Skocz do zawartości

Trwałość i spalanie crossów


Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Szukałem, ale nic nie było. Więc pytam: Ile wytrzymuje tłok w takich RM,YZ,CR,KX 125 ccm przy takim lajtowym jeżdżeniu? Ani ja jej nie mam zamiaru cisnąć, bo mam dopiero 16 lat, ani ona się ze mną nie będzie męczyła, bo waże tylko 57 kg. Jak myślicie czy na jednym tłoku przejeździłbym tak od maja do października? No bo chciałbym sobie kupić takie cudo na wakacje.

Proszę o odp.

 

PS. Ile palą takie crossy 125ccm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sezon powinien ci starczyc :) Ile palą?? Dużo, napewno ponad 10l. Zastanow sie dobrze czy stac cie na utrzymanie takiego cross'a.

 

Po za tym źle szukaleś. Bo jest taki temat. Pomoge Ci.

http://www.forum.motocyklistow.pl/index.php/t40089-0.html

 

Pozdro

Edytowane przez piterq1991
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok należy wymieniać co 2-3 miesiące więc jeśli będziesz jeździł do 4000obr/min to mooooże przejeździsz do października.

 

Troche palą takie sprzęty ale można też jeździć ekonomicznie :flesje:

 

Zastanów się czy masz tyle kasy na utrzymanie, co 2-3 miesiące tłok 500zł, opony, oleje itp...

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche palą takie sprzęty ale można też jeździć ekonomicznie
ekonomicznie w 125???? wytłumacz mi jak to rozumiesz bo jakos nie moge sobie tego wyobrazic :flesje:
Tłok należy wymieniać co 2-3
a to niby dlaczego? tu nie ma nic wspolnego z okresem czasu w jakim sie jezdzi a iloscia MTH (20-30, jezeli wszytko jest ok mozna przy amatroskim lataniu troche dłuzej pojezdzic)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazcie ze chodzi o 125 tke a tam ponizej 6000 nie jezdzi- zeby jezdzila trza dawac po obrotach- efektem jest wlasnie szybsze zuzycie.

To juz 500 lepsza- obroty max i tak ok. 7000 a ciagnie juz od 3000.

Tylko za kazdym zakretem trzeba zostawic kanister z paliwem a skad wziac ludzi do pilnowania kanistrow- jak wyjechali do Anglii , a lbo Irlandii :icon_mrgreen:

Dlatego koledze trzeba podpowiedziec delikatnie zeby nastawil sie na 4-suwa nie dosc ze oszczedniejszy to i wytrzymalszy- a taka KLR 250, XR 250- nie jest az tak bardzo ciezka(wiem ze crossy sa lzejsze- prawie nic nie waza- bierze sie go pod pache i idzie do domu). Niech moze nad tym pomysli???

Pozdr. Janek-Klekotek 748 S.

Edytowane przez jannikiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok należy wymieniać co 2-3 miesiące więc jeśli będziesz jeździł do 4000obr/min to mooooże przejeździsz do października.

 

Troche palą takie sprzęty ale można też jeździć ekonomicznie

 

Zastanów się czy masz tyle kasy na utrzymanie, co 2-3 miesiące tłok 500zł, opony, oleje itp...

 

Kocham wypowiedzi tych 'szpeców'...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocham was oczywiscie wypowiadaja sie osoby ktore nie maja crossa ale jak najbardziej wszystko wiedza.

 

Ani ja jej nie mam zamiaru cisnąć, bo mam dopiero 16 lat, ani ona się ze mną nie będzie męczyła, bo waże tylko 57 kg.

HAHA nie uzalezniaj swojego wieku i wagi od tego jak bedziesz zapie**ala*c. Zanim sie obejrzysz to bedziesz zapinac wszystkie biegi na kole.

 

 

Jak myślicie czy na jednym tłoku przejeździłbym tak od maja do października?

 

NIe dasz rady chyba ze bedziesz latac w sobote i w niedziele przez 30min. Ja ostatniego sezonu nie traktuje za zbyt udany bo albo ja bylem kontuzjowany albo moto, wiec nie latalem czesto i w wiekszosci bylo to enduro wiec motor nie byl mocno krecony non stop jak w MX. Po 2.5 miesiaca tlok byl idealnie w czas do wymiany. Nie posiadam licznika motogodzin(powod finansowy) wiec musze mowic ile w czasie.

 

Tłok należy wymieniać co 2-3 miesiące więc jeśli będziesz jeździł do 4000obr/min to mooooże przejeździsz do października.

 

Troche palą takie sprzęty ale można też jeździć ekonomicznie smile.gif

 

Zastanów się czy masz tyle kasy na utrzymanie, co 2-3 miesiące tłok 500zł, opony, oleje itp...

:banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :icon_mrgreen: :notworthy: :notworthy:

 

Przy 4tys obrotow to mozesz pchac ten motor. Przy jezdzie enduro spalala 10l/100km. Tlok(piston kit) do yz 125 2004 orginalny yamahay kosztuje 320zl + nowe lozysko 50zl. Dobra opona oraz jazda po terenie a nie pilowanie po asfaldzie to koszt 200zl na sezon(tyl) na przodzie to mozesz nawet dwa sezony zrobic, wszystko zalezy od doboru lacza.

 

A reszte to juz powiedzial Pan Jannikiel :flesje: :crossy:

Edytowane przez Tomski_01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Szukałem, ale nic nie było. Więc pytam

Proszę o odp.

 

PS. Ile palą takie crossy 125ccm?

ooooo rety!! :D

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...nie+full+crossa tu masz wszystko od A-Z

 

bez kitu takich tematow było miliony...

A te początkowe wypowiedzi w tym temacie są conajmniej załamujące :D

W gigantycznym uproszczeniu tłoka musisz zmienic w crossie 2 razy w sezonie przy jedzize w weekendy a korbę raz na sezon. korba- 300zł+ tłok kpl do 400zł x 2 + robocizna z wymianą korby do 400zł= 1500zł do tego nalezy doliczyć paliwo a to jest raczej nie mniej niz 10l/100km + wymiana oleju w skrzyni biegów co 15motogodzin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No musisz sobie kupić jaką CR500 lub KX500 wtedy bedziesz miał wystarczająco mocy i nie bedziesz musiał jej dawać oporu jak w przypadku 125,a moc bedzie jak sporawa(CR 500 ma cos koło ~65KM) tak wiec przy 5000tys to bedzie chodziła ja 125 na oporze :banghead: jedny problem to spalanie hehe,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No musisz sobie kupić jaką CR500 lub KX500 wtedy bedziesz miał wystarczająco mocy i nie bedziesz musiał jej dawać oporu jak w przypadku 125,a moc bedzie jak sporawa(CR 500 ma cos koło ~65KM) tak wiec przy 5000tys to bedzie chodziła ja 125 na oporze :notworthy: jedny problem to spalanie hehe,

 

 

cr500 ma max mocy przy 6 tys ;)

a to że żłopie paliwo wiadrami to między bajki włożyć , pali ok 2-3l mniej od ćwiary

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cr500 ma max mocy przy 6 tys ;)

a to że żłopie paliwo wiadrami to między bajki włożyć , pali ok 2-3l mniej od ćwiary

 

 

no nie wiem, pewnie ten gosciu wie ile zechla takie bydle, pisze ze 9l to se tak kolo domu pojezdzic

http://www.polskajazda.pl/index.php?a=moto...14&opcja=detail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem, pewnie ten gosciu wie ile zechla takie bydle, pisze ze 9l to se tak kolo domu pojezdzic

http://www.polskajazda.pl/index.php?a=moto...14&opcja=detail

 

ja piszę o cr a nie o kxie , wyregulowanej cr

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cr500 ma max mocy przy 6 tys :banghead:

a to że żłopie paliwo wiadrami to między bajki włożyć , pali ok 2-3l mniej od ćwiary

uwage skupiłęm właśnie na KX500(bo znajomy takową posiada) srednio to mu z 8l łyka a jak w cieżkim terenie najwiecej spalił mu 12l,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...