Skocz do zawartości

SUZUKI B-KING


Gość lehoom
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

lipa jak nie wiem co , gdzie ta innowacja??? napewno nie w designie ktory jest kiepski , a zwalszcza ta dupa wygieta w gore jak w wiejskim "striće"... Potwierdza sie ze ryzojady musza sie duzo uczyc od wlochow :) no offence

Edytowane przez aLLy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko ocenic dopoki sie niz zobaczy live. Na pierwszy rzut oka wyglada zajebiscie :) tylko ten wydech troche skopcili... Suzuki...a tez wasz Gsxr1000 to kompletna porazka stylistyczna. Jak mozna bylo zepsuc tak udany model K6??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. czy suzuki ma na koncie jakieś faktycznie "kultowe" motocykle?

 

Jezeli ma to chyba tylko Intrudery

 

pozdrawiam

 

:icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc dla tych którzy niewiele wiedzą o Suzuki Motor Co i ich maszyn.

GSXR 750 - w 1985 roku zapoczątkował erę superszybkich motocykli, od tego zaczął się wszystkim znany "wyścig zbrojen" w siwecie motocykli, kolejne modele GSXR1100 były naszybszym (265km/h w 1985r) i najbardziej (przez kilka lat jedynym supersportowym) motocyklem dostępnym na rynku, Suzuki kontynuowało dalsze modyfikacje linii GSXR i w obecnych czasach oczywiście Suzuki z modelem GSXR 1000 prowadzi "taniec", GSXR 1000 zdobywa tytuly motocykla roku juz 3 raz pod rząd, na 2 miejscu staje Yamaha R1, 3 - Honda CBR, 4-Kawa ZX10R

 

Suzuki GS500 - rozwinięcie modelu GS400 oraz GS450 które trafiły na rynek juz w połowie lat 70-tych i nadal GS jest produkowany, to upewnia w przekonaniu o trwalosci konstrukcji, W 1978 Wes Cooley wygrywa AMA Superbike Championship na motocyklu Suzuki GS1000S

Suzuki Intruder - zaprezentowany w 1985 roku, najpiekszniejszy chopper z Japonii , nadal jest w produkcji i powstało wiele maszyn na jego bazie czyli współczesne cruisery

Suzuki Marauder - jeden z nieiwelu motocykli typu Cruiser ktory oferuje "nutkę' sportowego zacięcia w podwoziu krążownika (konkurent - Honda Magna)

Suzuki Bandit - tego nie trzeba opisywać,

Suzuki RF - pomimo upływu czasu model ten gwarantuje "świeżą' sylwetke nawet po 15 latach od wprowadzenia na rynek, wielu mówi że gdyby Ferrari zaprojektowalo motocykl to wygladałby jak Suzuki RF, faktem jest że była to niedopracowana konstrukcja ale niewielu sie tym zraża

Suza TL 1000R - po niezbyt udanym modelu TL 1000S Suzuki wprowadza rozwinięcie modelu w postaci TL-R który swoją mocą i radykalną charakterystyką staje się od razu legendą, wielu narzeka że to jest niebezpieczny motocykl bo niewielu potrafi go okiełznać

Suzuki RG 500 - początek w 1985r. maszyna ta stała się narzędziem do wygrywania wyścigów, zdobyła kilka tytułów mistrza świata prowadzona przez najlepszych kierowców

 

Suzuki SV - maszyna zapewniająca wrażenia jazdy V-Twinem bez zbednych problemów, czestych usterek i astronomicznej ceny jak w przypadku Ducati, Suza SV zdobywa rzesze miłośników, jest maszyną poręczną, zgrabną, niezawodną i jedyna w tej klasie wyposazona w silnik V2,

 

rok 1999 przynosi nowe prezentacji i m.in. Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa -król prędkośći, odbiera tron Hondzie CBR 1100XX juz na zawsze, Busa powoduje falę komentarzy i zostają wprowadozne przepisy dot. predkosci max. seryjnych jendosladow opuszczajacych bramy fabryk, pozniejsze proby pobicia Busy nie udaja sie, nawet Kawasaki z modelem ZX12R oraz pozneijszym ZZR 1400 nie jest w stanie pojechac szybciej, Honda rezygnuje z walki i model CBR1200XX Super BLackbird trafia do szuflady w formie porzuconego projektu,

 

 

Suzuki nei nadąża z produkcja bo jest zbyt duze zapotrzebowanie na ich pojazdy, wieksze niz w przypadku innych japonskich producentow,

 

A co B-King`a to wlasnie tak on ma wygladać, bo nie jest to dziwak jak MT-01 - V-Twin w podwoziu naked :wink:

czy inne mopedy lecz ma to byc maszyna symbolizująca moc i predkość w wydaniu bardziej ulicznym niż Busa ktora nadaje sie na tor lub pas startowy. B-King ma trafic na ulice i rządzić tam a nie trafić do garażu ekscentryka-fanatyka z prostatą. Poza tym Suzuki wyszło naprzeciw durnym plotkarozm którzy podczas prezentacji twierdzili że ta maszyna nigdy nie trafi do produkcji, bo nikt jej nie kupi, jest zbyt kontrowersyjna itd. Suzuki zrobiło "na złość" (stąd te hasła reklamowe) i wypuszcza swoje dzieło na ulice, a chętni oblegają dealerów z zamówieniami. Fakt że maszyna wygląda inaczej niz w czasie prezentacji ale to dlatego że trzeba było ją dopasowac do obecnych kanonów mody, ja uważam ze obecny nurt stylistyczny jest do bani w kazdym moto, tka jak np. Fazer, BT1100 (najwieksza porazka Yamahy) i inne maszyny z tymi kupokształtnymi lampami z przodu są okrutne. O sprawach gustu sie nei dystkutuje, ale fakt faktem ze Suzuki jak zwykle rozdaje "liście" na pysk konkurentom aby się obudzili.Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc dla tych którzy niewiele wiedzą o Suzuki Motor Co i ich maszyn.

GSXR 750 - w 1985 roku zapoczątkował erę superszybkich motocykli, od tego zaczął się wszystkim znany "wyścig zbrojen" w siwecie motocykli, kolejne modele GSXR1100 były naszybszym (265km/h w 1985r) i najbardziej (przez kilka lat jedynym supersportowym) motocyklem dostępnym na rynku, Suzuki kontynuowało dalsze modyfikacje linii GSXR i w obecnych czasach oczywiście Suzuki z modelem GSXR 1000 prowadzi "taniec", GSXR 1000 zdobywa tytuly motocykla roku juz 3 raz pod rząd, na 2 miejscu staje Yamaha R1, 3 - Honda CBR, 4-Kawa ZX10R

 

Suzuki GS500 - rozwinięcie modelu GS400 oraz GS450 które trafiły na rynek juz w połowie lat 70-tych i nadal GS jest produkowany, to upewnia w przekonaniu o trwalosci konstrukcji, W 1978 Wes Cooley wygrywa AMA Superbike Championship na motocyklu Suzuki GS1000S

Suzuki Intruder - zaprezentowany w 1985 roku, najpiekszniejszy chopper z Japonii , nadal jest w produkcji i powstało wiele maszyn na jego bazie czyli współczesne cruisery

Suzuki Marauder - jeden z nieiwelu motocykli typu Cruiser ktory oferuje "nutkę' sportowego zacięcia w podwoziu krążownika (konkurent - Honda Magna)

Suzuki Bandit - tego nie trzeba opisywać,

Suzuki RF - pomimo upływu czasu model ten gwarantuje "świeżą' sylwetke nawet po 15 latach od wprowadzenia na rynek, wielu mówi że gdyby Ferrari zaprojektowalo motocykl to wygladałby jak Suzuki RF, faktem jest że była to niedopracowana konstrukcja ale niewielu sie tym zraża

Suza TL 1000R - po niezbyt udanym modelu TL 1000S Suzuki wprowadza rozwinięcie modelu w postaci TL-R który swoją mocą i radykalną charakterystyką staje się od razu legendą, wielu narzeka że to jest niebezpieczny motocykl bo niewielu potrafi go okiełznać

Suzuki RG 500 - początek w 1985r. maszyna ta stała się narzędziem do wygrywania wyścigów, zdobyła kilka tytułów mistrza świata prowadzona przez najlepszych kierowców

 

Suzuki SV - maszyna zapewniająca wrażenia jazdy V-Twinem bez zbednych problemów, czestych usterek i astronomicznej ceny jak w przypadku Ducati, Suza SV zdobywa rzesze miłośników, jest maszyną poręczną, zgrabną, niezawodną i jedyna w tej klasie wyposazona w silnik V2,

 

rok 1999 przynosi nowe prezentacji i m.in. Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa -król prędkośći, odbiera tron Hondzie CBR 1100XX juz na zawsze, Busa powoduje falę komentarzy i zostają wprowadozne przepisy dot. predkosci max. seryjnych jendosladow opuszczajacych bramy fabryk, pozniejsze proby pobicia Busy nie udaja sie, nawet Kawasaki z modelem ZX12R oraz pozneijszym ZZR 1400 nie jest w stanie pojechac szybciej, Honda rezygnuje z walki i model CBR1200XX Super BLackbird trafia do szuflady w formie porzuconego projektu,

Suzuki nei nadąża z produkcja bo jest zbyt duze zapotrzebowanie na ich pojazdy, wieksze niz w przypadku innych japonskich producentow,

 

A co B-King`a to wlasnie tak on ma wygladać, bo nie jest to dziwak jak MT-01 - V-Twin w podwoziu naked :wink:

czy inne mopedy lecz ma to byc maszyna symbolizująca moc i predkość w wydaniu bardziej ulicznym niż Busa ktora nadaje sie na tor lub pas startowy. B-King ma trafic na ulice i rządzić tam a nie trafić do garażu ekscentryka-fanatyka z prostatą. Poza tym Suzuki wyszło naprzeciw durnym plotkarozm którzy podczas prezentacji twierdzili że ta maszyna nigdy nie trafi do produkcji, bo nikt jej nie kupi, jest zbyt kontrowersyjna itd. Suzuki zrobiło "na złość" (stąd te hasła reklamowe) i wypuszcza swoje dzieło na ulice, a chętni oblegają dealerów z zamówieniami. Fakt że maszyna wygląda inaczej niz w czasie prezentacji ale to dlatego że trzeba było ją dopasowac do obecnych kanonów mody, ja uważam ze obecny nurt stylistyczny jest do bani w kazdym moto, tka jak np. Fazer, BT1100 (najwieksza porazka Yamahy) i inne maszyny z tymi kupokształtnymi lampami z przodu są okrutne. O sprawach gustu sie nei dystkutuje, ale fakt faktem ze Suzuki jak zwykle rozdaje "liście" na pysk konkurentom aby się obudzili.Pozdro.

 

 

Szczerze to jestem naprawdę zszokowany tym postem. Naprawdę wielkie gratulacje za odwalenie takiej roboty. Pełen przegląd fajnych Suzuk z opisem... SZACUNEK!!!

 

WIĘCEJ TAKICH FORUMOWICZÓW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cyt. Wiertara

"...Szczerze to jestem naprawdę zszokowany tym postem. Naprawdę wielkie gratulacje za odwalenie takiej roboty. Pełen przegląd fajnych Suzuk z opisem... SZACUNEK!!!

 

WIĘCEJ TAKICH FORUMOWICZÓW!!!..."

 

Dzięki że ktoś mnie docienił. :lalag: Trzeba wiedzieć czym się jeździ. A Suzuki lubię właśnie za to czego dokonali w świecie motocykli. Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko ladnie pieknie, ale brakuje w tym temacie jakiegos linka, zeby mozna sie bylo o tym motorze czegos dowiedziec :icon_mrgreen:

 

http://www.scigacz.pl/Suzuki,B-King,model,2007,2238.html

 

tutaj jest chyba najwiecej zdj. z tego co w necie znalazlem i musze powiedziec, ze jak dla mnie jest to gotny rywal MT-01, ktory tez mi sie baaardzo podoba :icon_mrgreen:

 

ech moze kiedys... narazie zbieram kase na duzego bandita :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... nie wiem czemu jak patrze na to moto to tak jakbym ogladal czarodziejke z ksiezyca...... ma taka bardzo komiksowa stylistyke ... ale w koncu po to jest z japoni zeby taki byl ... a ze ja skosnych oczu nie mam i manga tak srednio mnie kreci to co moge wiecej powiedziec ... technicznie nic nowego ... wole jednak podejscie ducati czy triumpha ... ale to marki jakos w polsce wybitnie nie popularne .... suzuki cenie za wypuszczenie w 2003 nowego rv125 vanvan to bylo wydarzenie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc dla tych którzy niewiele wiedzą o Suzuki Motor Co i ich maszyn. (...)

 

pytałem o motocykle "kultowe", tj. takie, które mogą uznać nie tylko fani tego jednej marki, ale i miłośnicy innych. np jeśli ktoś odmówiłby wymienionej przeze mnie yamasze v-max kultowości, to chyba tylko z czystej niczym nie uzasadnionej złośliwości

gs500... czy ja nazwałem xj600 motocyklem kultowym? tani i przez to popularny - nic ponad to. sv650 - zgoda, jest znany. ale czy to coś więcej, niż tania podróba motocykli włoskich z ich silnikami l-twin? nie

hayabusa: tak, tu się zgodzę; każdy o niej słyszał, nie zawsze się podoba - ale obrosła legendą

jeszcze bandit. i tyle poza serią gsx-r, która jak powiedziałem ma swoich równie zagorzałych przeciwników co zwolenników

reszta to albo maszyny popularne, albo wytwory swojej epoki (intruder, wcale nie pierwszy soft-chopper), albo popłuczyny po dokonaniach konkurencji (marauder, próba po wieeelu latach opóźnienai zrobienia czegoś na uwspółcześniony kształt magny albo właśnie v-maxa)

ale to OT :icon_mrgreen:

jsz

 

ps. sztuczne limitowanie produkcji b-kinga to dziwna próba zapewnienia mu miejsca w panteonie sławy :icon_mrgreen:

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rok 1999 przynosi nowe prezentacji i m.in. Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa -król prędkośći, odbiera tron Hondzie CBR 1100XX juz na zawsze, Busa powoduje falę komentarzy i zostają wprowadozne przepisy dot. predkosci max. seryjnych jendosladow opuszczajacych bramy fabryk, pozniejsze proby pobicia Busy nie udaja sie, nawet Kawasaki z modelem ZX12R oraz pozneijszym ZZR 1400 nie jest w stanie pojechac szybciej, Honda rezygnuje z walki i model CBR1200XX Super BLackbird trafia do szuflady w formie porzuconego projektu,

 

Siemka !

 

Nie wiem z kad wziales te wiadomosci ale nie pokrywaja sie one lekko z moimi.

 

1. Najpierw sam podajesz, ze firmy ustalily zaprzestanie rywalizacji i przescigania sie w max predkosci a potem piszesz, ze ZZR 1400 cytuje " nie jest w stanie pojechac szybciej " Nie pojedzie bo jest ograniczona elektronicznie. Zdejmij blokade ( o wstawieniu innego chipa w ogole nie wspomne ) a wtedy mozemy pogadac.

 

2. Model ZX 1200 R byl robiony ( w b. krotkiej seri ) z moca 185 KM i osiagal predkosc wieksza niz Hayabusa

 

3. Jezeli nie znasz polityki Hondy to blagam nie pisz bzdur. Nikt nawet generalny importer na Niemcy nie zna ( jezeli zna to tylko on ) planow firmy co do tego modelu. Projektu nowego CBR XX jak do tej pory tez nikt nie widzial. To co ukazalo sie w prasie, w necie to tylko prace plastykow i retuszerow.

 

Z kad wiec te informacje, ze zostal porzucony ? poza tym znowu zaprzeczasz temu co sam wczesniej napisales. Nie ma juz walki bo kwestia V-max zostala juz dawno ustalona.

 

4. czy w/g Ciebie Hayabusa to az taki SUPER SPRZET ? Czy myslisz, ze w dzisiejszych czasach Honda, czy Kawa nie jest w stanie wyprodukowac moto bijacago na leb Twoja Hayabuse ?

 

5. Spojrz w jakikolwiek katalog motocykli - Twoja Hayabuse bawno pobila MV Augusta F4 - 1000

 

Suzuki nei nadąża z produkcja bo jest zbyt duze zapotrzebowanie na ich pojazdy, wieksze niz w przypadku innych japonskich producentow,

 

 

Wez mnie nie rozsmieszaj ! Tych smietnikow stoi w Niemczech ile i w jakim kolorze chcesz. Problem w tym, ze nikt nie rzuca sie na to badziewie tak jak by to sobie Suzuki zyczyla !

 

Na rynku motocyklow sa za Honda chaba z udzialem 18 % ( pweny nie jestam )

 

Busa ktora nadaje sie na tor lub pas startowy. B-King ma trafic na ulice i rządzić tam...

 

No normalnie Expert jestes ! A ja myslalem, ze to sprzet turystyczno - sportowy. Naprawde :) za oswiecenie !

 

 

ale fakt faktem ze Suzuki jak zwykle rozdaje "liście" na pysk konkurentom aby się obudzili.Pozdro.

 

Dlatego wlasnie maja udzial gdzies w polowie calego rynku jednosladowego.

 

Ile oni ostatnio nowych modeli wypuscili ? Obudz sie zebys nie przespal tego co robia inni producenci motocykli, jak widze poza Suzuki nie wiesz nic !

 

pozdrawiam

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc dla tych którzy niewiele wiedzą o Suzuki Motor Co i ich maszyn.

GSXR 750 - w 1985 roku zapoczątkował erę superszybkich motocykli, od tego zaczął się wszystkim znany "wyścig zbrojen" w siwecie motocykli, kolejne modele GSXR1100 były naszybszym (265km/h w 1985r) i najbardziej (przez kilka lat jedynym supersportowym) motocyklem dostępnym na rynku, Suzuki kontynuowało dalsze modyfikacje linii GSXR i w obecnych czasach oczywiście Suzuki z modelem GSXR 1000 prowadzi "taniec", GSXR 1000 zdobywa tytuly motocykla roku juz 3 raz pod rząd, na 2 miejscu staje Yamaha R1, 3 - Honda CBR, 4-Kawa ZX10R

 

Suzuki GS500 - rozwinięcie modelu GS400 oraz GS450 które trafiły na rynek juz w połowie lat 70-tych i nadal GS jest produkowany, to upewnia w przekonaniu o trwalosci konstrukcji, W 1978 Wes Cooley wygrywa AMA Superbike Championship na motocyklu Suzuki GS1000S

Suzuki Intruder - zaprezentowany w 1985 roku, najpiekszniejszy chopper z Japonii , nadal jest w produkcji i powstało wiele maszyn na jego bazie czyli współczesne cruisery

Suzuki Marauder - jeden z nieiwelu motocykli typu Cruiser ktory oferuje "nutkę' sportowego zacięcia w podwoziu krążownika (konkurent - Honda Magna)

Suzuki Bandit - tego nie trzeba opisywać,

Suzuki RF - pomimo upływu czasu model ten gwarantuje "świeżą' sylwetke nawet po 15 latach od wprowadzenia na rynek, wielu mówi że gdyby Ferrari zaprojektowalo motocykl to wygladałby jak Suzuki RF, faktem jest że była to niedopracowana konstrukcja ale niewielu sie tym zraża

Suza TL 1000R - po niezbyt udanym modelu TL 1000S Suzuki wprowadza rozwinięcie modelu w postaci TL-R który swoją mocą i radykalną charakterystyką staje się od razu legendą, wielu narzeka że to jest niebezpieczny motocykl bo niewielu potrafi go okiełznać

Suzuki RG 500 - początek w 1985r. maszyna ta stała się narzędziem do wygrywania wyścigów, zdobyła kilka tytułów mistrza świata prowadzona przez najlepszych kierowców

 

Suzuki SV - maszyna zapewniająca wrażenia jazdy V-Twinem bez zbednych problemów, czestych usterek i astronomicznej ceny jak w przypadku Ducati, Suza SV zdobywa rzesze miłośników, jest maszyną poręczną, zgrabną, niezawodną i jedyna w tej klasie wyposazona w silnik V2,

 

rok 1999 przynosi nowe prezentacji i m.in. Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa -król prędkośći, odbiera tron Hondzie CBR 1100XX juz na zawsze, Busa powoduje falę komentarzy i zostają wprowadozne przepisy dot. predkosci max. seryjnych jendosladow opuszczajacych bramy fabryk, pozniejsze proby pobicia Busy nie udaja sie, nawet Kawasaki z modelem ZX12R oraz pozneijszym ZZR 1400 nie jest w stanie pojechac szybciej, Honda rezygnuje z walki i model CBR1200XX Super BLackbird trafia do szuflady w formie porzuconego projektu,

Suzuki nei nadąża z produkcja bo jest zbyt duze zapotrzebowanie na ich pojazdy, wieksze niz w przypadku innych japonskich producentow,

 

A co B-King`a to wlasnie tak on ma wygladać, bo nie jest to dziwak jak MT-01 - V-Twin w podwoziu naked :)

czy inne mopedy lecz ma to byc maszyna symbolizująca moc i predkość w wydaniu bardziej ulicznym niż Busa ktora nadaje sie na tor lub pas startowy. B-King ma trafic na ulice i rządzić tam a nie trafić do garażu ekscentryka-fanatyka z prostatą. Poza tym Suzuki wyszło naprzeciw durnym plotkarozm którzy podczas prezentacji twierdzili że ta maszyna nigdy nie trafi do produkcji, bo nikt jej nie kupi, jest zbyt kontrowersyjna itd. Suzuki zrobiło "na złość" (stąd te hasła reklamowe) i wypuszcza swoje dzieło na ulice, a chętni oblegają dealerów z zamówieniami. Fakt że maszyna wygląda inaczej niz w czasie prezentacji ale to dlatego że trzeba było ją dopasowac do obecnych kanonów mody, ja uważam ze obecny nurt stylistyczny jest do bani w kazdym moto, tka jak np. Fazer, BT1100 (najwieksza porazka Yamahy) i inne maszyny z tymi kupokształtnymi lampami z przodu są okrutne. O sprawach gustu sie nei dystkutuje, ale fakt faktem ze Suzuki jak zwykle rozdaje "liście" na pysk konkurentom aby się obudzili.Pozdro.

 

 

litości, wszytko to brzmi jak z katalogu reklamowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co B-King`a to wlasnie tak on ma wygladać, bo nie jest to dziwak jak MT-01 - V-Twin w podwoziu naked :crossy:

Zlituj się chłopie! :clap:

 

Sugerujesz, BKing wygląda tandetnie, bo tak właśnie ma być?

 

Rozumiem, że Suzuki SV jest fajny, bo jest nakedem z V2, ale yamaha MT01 już jest beee, bo jest nakedem z V2? Wymiękam wobec takiej argumentacji :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...