jaros4 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Od pewnego czasu meczy mnie pewien dylemat,ale zacznijmy od poczatku.Otoz jakies poltora roku temu,na zaproszenie znajomego z yorkshire,nota bene rowniez zapalonego motocyklisty,wybralem sie moim jankiem do UK.Szczerze mowiac motocykl przywiozlem na wyspe autokarem,zaczynajac swa podroz na 2 kolach juz z Londynu.aby bylo nieco krocej pomine wszelkie pomniejsze epizody ktore zdarzaly mi sie co krok po drodze,ze nie wspomne o prawostronnym ruchu etc.mijajac manchester,na autostradzie M6 (Niekonczace sie podjazdy na wzniesienia)zaliczylem wywrotke.Powod jak najbardziej prozaiczny,w gwarze motocyklowej nazywajac,"zlapalo mi tloka",a co za tym idzie blokada tylnego kola sprawila ze w ulamku sek. stracilem panowanie nad maszyna.szczesciem nikt za mna nie jechal,skonczylo sie na paru siniakach i peknietej lewej pokrywie silnika.Ciezko bylo dalej jechac majac tylko "trojke"do dyspozycji,ale do celu zostalo mi juz tylko kilkanascie mil.Proby naprawy uszkodzenia na miejscu nie powiodly sie,a ze mialem tam zostac kilka miesiecy(praca zawodowa)postanowilem przywrocic do zycia mojego janka w jakis inny sposob.Uzbrojony w "metrowke"penetrowalem po koleji miejscowe matocyklowe"scrap-yardy"w poszukiwaniu jakiegos zastepczego silnika dzieki ktoremu moglbym uzywac moj pojazd na miejscu.Chcialem znalezc cos zblizonego parametrami do "junaczych"osiagow.Niestety najlepiej pasowal mi silnik Kawasaki gpz750,czterocylindrowa jednostka chlodzona powietrzem,do dzis nie wiem ile to ma mocy,nigdy nie wykrecilem gazu do oporu.Wystarczyla drobna przerobka ramy(ten silnik jest prawie do niej stworzony),i moglem wyruszac na droge.Wiadomo,najpierw proby,potem jazdy na coraz dalsze odcinki,szybciej i szybciej.Angielska policje niewiele obchodza pojazdy na zagranicznych blachach wiec z tej strony milem spokoj.Po jakims czasie stwierdzilem ze taki motocykl to wlasnie to,tj.wyglad zdziadzialego weterana i osiagi scigacza,ot,tak dwa w jednym.teraz wrocilem do kraju i mysle co tu poczac z moim jankiem.To dylemat nr. jeden,jak zalegalizowac takie "ustrojstwo".Dylemat nr.dwa to do jakiej kategorii zalicza sie ten pojazd?Bardzo chcialbym myslec o nim wciaz jak o weteranie choc to moze budzic kontrowersje.Moze "Wiejscy Motocyklisci"?Napiszcie prosze co otym sadzicie co z nami dalej zrobic.Pozdro.ps.puscil bym jkies fotki ale wciaz nie mam zielonego pojecia jak wrzucic je w ten portal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 www.imageshack.us po angielsku, ale powinieneś się uporać :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek20 BSA A65 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 che motonito! widziałem kiedyś janka z silnikem od BSA... Powiedz jak rama i zawieszenie, hamulce sie sprawdzały z takim silnikiem?? bardo jestem ciekaw tej hybrydy:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Jesli wsadziłeś silnik GPZ w rame oryginalnego Junaka - to masz tzw. "kundla" - i do takiej katorii zalicza się ten motocykl (taki mieszaniec - ni weteran, ni szlifierka, ni ..............coś tam);;; Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Ała . To taka rasa - wielorasowiec . Najgłośniej szczekają , nie są wymagające ,ale najwierniejsze - bo najdłużej zwykle żyją . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Taaaak, rzeczywiscie ciekawe jak to hamuje... ?Poza tym zawsze mozesz w Polsce naprawic silnik oryginalny i wstawic z powrotem :smile: Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Jestem strasznie ciekawy jak to wyglada. Możesz zapodać fotki?? Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Rozmumiem że Lukasz89 napisałeś wczesniej do jaros4 jak to zrobić ..Pozdro.ps.puscil bym jkies fotki ale wciaz nie mam zielonego pojecia jak wrzucic je w ten portal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 hej Jaros4 na fotoski pl mozesz zapodac foty zarejestruj sie tam http://www.fotosik.pl/ jest po polsku wiec bez problemu sobie poradzisz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 jest po polsku wiec bez problemu sobie poradzisz :clap:No nie wiem . jaros4 tez pisał po polsku . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 (edytowane) Do kasacji jest po polsku wiec bez problemu sobie poradzisz :clap:No nie wiem . jaros4 tez pisał po polsku . Edytowane 5 Marca 2007 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronon Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 hej prince ty to bys wszystko kasowal heheheh :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 A więc, można zalogować się na fotosiku ale jezeli nie chce Ci sie szperać tam to wytłumacze jak to zrobić na Image Shacku :)Wchodzisz na www.imageshack.us (rozumiem że jesteś teraz w Anglii?) Klikasz "Browse" lub "przeglądaj".Pojawi się okienko, szukasz w zawartości swego kompa fotki którą chcesz wrzucić i klikasz na nią 2 razy. Następnie klikasz na "Host it!" i fotka ładuje się na serwer. Gdy już wyświetli sie nowa stronka z miniaturką zdjecia, kopiujesz link (najlepiej ten ostatni "direct link to image") wklejasz go w swoją wypowiedź na forum i gotowe :biggrin:Zamotałem, wiem :P ale mam nadzieje że pomogłem.Pozdro i czekamy na foty :icon_eek: Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaros4 Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 www.jaros4.jpg.pl to miejsce gdzie udalo mi sie umiescic jakies fotki.niestety uwazam sie za czlowieka "starej daty"wiec wszelkie manipulacje moim kompem koncza sie zwykle tak samo-totalna zwiecha jak mowi moja cora.tak czy inaczej zdjecia sa.a co do hamolcow,raczej nie mialem zadnych problemow,lub raczej,jak by ujeli to w slowa inni,nie rozpedzam sie mym kundelkiem az tak bardzo...natomiast wciaz mysle nad zalegalizowaniem tego silnika .moze ktos z was zna jakis myk dzieki ktoremu moglbym to zrobic.poki co kupilem sobie nastepnego janka i tego robie na oryginala 100procent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 (edytowane) Napewno warto miec Junaka oryginala ze wzgledow finansowych - raczej jego wartosc bedzie juz tylko wzrastac.Co do zalegalizowania twego Janasaki to musi sie wypowiedziec czlowiek oblatany w polskich przepisach, np o budowie SAMa. Adam M.PS. Ta Kawa to silnik 2 czy 4 cylindrowy ? Edytowane 7 Marca 2007 przez Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.