Limo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Prosze poradzcie mi jak przywrocic regulacje w moim amorze. W tej chwili jest tak zapieczony ze ani drgnie. W weekend bede w domu wiec chcialem sie tym zajac. Czy moge tam psiknac WD-40 czy lepiej nie?Pozdrawiam Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 To znaczy gdzie jest zapieczony, sam amor czy dzwignie laczace z wachaczem i rama ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Chodzi o sam amor, nie miejsca laczenia. Wydaje mi sie ze jest zapieczony w miejscu gdzie reguluje sie jego napiecie bo nie moge tego w ogole ruszyc. Teraz jest ustawiony na 1, najmieksza pozycja, a chcialbym go troche utwardzic. Ale tam sa chyba jakies uszczelki to WD-40 moze nie byc dobrym rozwiazaniem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 tam jest takie pokrętło i nie idzie tego ruszyć.Powinoo łatwo się przekręcać kluczem hakowym.Tylny amor w zasadzie nie jest do naprawienia jak padnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 No ja wiem ze powinno sie przekrecac ale nie chce. Czy to znaczy ze jest zapieczony czy do wymiany? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wicher Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 No ja wiem ze powinno sie przekrecac ale nie chce. Czy to znaczy ze jest zapieczony czy do wymiany? Zapiekł się pierścień.Miałem tak samo w mojej Diversion.Napuść to miejsce WD 40 lub naftą i puści.Ja zrobiłem sobie coś w rodzaju chlapacza, który wyciałem z twardej gumy. Możesz go przykręcić do tylnego błotnika, mocując go w miejscu gdzie montowana jest skrzynka bezpieczników. Trzeba tylko zastosowac dłuższe śruby ;)Zapobiegnie to rzucaniu syfu z koła na amor :icon_mrgreen: Cytuj Najlepszym dowodem na istnienie obcej inteligencji w kosmosie jest to, że nas nie odwiedzają... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Dzieki Wicher ;). Powalcze z tym i zdam relacje. A oslonke tez planuje zalozyc, nawet mam pomysl jak :icon_mrgreen: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 moze wyjmij amor będzie łatwiej wystarczy odkręcic bak i dwie śruby i masz go na wierzchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 (edytowane) tak wlasnie planuje zrobic. bedzie mi latwiej jak bede mial go w dloni. mowisz ze wystarczy bak zdjac zeby dostac sie do gornej sruby mocujacej? myslalem ze bede musial caly tyl demontowac, plastiki, nadkole... Edytowane 14 Marca 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 no ja tez tak myslalem w moim moto , ale wystarczylo 2 sruby i wyszeld. Przy okazji przegladnij dzwignie , czy nie wymagaja nasmarowania. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 i przy okazji nasmaruj lozysko/lozyska :icon_rolleyes: Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 2 śruby na baku i wszystko w góre odktęcisz dwie śruby(nakretki samokątrujące bedzie cięzko szło) i wyciągniesz go po kole do tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.