Greedo Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Witam. Chciałem niedawno zdjąć pokrywke przepustnicy w gaźniku, ale 4 trzymające ja srubki za ch... nie chcą dać się wykrecic. Oczywiscie sa tak miekkie ze juz krzyzyki na nich sie obłupały czyli srubokrec odpada. Jak je wykrecic? probowałem opukiwać płaskim małym srubokretem na skos ale to nic nie daje, a nie chce naparzać w gaźnik. Moze tzw. morsem da sie to wykrecic? dostep do nich jest ograniczony no i to gaźnik to nie moge sie za bardzo siłować. Jakies pomysły? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 jak rozwaliles krzyzyki srub to natnij łebki delikatnie dobrym brzeszczotem, a potem odkrecaj srubokretem plaskim. przedtem jednak posilowalbym sie z nimi przy uzyciu morsa wczesniejsze wymoczenie w wd-40 tez nie zaszkodzi Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) no wd do gaznika to nie bardzo dobry pomysł - moga popuchnąc oringi Edytowane 19 Marca 2007 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Jak masz dostęp to łap za łby z boku małymi kombinerkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Jak masz dobre imadło, to wsadzaj śrubki w imadło, skręć je i kręc całym korpusem gaźnika. A dlaczego od WD40 maja puchnąc oringi? Ja się z tym nigdy nie spotkalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 A dlaczego od WD40 maja puchnąc oringi? Ja się z tym nigdy nie spotkalem.ja spotkałem sie z takimi opiniami i to tych lepszych mechaników - wiec im wierze :banghead: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Dobry pomysł jest właśnie zrobienie piłą wersji dla śrubokręta płaskiego.Natnij głęboko, żeby śrubokręt głęboko wchodził. U mnie kiedyś takie coś pomogło. Inny myk zastosowałem z miękkimi śrubami wieczka pompy hamulca przedniego w GSie.Rozwierciłem łebki śrub (śruby nie wystają ponad wieczko). tu foto o czym mówię: http://www.totalmotorcycle.com/maintenance...terCylinder.jpg Po czym zdjąłem wieczko i kombinerkami wykręciłem wystające bolce.Powodzenia. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 (edytowane) Rozwiercać sie boje zeby potem wykrecajac kombinerkami nie porysować korpusu, pozatym one by wystawały moze ze 2 mm a to za mało. Sprubuje wyjac gaźnik i naciąć te cholerne srubki Edytowane 19 Marca 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 tylko pamietaj zeby dobrac odpowiedni srubokret i najlepiej zaprzec sie o niego w trakcie odkrecania, tzn zeby sila nacisku byla duza. zreszta.. odkrecac srubki chyba umiesz :biggrin: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Już odkreciłem i wymieniłem. Naciąłem, założyłem nasadke ze srubokretem na grzechotke i poszło. Juz przedwczoraj zaczalem to nacinac, ale nie wierzyłem w skutecznosc patentu :) BTW rada dla czytajacych - lepiej naciac jak najgłębiej i uzyc grzechotki Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Jezeli chcesz odkrecic te sruby i ich nie zniszczyc, to najpierw musisz zdjac gaznik i wsadzic w imadlo - srubokret musi miec "sztywny" opor, zeby je ruszyc, a tego nie daje mocowanie w gumowym kolektorze.Radze ci wymienic te srubki na ampulowe ( imbusowe ) Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNIPER Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Witam. Chciałem niedawno zdjąć pokrywke przepustnicy w gaźniku, ale 4 trzymające ja srubki za ch... nie chcą dać się wykrecic. Oczywiscie sa tak miekkie ze juz krzyzyki na nich sie obłupały czyli srubokrec odpada. Jak je wykrecic? probowałem opukiwać płaskim małym srubokretem na skos ale to nic nie daje, a nie chce naparzać w gaźnik. Moze tzw. morsem da sie to wykrecic? dostep do nich jest ograniczony no i to gaźnik to nie moge sie za bardzo siłować. Jakies pomysły?[/quot pewnie są to małe śrubki gdybyś rzucił foto było by można ocenić co zrobić z nimi a w ciemno... to możesz piłowc albo rozwiercić i wykręcać a tak szczerze bez zobaczenia tego nie można Ci poradzić dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bykoo11 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Ostatnio miałem podobny problem ale w moim, przypadku bez problemu dało się to odkręciś przy momocy małych kombinerek , szczypców np. wykożystywanych w elektronice. tak jak to już ktoś wyżej pisał. Jeżeli masz dostęp na ruch szczypcami to nie będzie problemu tylko mocno ścisnąć trzeba żeby ząbki się wbiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Jezeli chcesz odkrecic te sruby i ich nie zniszczyc, to najpierw musisz zdjac gaznik i wsadzic w imadlo - srubokret musi miec "sztywny" opor, zeby je ruszyc, a tego nie daje mocowanie w gumowym kolektorze.Radze ci wymienic te srubki na ampulowe ( imbusowe ) Adam M. Wymieniłem na takie same na krzyżak... Przy okazji - gdzie w Warszawie moge dostac tego typu asortyment jak takie nietypowe śrubki? Takich małych i krótkich na ampul nie widziałem. Szukam tez takich piankowych podkładek, gdzie możnaby takie dostac? Wygalcaja jak uszczelka do kranu, tylko sa z pianki Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 (edytowane) Co do nietypowych śrubek, czy też w wyższych klasach jakościowych (10.9, 12.9) to polecam ASMET. Jest na Al. Jerozolimskich, kilka kilometrów przed Pruszkowem, po prawo jadąc do Pruszkowa. Nie sposób przegapić, duży budynek i duża reklama. Wybór potężny, także calowe gwinty. Zawsze się u nich zaopatruję. I mają dobre ceny. Bo np za 100 sztuk samokontrujących nakrętek M5, wysokich, zapłaciłem ok. 7 zł. A w detalicznym sklepie za sztukę zapłacisz ze 30 gr. Edytowane 20 Marca 2007 przez BartekJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.