Skocz do zawartości

Dylemat,czyli jak to ugryzc...


jaros4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od pewnego czasu meczy mnie pewien dylemat,ale zacznijmy od poczatku.Otoz jakies poltora roku temu,na zaproszenie znajomego z yorkshire,nota bene rowniez zapalonego motocyklisty,wybralem sie moim jankiem do UK.Szczerze mowiac motocykl przywiozlem na wyspe autokarem,zaczynajac swa podroz na 2 kolach juz z Londynu.aby bylo nieco krocej pomine wszelkie pomniejsze epizody ktore zdarzaly mi sie co krok po drodze,ze nie wspomne o prawostronnym ruchu etc.mijajac manchester,na autostradzie M6 (Niekonczace sie podjazdy na wzniesienia)zaliczylem wywrotke.Powod jak najbardziej prozaiczny,w gwarze motocyklowej nazywajac,"zlapalo mi tloka",a co za tym idzie blokada tylnego kola sprawila ze w ulamku sek. stracilem panowanie nad maszyna.szczesciem nikt za mna nie jechal,skonczylo sie na paru siniakach i peknietej lewej pokrywie silnika.Ciezko bylo dalej jechac majac tylko "trojke"do dyspozycji,ale do celu zostalo mi juz tylko kilkanascie mil.Proby naprawy uszkodzenia na miejscu nie powiodly sie,a ze mialem tam zostac kilka miesiecy(praca zawodowa)postanowilem przywrocic do zycia mojego janka w jakis inny sposob.Uzbrojony w "metrowke"penetrowalem po koleji miejscowe matocyklowe"scrap-yardy"w poszukiwaniu jakiegos zastepczego silnika dzieki ktoremu moglbym uzywac moj pojazd na miejscu.Chcialem znalezc cos zblizonego parametrami do "junaczych"osiagow.Niestety najlepiej pasowal mi silnik Kawasaki gpz750,czterocylindrowa jednostka chlodzona powietrzem,do dzis nie wiem ile to ma mocy,nigdy nie wykrecilem gazu do oporu.Wystarczyla drobna przerobka ramy(ten silnik jest prawie do niej stworzony),i moglem wyruszac na droge.Wiadomo,najpierw proby,potem jazdy na coraz dalsze odcinki,szybciej i szybciej.Angielska policje niewiele obchodza pojazdy na zagranicznych blachach wiec z tej strony milem spokoj.Po jakims czasie stwierdzilem ze taki motocykl to wlasnie to,tj.wyglad zdziadzialego weterana i osiagi scigacza,ot,tak dwa w jednym.teraz wrocilem do kraju i mysle co tu poczac z moim jankiem.To dylemat nr. jeden,jak zalegalizowac takie "ustrojstwo".Dylemat nr.dwa to do jakiej kategorii zalicza sie ten pojazd?Bardzo chcialbym myslec o nim wciaz jak o weteranie choc to moze budzic kontrowersje.Moze "Wiejscy Motocyklisci"?Napiszcie prosze co otym sadzicie co z nami dalej zrobic.Pozdro.ps.puscil bym jkies fotki ale wciaz nie mam zielonego pojecia jak wrzucic je w ten portal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc, można zalogować się na fotosiku ale jezeli nie chce Ci sie szperać tam to wytłumacze jak to zrobić na Image Shacku :)

Wchodzisz na www.imageshack.us (rozumiem że jesteś teraz w Anglii?) Klikasz "Browse" lub "przeglądaj".

Pojawi się okienko, szukasz w zawartości swego kompa fotki którą chcesz wrzucić i klikasz na nią 2 razy. Następnie klikasz na "Host it!" i fotka ładuje się na serwer. Gdy już wyświetli sie nowa stronka z miniaturką zdjecia, kopiujesz link (najlepiej ten ostatni "direct link to image") wklejasz go w swoją wypowiedź na forum i gotowe :biggrin:

Zamotałem, wiem :P ale mam nadzieje że pomogłem.

Pozdro i czekamy na foty :icon_eek:

Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

www.jaros4.jpg.pl to miejsce gdzie udalo mi sie umiescic jakies fotki.niestety uwazam sie za czlowieka "starej daty"wiec wszelkie manipulacje moim kompem koncza sie zwykle tak samo-totalna zwiecha jak mowi moja cora.tak czy inaczej zdjecia sa.a co do hamolcow,raczej nie mialem zadnych problemow,lub raczej,jak by ujeli to w slowa inni,nie rozpedzam sie mym kundelkiem az tak bardzo...natomiast wciaz mysle nad zalegalizowaniem tego silnika .moze ktos z was zna jakis myk dzieki ktoremu moglbym to zrobic.poki co kupilem sobie nastepnego janka i tego robie na oryginala 100procent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno warto miec Junaka oryginala ze wzgledow finansowych - raczej jego wartosc bedzie juz tylko wzrastac.

Co do zalegalizowania twego Janasaki to musi sie wypowiedziec czlowiek oblatany w polskich przepisach, np o budowie SAMa.

 

Adam M.

PS. Ta Kawa to silnik 2 czy 4 cylindrowy ?

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...