Adam M. Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Stara japonia ( mniejsza ) ma osiagi mniej wiecej odpowiadajace starym anglikom ( wiekszym ) tyle ze sie zdecydowanie wolniej zuzywa - porownujac modele w wykonaniu fabrycznym. Teraz mozna juz stare angliki doprowadzic do stanu prawie starej japonii, tzn ze nie beda sie zuzywaly tak szybko i mniej sie psuly na drodze - dlatego mnie zainteresowaly.Ale japonia dalej jest o wiele bezpieczniejsza, jesli chodzi o odbudowe i pozniejsze uzytkowanie od anglikow, uzywane czesci sa dalej tanie i jest ich sporo na roznych internetowych gieldach - dlatego jest to tansza zabawa dla kogos mlodego, kto jeszcze za bardzo groszem nie smierdzi. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Dokładnie Adamie... a ta Honda jest poprostu śliczna! ma to cos z klasycznego sportowca przystosowanego do długiej drogi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FuriatTL Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Ja mialem Kawasaki Z400 zarejestrowana niby na '81 ale jak rozkminialem nr czesci to chyba byla '79.Wlasciwie oryginal, chlodzony powietrzem, nie mozna go bylo na maxa meczyc bo sie przegrzal, ciagnal tak przelotowo 140 km/h, palil 4-5 litrow, jezdzilo sie fajnie, zwlaszcza po miescie czy male traski, ale tez przejechalem Polske na nim, Moj pierwszy motor... Co sie psulo: linka sprzegla pare razy sie urwala (wez przejedz przez miasto w godzinach szczytu bez sprzegla... ;d) Jakies duperele, bezpieczniki nic waznego, wlasciwie.No ale zawieszenie mial wydymane, opony lyse, chamulce slabiutkie, troche strach, no i mocy troche malo zeby komfortowo podruzowac. Z plusow to moglem zawrocic na zwyklej dwujezdniowej drodze (tls-em sie nie da...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 No wiesz, nawet stara japonia sie zuzywa, opony trzeba bylo wymienic, zawieszenia naprawic czy wymienic i jezdzic.Wiadomo, ze od strony jazdy TLS to nigdy nie bedzie, ale jak juz znudzi sie jezdzenie TLSem to czasami chce sie wrocic do tego, co kiedys dawalo duzo przyjemnosci.Piszac dosc czesto na temat mojej Kaski 750 z silnikiem BMW pomyslalem pewnego dnia ze jeszcze bym chetnie do tego motocykla wrocil, tak jak do prostszych i przyjemniejszych czasow mlodosci. Moglbym jeszcze troche ten motocykl udoskonalic, glownie pod wzgledem trwalosci i latwiejszej obslugi podczas jazdy - oczuwiscie niemozliwe, bo dawno w proch i pyl sie zamienil.Dlatego wrocilem do czegos co z tamta Kaska wiele ma wspolnego ( w odczuciach ) i zrobione bylo dokladnie w roku zakupu mego pierwszego motocykla: http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...65/DSC00696.jpg A to moja Kaska: http://i77.photobucket.com/albums/j60/adam...otuweWrocku.jpg Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Cóześ to kupił Adamie? Co do twojej kasi na zdjeciu widac ze lubiłes ten motocykl;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Adam kupil BSA A 65.Adamie Motostodola kupila w Hameryce Triumph Tiger z 1969 roku- moze masz jakie ciekawe stronki n/ t odbudowy itp. Pojazd prawdopodobnie ma wszystko oryginalne, jest nieco zaniedbany ale kompletny.Zastanawiamy sie czy nie sprowadzic do Polski do kolekcji wyniesie z transportem i oplatami ok. 4500 $ US.Czy lepiej sprzedac w Ameryce i szukac drugiego-tanszego?(ciekawe czy taki sie znajdzie- ten kosztowal wyjsciowo- 2800 $). Mam zdjecia w kompie ale nie wiem jak pokazac:-(( Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 No zdjecie by pomoglo, bo Tigera z 69r nie kojarze.Czy wiesz cos wiecej na temat jego specyfikacji ?No i co mu dolega ?Cena bardzo dobra jak za Triumpha, bardzo watpie czy cos tanszego i jednoczesnie bedacego w jednym kawalku da sie znalezc.Czy motocykl ma "zgadzajace sie numery" ( matching numbers ) silnika i ramy ?Remont nie stanowi zadnego klopotu, ale niezbedne czesci warto kupic w Stanach, bo beda tansze niz w Europie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) Moto jeszcze w Ameryce, a wlasciciele w Polsce:-))) wiec troche potrwa zanimcos konkretniejszego sie dowim, ale dzieki za info o numerach- tego nie wiedzialem, moto opisane ze na chodzie , tylko do pelnej swietnosci trze podreperowac chromy, lakier itp, chociaz ja jestem zdania zeby zostawic moto jak jest z oryginalnym malowaniem, zrobic tylko technicznie sprawnego- moze idealnego(?), przeciez i tak najwyzej z 500 km w roku by robil:-)).To jest chyba Tiger 110, ale glowy za to nie dam, jak jest z mankamentami takiego Anglika?Pozdr.Janek 748.P.S. Moze zalozyc nowy temat -Angliki? Edytowane 7 Czerwca 2007 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 (edytowane) .P.S. Moze zalozyc nowy temat -Angliki?Przecież już jest - wystarczy poszukać;http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...8312&hl=angliki Edytowane 7 Czerwca 2007 przez Paolo350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Jezeli Tiger z 1969r to bedzie 2 cyl 500 ccm, 34HP, 90 mph.Wlasciwie nie ma specjalnych slabych punktow, jedyna rzecz na ktora warto zwracac uwage to stan rotora w altku, ktory potrafi odkrecic sie albo zgubic magnesy co moze zaowocowac eksplozja silnika.Jezeli to wersja 2 gaznikowa to jego Amale z pewnoscia sa zuzyte i osiagniecie jakichkolwiek wolnych obrotow moze byc niemozliwe.Rowniez oryginalny uklad ladowania ( mostek prostowniczy + dioda Zenera ) nie bedzie dzialal, ale to nie problem, trzeba zalozyc nowoczesny regler nawet od uzywanego japonca podlaczajac tylko 2 z 3 zoltych przewodow :icon_mrgreen:. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 8 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2007 O dzieki Ci Adamie:-)))). Pozdr. Janek 748. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 kurna kazdemu przyrasta garaz o jakis fajny motocykl? Wczoraj złapałem okazje na stara Honde 750. Niewiem dokładnie co to dzis podjade ogladnac, dziduszyna chce za to 1500zł albo simsona;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Jak przed 1979 rok to bierz, jak po to jak opusci z 500 zl...Pozdr. Janek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 obejzałem to dziś;] Totalna pomyłka sprzet po 80 roku do tego z przekoszona rama i zawieszeniem;] Mysał ze na debila trafił;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 (edytowane) Dawno nic tu się nie działo. Mimo mojego wypadku (ześróbowany obojczyk) prace dzięki pomocy dziadka posuwają się dosyć szybko. Motocykl jest już właściwie złożony, polakierowany na świeżo, elektryka jeszcze do drobnych poprawek. Efekt nie jest 100% ale jak na pierwsze podejście nie jest źle. Jak będą następne środki to pójdzie dalej. A teraz pytania: -Odpala bez problemu, ale pierwszy cylinder trochę przerywa (podejrzewam, że to wina świec i fajek, wiec je wymienię lada dzień). Jeszcze jakieś sugestie ? - Od lewej strony (tam gdzie przerywający cylinder) coś puka, chyba w pełnym zakresie obrotów, jednak najbardziej na wolnych nie wiem co dalej bo nie mam wydechu i powyżej 3 k obr. robi się głośno :icon_mrgreen: - Szukam wydechu i siedzenia - Jak ustawić lub sprawdzić zapłon ? - Co jeszcze mogę zrobić, co zalecacie ? Pozdro Edytowane 25 Czerwca 2007 przez zielorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.