cyklotron Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Ja na razie tylko V-Star ale owszem, mam białe klosze i straszny kłopot z żarówkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawada Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Witaj, ja mam zamiar przejść na LED-y, stąd pomysł o białych kloszach.powiedź, takie dokupiłeś, czy już moto takie miało? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Miało już takie, i to zdaje się fabrycznie, ale zakup samych kloszy to nie problem, pewnie nawet można kupić całe migacze na diodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Światła na diodach = przerywacz nie będzie działał :icon_mrgreen: Flaszka się należy za oszczędność.Można kombinować z dodatkowymi opornikami i innym przerywaczem, ale po co jak można zastosować żarówki pomarańczowe chromowane, nie widać poświaty pomarańczowej pod kloszem a świecą na pomarańczowo :icon_mrgreen:. Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Światła na diodach = przerywacz nie będzie działał :D Flaszka się należy za oszczędność.Można kombinować z dodatkowymi opornikami i innym przerywaczem, ale po co jak można zastosować żarówki pomarańczowe chromowane, nie widać poświaty pomarańczowej pod kloszem a świecą na pomarańczowo :). pod biały klosz pomarańczowe żarówki, każdy to wie, mój probłem polega na tym że ja mam oryginalne migacze z oryginalnymi japońskimi żarówkami, w takiej wersji idzie na stany, w europie są europejskie żarówki ( czytaj inne gniazda ) w serwisie yamahy powiedzieli że nie mogą zamówić części z wersji nieeuropejskiej, Wojnarowscy nawet na oczy takich żarówek nie widzieli, gdzie ja mam kupić żarówki japońskiej firmy Stanley ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Ja mam motocykl ze Stanów i miał normalne gniazda, na twoim miejscu zrobiłbym tak, poszedłbym do sklepu z częściami do ciągników kupił najtańszą lampę wyciągnął gniazda, dolutował blaszki z otworami mocującymi lub zmodernizował już istniejące i bym przykręcił. Przy podstawowych zdolnościach manualno technicznych spokojnie jest to do zrobienia. Lub kupić w Luisie http://www.louis.de/_301ba49276842d2dc83e8...33755&anzeige=0 Z tej firmy wyślą Ci za pobraniem http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=75_830_831_835 Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Też myślalem o zmianie gniazd, ale prościej, poprosiłem człowieka sprowadzającego motocykle ze stanów, na razie dał mi jedną żarówkę i sprowadzi mi na zapas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lester Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 A ja bym chciał zmienić na białe klosze i pomarańczowe żarówki tylko nie mogę znaleźć , dajcie namiary gdzie mogę kupić Dzięki pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Właśnie wróciłem z trasy Kedzierzyn-Kalisz-Kędzierzyn. Prędkość do 120. Spalanie - dokładnie 5/100. Stopery w uszach - o wydechach zapomniałem, głowa i uszy wypoczęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Też myślalem o zmianie gniazd, ale prościej, poprosiłem człowieka sprowadzającego motocykle ze stanów, na razie dał mi jedną żarówkę i sprowadzi mi na zapas Jest prostszy sposób , Seboka wspomnaił o przerobieniu ja mogę to uściślić , europejska od amerykańskiej różni sie tym ,że żarówka jest dwówłuknowa tak jak w maluchu pozycyjne ze stopem z tyłu, a europejska normalna , wystarczy cyną zmostkować dwie blaszki które stykaja sie z dołem żarówki i mamy europejskie gniazdo , jeden z trzech kabli można wyciąć , oczywiście nie masowy :) i po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Jest prostszy sposób , Seboka wspomnaił o przerobieniu ja mogę to uściślić , europejska od amerykańskiej różni sie tym ,że żarówka jest dwówłuknowa tak jak w maluchu pozycyjne ze stopem z tyłu, a europejska normalna , wystarczy cyną zmostkować dwie blaszki które stykaja sie z dołem żarówki i mamy europejskie gniazdo , jeden z trzech kabli można wyciąć , oczywiście nie masowy :icon_mrgreen: i po kłopocie. to nie lepiej wlozyc po prostu dwuwluknowa zarowke - jezeli jest ze stanow (tak jak moj byly wildek) to podczas jazdy bez wlaczanych kierunkow powinny palic sie oba kierunkowskazy jednoczesnie i ciagle (tylko ze powinno palic sie wlukno o slabszym jarzeniu) a przy wlaczonym np lewym kierunku - automat powiniwn wylaczyc prawy kierunek a lewy powinien przechodzic z jasnego swiatla w ciemniejsze i spowrotem (takie ala mruganie tylko zamiast przerwy w swieceniu zarowka swieci slabiej.mocniej.slabiej.mocniej)nie wiem czy opisalem to przystepnie - jezeli nie to sorry hihihi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Właśnie przejechałem swoje pierwsze 6 tysięcy (No dobra 5800) i wymieniłem olej na syntetyczny.I jak to mówi facet spadający z 10 piętra „Jak na razie wszystko w porządku”Garść spostrzeżeń - Do masy da się przyzwyczaić - Pasek jest absolutnie (ale to absolutnie) bezobsługowy – do tego stopnia że nic przy nim nie robiłem (poza oglądaniem)- Hałasy z silnika są po prostu straszne – ja 5 lat jeździłem Ruskiem i lubię słychać tej orkiestry – a brzmi podobnie - Spalanie na trasie przy 90-100 oscylowało pomiędzy 3,8/4,5 Natomiast w miejskiej dżungli potrafił wypić nawet 7l/100km (co też nie jest złym wynikiem)- Nigdy się jeszcze nie zagrzał co więcej wydaje mi się że temperatura pracy jest dość stabilna- Oddawanie mocy przez ten silnik to czysta przyjemność wolne obroty i przelewanie się momentu obrotowego na koło jest niesamowite - Trudno go wyhamować (przyspiesza bardzo łatwo)- Strzela w wydechy na początku mnie to drażniło po wizycie w serwisie nie ustało a przestało denerwować To tyle na dziś PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 P.S.Spotkanie 16.06.2007 jest dalej aktualne Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Upload, ja juz powoli ignoruję te dźwięki z silnika - jeżdżę, a jak się rozsypie coś, to Wild pójdzie w zapomnienie. Oczywiście regularnie serwisowany. Szybe zakładam jedynie na długą trasę. Odnośnie reszty z Twoich spotrzeżeń tez się zgadza. Hamulce widziałem już z R1 w XV - podobno daja sobie świetnie radę. Spalania takiego nie mam, jak Ty, ale też ostatnio trochę szybciej się przemieszczałem. Wynik dla mnie zupełnie zadowalający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 31 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Właśnie przejechałem swoje pierwsze 6 tysięcy (No dobra 5800) i wymieniłem olej na syntetyczny. ..... - Trudno go wyhamować (przyspiesza bardzo łatwo) .... To tyle na dziś PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 P.S.Spotkanie 16.06.2007 jest dalej aktualne Co znaczy trudno go wyhamować ?Jaką masz technikę hamowania ?Wiesz, ja dość dużą uwagę teraz zwracam na hamowanie. Zawsze jak wracam do domu, na mojej uliczce trenuję ostre hamowanie, zauważyłem, że mój obecny V-Star lepiej hamuje od poprzedniej Virówki, przód traci przyczepność nieco później i jest skuteczniejszy a tyłem jakoś lepiej mi się dozuje siłę nacisku pedała, czuję kiedy zblokuje i po zblokowaniu jest stabilny, wydaje mi się, że to za sprawą masy i szerszych opon, myślałem, że Wild Star będzie jeszcze lepiej hamował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) Rzeczywiście troszkę przesadziłem z tym „trudno” Wildek jest moim najcięższym Motocyklem i siła bezwładu robi swoje.Skuteczność Hamulców jest dobra tylko mi brak umiejętności i pewności by z nich efektywnie korzystać.A co do techniki hamowania wyznaję zasadę, że wszystko zależy od sytuacji W idealnych warunkach używam właściwie wyłącznie przodu i hamulca tylnego dotykam wyłącznie do stabilizacji Gdy jest „ślisko” ufam bardziej tyłowi A jeśli poczuję chęć zerwania trakcji (lub, gdy zacznie mi się to wydawać) zaczynam pulsować przodem (tej techniki używam najrzadziej)Trening hamowania to bardzo ważna rzecz i co roku podczas moich pierwszych pozimowych rekonesansów ćwiczę właśnie ten element jazdy.Mogę porównać Magistralę z Vz 800 Desperado, który ma bęben z tyłu i singla z przodu (i 120kg mniej)Zrobiłem nim ponad 25 tys i zdecydowanie łatwiej mi się zatrzymywało – myślę, że to kwestia doświadczenia, bo potencjał tarcz Wildka jest o wiele bardziej optymistycznyPozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.