olejem,wiekszość 2t ma mokre rury dlatego w niektórych motorkach są specjale przewody w tłumikach aby ten olej wylatywał nim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możliwe jest ze ten olej co mi leci na osłone łancucha to wszystko jest od oleju do mieszanki?? Dodam ze łapie fałszywe powietrze i nie dawno wymieniałem simmering ale nie pomogło to sie zastanawiam czy to nie jest olej od mieszanki a powietrze lapie z kad innad. Ma ktoś jakieś pomysly??

 

 

Pomyśl gościu 10sec co chcesz napisać zanim klikniesz ''dodaj'' bo mimo wielkich checi mam problem w zrozumieniu o czym ty piszesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli obżygało ci osłone łańcucha? (Chyba dobrze zrozumiałem) Jak bardzo? Jak rura jest mokra na końcu to prewnie z rury. Motocykl kopci na niebiesko?

Jaki lejesz olej? W jakim stosunku ? Jaka masz ciepłote świecy ? Jeżeli masz dobry olej, mieszanke i świece to może olej ze skrzyni biegów zasysa do skrzyni korbowej. Albo olej ze skrzyni wydostaje się po wałku zdawczym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

jesli masz obrzygana osłone łancucha to bardzo dobrze ze czesto go smarujesz. niema to nic wspólnego z olejem silnika.

Ile Ci pali oleju na 1000km?? Moje suzuki RG80 chla 1L/1000km i mniej wiecej tyle powinny brać małe 2T z dozownikiem. Jesli Twoj bierze 1,5L tez dobrze.

Aprilka kolegi rzygała błotem z wydechu ale to dlatego że przy remoncie nalał oleju do baku i do dozownika i było go ciut za dużo. Ja bym się nie przejmował.

 

A i lewe powietrze nie powinno miec pwływu na olej.

 

tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem dt i zwiekszylem jej ilos podawanego oleju bo jezdze w terenie i nigdy nie mialem zasmarkanego laczenia cylinder-dyfuzor, dyfuzor-koncowka wydechu, ani na koncowce wydechu.

 

mocno Ci kopci? nie bierze oleju z silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2T smarkanie olelem przez koncowke to jest nie jest zadkosc. Ale jezeli te smarkanie wystepuje z nadmiarem to moze to byc spowodowane zbyt duza iloscia oleju w paliwie, zle wyregulowany gaznik, nieszczelny wydech lub uszkodzona swieca ( nie prawidlowe spalanie mieszanki), zaplon oraz simering .Duzy tez ma wplyw olej . Nowoczescny 2T na dobrym oleju rozgrzany nie powinnien kopcic!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mietekgpz

najprawdopodbniej jest to kwestia regulacji gaznika , no chyba ze mocno kopci na niebiesko to oznacza ze simering na wale walnal i trzeba go wymienic i to niezwlocznie!!

 

pozdro

 

 

 

Zauważ, że kolega @sebav jezdzi DT80... Jak wiemy (z tego co widze nie wszyscy...) w tych modelach simmeringi psuja sie baardzo rzadko. Dlatego niepotrzebnie starszysz tu rozpoławianiem silnika i wymiana uszczelniaczy... Jak wszyscy przed Toba pisali w 2T to jest zupełnie normalna sprawa. Regulacja gaznika. Kolejna bzdura. W gazniku zachodzi jedynie proces mieszania mgiełki paliwowej z olejem... Mozna co najwyzej wyregulowac dozownik(jezeli podaje za duzo oleju, co jest powodem kopcenia, zbyt mokrych spalin, nagaru na tłoku itp..) który znajduje sie w zupełnie innym miejscu niz gaznik..

 

 

P.S. @czarczi Na wale są dwa simmeringi.. Nie jeden...

 

Pzdr

Edytowane przez mietekgpz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2t rzygają rzygały i będą rzygać:P mój rx wczesniejszy rzygal jak szalony zawsze:) i dlatego na łączeniu dyfuzor tłumik zastosowałem kawałek gumy od przewody chłodnicy i na dwóch końcach sciskami co zapobieglo mi zygania tym olejem w tym najbardziej rzygającm miejscu ;) wiec sie nie przejmuj jak ci rzyga pozatym od czasu do czasu przeczysc tłumik i dyfer kretem, ja czyszcze sodą i jest gitara teraz mam aprilke tez tyle ze 125 i dalej rzyga:) zawsze benda rzygac i wszytskie 2t:) a co do dozowników to ja im nie wirze:P zawsze pierwsze co robie to dozownik odłączam(jak mam nowe moto:P) :) i robie sam mieszanke i jest dobrze:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...