tomprz Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Problem zgoła dziwny. Przy odpalaniu zimnego silnika na ssaniu muszę jeszcze dodatkowo posiłkować się manetka gazu bo inaczej zgaśnie. Jest to o tyle kłopotliwe ,ze muszę przez to warować przy moto dopoki nie nagrzeje się. Podkręcam obroty tym regulatorem (pokrętłem) z prawej strony i wtedy jakos trzyma obroty, ale po nagrzaniu musze je znowu skorygować bo są za wysokie. Jest to stasznie upierdliwe. jak jest ciepły to chodzi równiótko. Czy to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Mam taki sam motocykl, nie mam takich problemów. W ciepły dzień uruchamiam na ssaniu, pochodzi chwilkę i już ssanie można wyłączyć i w drogę. Proponuję sprawdzić zaworki i gaźniki. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..:maniek:.. Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 kiedys mialem podobny problem..pomogla pozadna synchronizacja gaznikow :-) kiedys mialem podobny problem..pomogla pozadna synchronizacja gaznikow :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Może linka się wyciągneła albo cos jest nie tak z jej mocowaniem? Jak wyciągniesz ssanie to spróbuj ręcznie popchnąć dżwignię ssania. Jeżeli to pomoże tzn że nie ma co gaźników trącać. Kiedyś miałem podobny problem w GSX. Też miałem kłopoty z paleniem. Linka w końcu pękła i problem rozwiązał się sam. Musiałem ręcznie włączać ssanie ale moto paliło jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 A ja mówię, że należy mu się pełny serwis, już trochę znam ten model i wiem, że brak przeglądu tak potrafi się objawiać. Skasował się luz na zaworach ssących i takie są objawy, przy okazji trzeba przejżeć gażniki. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 Zawory w tym moto to pieta achillesowa.Warto sprawdzic, zanim cos powazniejszego sie stanie.Przy okazji mechanizm "ssania" tez. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.