bakuk Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Szybkie pytanko...Mam okazje kupić powyższy motocykl..... byłem już na jeździe próbnej itd.... przebieg 3500 milo, ogólnie :nowy: motocykl....Jeden tylko problemik.... w prawym górnym rogu prędkościomierza świeci sie czerwona lampka led.... na początku myślałem że ciśnienie oleju... ale nie jestem pewien.. może kontrolka serwisu... Pierwszy raz stykam sie z gsxr 1000 i nie mam pojecia.... aaaaa.... i do czego służy ten przycisk zaraz poniżej wyświetlacza led... po nacisnieciu którego połozone obok białe światełko mruga 3 razy .... Może pytania są tępe, ale dla mnie ważne.... Dzieki POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Szybkie pytanko...Mam okazje kupić powyższy motocykl..... byłem już na jeździe próbnej itd.... przebieg 3500 milo, ogólnie :nowy: motocykl....Jeden tylko problemik.... w prawym górnym rogu prędkościomierza świeci sie czerwona lampka led.... na początku myślałem że ciśnienie oleju... ale nie jestem pewien.. może kontrolka serwisu... Pierwszy raz stykam sie z gsxr 1000 i nie mam pojecia.... aaaaa.... i do czego służy ten przycisk zaraz poniżej wyświetlacza led... po nacisnieciu którego połozone obok białe światełko mruga 3 razy .... Może pytania są tępe, ale dla mnie ważne.... Dzieki POzdro Użyj sobie opcji szukaj to dowiesz się czegoś więcej o tej je**anej kontrolce F1. Generalnie ten typ tak już ma. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 (edytowane) Generalnie nie o taką pomoc mi chodzilo.Funkcja SZUKAJ na forum nie jest rewelacyjna. spedzilem 3 godziny na dowiedzenie sie czegos na temat tej kontrolki... niestety nieskutecznie. wiec zadalem pytanie.... miejąc nadzieje, że jeżeli istnieją urzytkownicy którzy coś na ten temat wiedzą-będą chętni podzieleniem się informacjami..... I to o czym piszesz to nie F1....... niestety....... tylko FI.... nie miałem pojęcia, że czerwona kontrolka ciśnienia oleju może mieć coś wspólnego z wtryskiem... Prawdopodobnie pisząc o niej F1 sam nie miałeś pojęcia o co chodzi... Poza tym... od tego jest forum. Mam nadzieję, ze na forum znajdzie sie ktos bardziej cierpliwy, który to chociaż poda mi link do omawianego tematu... bo ja znaleźć nie mogłem..... Dzieki... Pozdro DOPISANE: Znalazlem informacje na innym forum.....Problem - zmieniony wydech z oryginalnego na wydech bez exup-a.... Pozdro. Edytowane 18 Marca 2007 przez bakuk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Generalnie nie o taką pomoc mi chodzilo.Funkcja SZUKAJ na forum nie jest rewelacyjna. spedzilem 3 godziny na dowiedzenie sie czegos na temat tej kontrolki... niestety nieskutecznie. wiec zadalem pytanie.... miejąc nadzieje, że jeżeli istnieją urzytkownicy którzy coś na ten temat wiedzą-będą chętni podzieleniem się informacjami..... I to o czym piszesz to nie F1....... niestety....... tylko FI.... nie miałem pojęcia, że czerwona kontrolka ciśnienia oleju może mieć coś wspólnego z wtryskiem... Prawdopodobnie pisząc o niej F1 sam nie miałeś pojęcia o co chodzi... Poza tym... od tego jest forum. Mam nadzieję, ze na forum znajdzie sie ktos bardziej cierpliwy, który to chociaż poda mi link do omawianego tematu... bo ja znaleźć nie mogłem..... Dzieki... PozdroDOPISANE: Znalazlem informacje na innym forum.....Problem - zmieniony wydech z oryginalnego na wydech bez exup-a.... Pozdro. musisz pokombinować z kablami, wejdz na stronie producenta wydechów , np yoshimury i znajdz manuala tam bedzie łopatologicznie wytłumaczone który kabel z którym :( Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Problem - zmieniony wydech z oryginalnego na wydech bez exup-a.... Witam, dokładnie taka jest najczęściej przyczyna. Ewentualnie jakies uszkodzenie systemu wtrysku paliwa (stad FI) co zawiera diagnozowanie wszystkich czujników i miedzy innymi prace exup`a. W GSX-R uzywana jest do tego ta sama kontrolka co do ciśnienia oleju. Zrób tak jak Szramer pisze, miałem ostatnio 1000 u siebie, nie miał exup`a i wszystko działało poprawnie (czuli kontrolka sie nie zapalała). Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam, dokładnie taka jest najczęściej przyczyna. Ewentualnie jakies uszkodzenie systemu wtrysku paliwa (stad FI) co zawiera diagnozowanie wszystkich czujników i miedzy innymi prace exup`a. W GSX-R uzywana jest do tego ta sama kontrolka co do ciśnienia oleju. Zrób tak jak Szramer pisze, miałem ostatnio 1000 u siebie, nie miał exup`a i wszystko działało poprawnie (czuli kontrolka sie nie zapalała). Pawel Powodów jest o wiele więcej, nie jestem fachowcem ale podobno K1-K4 mają taką przypadłość, która chociaż nieszkodliwa jest bardzo drażniąca (no bo kogo nie drażni czerwona lampka na zegarze). I to o czym piszesz to nie F1....... niestety....... tylko FI.... nie miałem pojęcia, że czerwona kontrolka ciśnienia oleju może mieć coś wspólnego z wtryskiem... Prawdopodobnie pisząc o niej F1 sam nie miałeś pojęcia o co chodzi.. No widzisz, jakbyś wpisał FI to na bank byś znalazł, trzeba tylko chcieć. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne2up Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 (edytowane) Tutaj znajdziesz jak sprawdzic jaki jest bład systemu,i oco odkladnie chodzihttp://www.81x.com/bugman/gixxermods/ po lewej stronie pierwszy link Edytowane 18 Marca 2007 przez wayne2up Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Niestety stronka nie działa.... może coś nie tak u mnie....Poszukam innych źródeł.. może sie w końcu uda...Wielkie dzięki.. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 u mnie na firefoxie strona smiga, sprobuj kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuk Opublikowano 19 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 NIe no.... coś musze mieć nie tak w laptopie, bo mojej dziewczynie też sie normalnie otwiera.... a mi ani nie drgnie.... "|Firefox nie może odnaleźć serwera www.81x.com" Poprzeglądam zagraniczne fora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Jeżeli jest zmieniony wydech to trzeba odciąć czarny kabel przy chyba prawej wtyczce komputerka ( całkiem nie jestem pewien bym musiał iść do garażu i zdjąć siedzenie) i niech nie piszą znawcy że ten kabel można wypiąć, bo w życiu nie widzieli tej kostki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Powodów jest o wiele więcej, nie jestem fachowcem ale podobno K1-K4 mają taką przypadłość, która chociaż nieszkodliwa jest bardzo drażniąca (no bo kogo nie drażni czerwona lampka na zegarze). ..... Gówno prawda. Nie mają żadnej przypadłości. Albo masz walnięty wtrysk (jakoś się z tym nie spotkałem) albo masz uszkodzony/rozregulowany EXUP (albo w ogóle wywaliłeś go na krótko bez zastanawiania się). Jest to normalna informacja systemu, że jakaś istotna część nie działa poprawnie (w tym wypadku EXAP). I niestety nie musi być koniecznie wywalony EXUP, ale wystarczy że ktoś naprawiając motocykl albo samodzielnie serwisując zdjął układ wydechowy i potem nieumiejętnie pozakładał linki i dupa mokra. Tak np. było w moim gixerze, i dopiero w PolandPosition Tomek Kędzior wyregulował to pożądnie. A pozostawienie rozregulowanego Exupu objawia się np. tym, że moto nie chce się wkręcać (bo przepustnica się nie otwiera). Jak zmieniasz w serwisie układ wydechowy (CAŁY) to wszystko Ci ustawiają tak, że lampka się nie świeci i komputer poprawnie testuje cały układ. Jak wymieniasz to domowym sposobem, to takie mogą być skutki. Na torze każdy GSXR lata bez EXUP-u i jakoś u nikogo nie widziałem aby mu się kontrolka wtrysku świeciła... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost_Rider Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Kontrolka FI oznacza kilka rzeczy wtryski, Air box różne czujniki itd mi sie np. swieci ona w K3 1000 bo nie mam czujnika ciśniena atmosferycznego tego z tyłu pod siedzeniem i poprostu motor jeździ na ostatniej zapamietanej (puki jeszcze był ten czujnik) mapie mieszanki i jak naprzykła pojade w góry i bedzie niskie cisnienie to bedzie jeździc na innym zapamietanym i moze mi brakować 2 lub 3 koników i niczemu to nie szkodzi ale kontrolka drażni :buttrock: najlepiej pojedź do salonu suzuki podepna ci moto pod komputer i powiedza co siadło mój kumpel miał tak samo w TL jak jak teraz w mojej K3 jedź do serwisu i wszystko sie wyjaśni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.