piotr123 Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Witam.Wiem-kiedyś dawno był tutaj wałkowany temat dorabiania uszczelek...Niestety -opcja SZUKAJ świruje mi od dłuższego czasu i nie moge sie do tego dokopać.Tak na marginesie to juz od jakiegos czasu mam problem z wyszukiwarka w tym FORUM...Może cos z kompem...Do rzeczy-musze dorobić uszczelke pod miske olejowa do CBR1000F i uszczelke na pokrywe sprzęgła.Z czego najlepiej to dorobić?Pamietam cos -była mowa o Fibra-preszpan lub cos w tym stylu...Doradzcie gdzie i co moge kupić aby wyrzeźbić z tego uszczelki.Nie jestem zwolennikiem silikonu!!!!pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Czy nie lepiej najpierw sprawdzić w klasie lub larsonie ile mogą kosztowć takie uszczelki?Czasami dobry preszpan mają elektrycy przezwajający silniki. Mozna spróbować. Obie uszelki muszą być odporne na olej. i to już problem. Uszczelki wycina sie tak,że smaruje sie grafitem.(Ołówek) rant do którego przylega i następnie kładzie się ją na preszpan. Następnie można pokrywe lekko opukać gumowym młotkiem aby zarys dobrze się odbił. Potem się ją wycina . Polecam jednak zakup nowych lub silikon.Pozdrawiam JureK :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 silikon tanio szybo i idealnie. Tylko małe ilości na obie płaszczyzny i jest git :flesje: Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 można też z GAMBITU wyciąć uszczelki, jest odporny na olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Klingieryt. :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Ludzie silikon to do trktora mozna uzywać! Klingieryt to juz przezytek! Jesli masz dobre powierzchnie przylegania idz do sklepu motoryazcyjnego i popros o klej do silnikow samochodowych! Jak nie beda wiedziec o co chodzi to powiedz im ze potrzebujesz uszczelke w plynie bo tak nieraz to nazywano! Jest to specjalny kompozyt oparty na zywicy i sylikonach naturalnych! Zaleta podstawowa jest to ze rozpuszcza sie w oleju i nie pozostawia świnst w silniku. Po skreseniu kap wystarczy tylko wytrzec szmatka nadmiar wycisniety spod kapy i git! Tam gdzie nie ma dostepu powietrza tworzy sie twarda warstwa ktora doskonale uszczelnia. Co najlepsze jak rozbierzesz jeszcze raz potem kape to wystraczy szmatka i wszystko wyczyscisz a co do sylikonu to roznie z tym bywa! Polecam sam stosuje do silnikow samochodowych i nikt jeszcze nigdy nie nazekal a wyciekow brak! pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Klingieryt. :P Pozdrawiam No zgadzam sie uszczelke dobrze wyciąć z klingerytu idealnie sie nadaje i bedzie git na allegro widziałem gosc sprzedawał arkusze,a bez uszczelki to nie warto skladać bo tak idelanych powierzchnie nigdy nie będą,a uszczelka sie podda i dobrze trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.