arek400 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 prosze o porady ma honde cb 400 i chcialbym wymienic uszczelniacze gdzie je mozna dostac i ile kosztuja a takze prosze o odpowiedz zawarta w temacie dzieki posdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 (edytowane) Skutki: "spalanie" oleju przez silnik, co powoduje tworzenie się nagarów, mniejszą moc, częste zasyfienie świec, a w konsekwencji jeżeli ma to dla Ciebie znaczenie zanieczyszczanie środowiska :lalag: Edytowane 4 Marca 2007 przez gajoss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 uszczelniacze groszowa sprawa, olek motocykle, klassa i larsson najszybciej. należy także sprawdzić stan prowadnic czy nie są wyrobione, bo jak są to sama zmiana uszczelniaczy pomoże na bardzo krutko. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 CześćRównież podpinam się do pytania ponieważ moto pali mi dosyć dużo oleju a co za tym idzie troche kopci.Na wymiane tłoków, pierscieni i szlif cylindra mnie niestety narazie nie stać i zastanawiam sie czy wymiana uszczelniaczy by coś pomogła. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 chlopy a ile Wam pali tego oleju? tak z ciekawosci pytam, mi bierze tak gdzies max 0,7 na tysiac i nic nie kopci. przebieg okolo 112 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 (edytowane) Również podpinam się do pytania ponieważ moto pali mi dosyć dużo oleju a co za tym idzie troche kopci.Na wymiane tłoków, pierscieni i szlif cylindra mnie niestety narazie nie stać i zastanawiam sie czy wymiana uszczelniaczy by coś pomogła.to zależy czy moto naprawde wymaga wymiany tłokówjesli wymaga to wymiana samych uszczelniaczy dużo nie zmieni przynajmniej u mnie niewiele to dało i własnie na dniach będe rozbierał ponownie i zakładał nowy tłok a oleju pali uuu aż wstyd sie przyznać jak dużo :icon_twisted: Edytowane 5 Marca 2007 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Na wymiane tłoków, pierscieni i szlif cylindra mnie niestety narazie nie stać i zastanawiam sie czy wymiana uszczelniaczy by coś pomogła. Sorki za sarkazm, ale jak Cię strzyka w krzyżu, to bierzesz lek na gardło? :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 znikający olej, oprócz nieszczelności układu, moze byc spowodowany walnietymi pierscieniami lub uszkodzonymi uszczelniaczami, pierscienie to wiadomo z czym sie to wiaze, uszczelniacze to albo ich wymiana albo robienie glowicy jak prowadnice i gniazda wyrobione sa. Uszczelniacze do samochodu Audi TT 1.8T to koszt około 5zl za sztuke, niestety nie wiem ile do motocykla, mysle ze nie wiecej. uszczelniacze moga byc wadliwe fabrycznie, ja tak mialem po zalozeniu nowych orginalnych VW, lub moga byc zuzyte. Objawy to olej w cylindrze w obydwu przypadkach, najlepiej sprawdzic endoskopem, jezeli leja uszczelniacze, to nalezy ustawic silnik tak, aby zawory byly otwarte i zobaczyc czy scieka po grzybkach, jezeli sa one suche to pierscienie, widac to zazwyczaj po gladziach rowniez. Olej w cylindrze zmienia skład mieszanki, zalewa świece, ogolnie zle wplywa na prace silnika.Wyzej opisana sytuacja dotyczy samochodow, ale mysle ze w moto jes tak samo. Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Ja wymienialem w mojej CB 450 i na niewiele się to zdalo, poza tym że odchudzilem portfel, to nie przynioslo to efektu. Koszt orginalów do CB 450 jest dość wysoki coś okolo 100 za komplet Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Dzięki za infoW takim razie nie bede sie zabierał za wymiane tych uszczelniaczy a kase przeznacze na olej na dolewke :crossy: pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 CześćRównież podpinam się do pytania ponieważ moto pali mi dosyć dużo oleju a co za tym idzie troche kopci.Na wymiane tłoków, pierscieni i szlif cylindra mnie niestety narazie nie stać i zastanawiam sie czy wymiana uszczelniaczy by coś pomogła. pozdroTemat na tym forum juz nie raz byl walkowany.Ale tak dla przypomnienia; Jesli po duzych obrotach zamkniesz przepustnice,i ponownie dodasz gazu dosc raptownie,to jesli masz gumki do roboty to dosc wyraznie ci zakopci.A jesli przy samym dodawaniu gazu kopci to niestety pierscienie. Ale jesli na czarno to pol biedy bo to tylko zabogata mieszanka.Tak dla pewnosci dobrze jest odkrecic kolano wydechowe od glowicy,i przy pomocy latarki spojrzec w kanal na prowadnice zaworu.powinna byc such i okopcona.Jesli jest mokra to tam pociaga oliwke :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.