Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Światła na diodach = przerywacz nie będzie działał :icon_mrgreen: Flaszka się należy za oszczędność.

Można kombinować z dodatkowymi opornikami i innym przerywaczem, ale po co jak można zastosować żarówki pomarańczowe chromowane, nie widać poświaty pomarańczowej pod kloszem a świecą na pomarańczowo :icon_mrgreen:.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Światła na diodach = przerywacz nie będzie działał :D Flaszka się należy za oszczędność.

Można kombinować z dodatkowymi opornikami i innym przerywaczem, ale po co jak można zastosować żarówki pomarańczowe chromowane, nie widać poświaty pomarańczowej pod kloszem a świecą na pomarańczowo :).

 

 

pod biały klosz pomarańczowe żarówki, każdy to wie, mój probłem polega na tym że ja mam oryginalne migacze z oryginalnymi japońskimi żarówkami, w takiej wersji idzie na stany, w europie są europejskie żarówki ( czytaj inne gniazda ) w serwisie yamahy powiedzieli że nie mogą zamówić części z wersji nieeuropejskiej, Wojnarowscy nawet na oczy takich żarówek nie widzieli, gdzie ja mam kupić żarówki japońskiej firmy Stanley ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam motocykl ze Stanów i miał normalne gniazda, na twoim miejscu zrobiłbym tak, poszedłbym do sklepu z częściami do ciągników kupił najtańszą lampę wyciągnął gniazda, dolutował blaszki z otworami mocującymi lub zmodernizował już istniejące i bym przykręcił. Przy podstawowych zdolnościach manualno technicznych spokojnie jest to do zrobienia. Lub kupić w Luisie http://www.louis.de/_301ba49276842d2dc83e8...33755&anzeige=0

 

Z tej firmy wyślą Ci za pobraniem http://www.moto-akcesoria.pl/index.php?cPath=75_830_831_835

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też myślalem o zmianie gniazd, ale prościej, poprosiłem człowieka sprowadzającego motocykle ze stanów, na razie dał mi jedną żarówkę i sprowadzi mi na zapas

 

 

Jest prostszy sposób , Seboka wspomnaił o przerobieniu ja mogę to uściślić , europejska od amerykańskiej różni sie tym ,że żarówka jest dwówłuknowa tak jak w maluchu pozycyjne ze stopem z tyłu, a europejska normalna , wystarczy cyną zmostkować dwie blaszki które stykaja sie z dołem żarówki i mamy europejskie gniazdo , jeden z trzech kabli można wyciąć , oczywiście nie masowy :) i po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest prostszy sposób , Seboka wspomnaił o przerobieniu ja mogę to uściślić , europejska od amerykańskiej różni sie tym ,że żarówka jest dwówłuknowa tak jak w maluchu pozycyjne ze stopem z tyłu, a europejska normalna , wystarczy cyną zmostkować dwie blaszki które stykaja sie z dołem żarówki i mamy europejskie gniazdo , jeden z trzech kabli można wyciąć , oczywiście nie masowy :icon_mrgreen: i po kłopocie.

 

to nie lepiej wlozyc po prostu dwuwluknowa zarowke - jezeli jest ze stanow (tak jak moj byly wildek) to podczas jazdy bez wlaczanych kierunkow powinny palic sie oba kierunkowskazy jednoczesnie i ciagle (tylko ze powinno palic sie wlukno o slabszym jarzeniu) a przy wlaczonym np lewym kierunku - automat powiniwn wylaczyc prawy kierunek a lewy powinien przechodzic z jasnego swiatla w ciemniejsze i spowrotem (takie ala mruganie tylko zamiast przerwy w swieceniu zarowka swieci slabiej.mocniej.slabiej.mocniej)

nie wiem czy opisalem to przystepnie - jezeli nie to sorry hihihi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przejechałem swoje pierwsze 6 tysięcy (No dobra 5800) i wymieniłem olej na syntetyczny.

I jak to mówi facet spadający z 10 piętra „Jak na razie wszystko w porządku”

Garść spostrzeżeń

- Do masy da się przyzwyczaić

- Pasek jest absolutnie (ale to absolutnie) bezobsługowy – do tego stopnia że nic przy nim nie robiłem (poza oglądaniem)

- Hałasy z silnika są po prostu straszne – ja 5 lat jeździłem Ruskiem i lubię słychać tej orkiestry – a brzmi podobnie

- Spalanie na trasie przy 90-100 oscylowało pomiędzy 3,8/4,5 Natomiast w miejskiej dżungli potrafił wypić nawet 7l/100km (co też nie jest złym wynikiem)

- Nigdy się jeszcze nie zagrzał co więcej wydaje mi się że temperatura pracy jest dość stabilna

- Oddawanie mocy przez ten silnik to czysta przyjemność wolne obroty i przelewanie się momentu obrotowego na koło jest niesamowite

- Trudno go wyhamować (przyspiesza bardzo łatwo)

- Strzela w wydechy na początku mnie to drażniło po wizycie w serwisie nie ustało a przestało denerwować

 

To tyle na dziś

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

 

P.S.

Spotkanie 16.06.2007 jest dalej aktualne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Upload, ja juz powoli ignoruję te dźwięki z silnika - jeżdżę, a jak się rozsypie coś, to Wild pójdzie w zapomnienie. Oczywiście regularnie serwisowany. Szybe zakładam jedynie na długą trasę. Odnośnie reszty z Twoich spotrzeżeń tez się zgadza. Hamulce widziałem już z R1 w XV - podobno daja sobie świetnie radę. Spalania takiego nie mam, jak Ty, ale też ostatnio trochę szybciej się przemieszczałem. Wynik dla mnie zupełnie zadowalający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przejechałem swoje pierwsze 6 tysięcy (No dobra 5800) i wymieniłem olej na syntetyczny.

 

.....

 

- Trudno go wyhamować (przyspiesza bardzo łatwo)

 

....

 

To tyle na dziś

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

 

P.S.

Spotkanie 16.06.2007 jest dalej aktualne

 

 

Co znaczy trudno go wyhamować ?

Jaką masz technikę hamowania ?

Wiesz, ja dość dużą uwagę teraz zwracam na hamowanie. Zawsze jak wracam do domu, na mojej uliczce trenuję ostre hamowanie, zauważyłem, że mój obecny V-Star lepiej hamuje od poprzedniej Virówki, przód traci przyczepność nieco później i jest skuteczniejszy a tyłem jakoś lepiej mi się dozuje siłę nacisku pedała, czuję kiedy zblokuje i po zblokowaniu jest stabilny, wydaje mi się, że to za sprawą masy i szerszych opon, myślałem, że Wild Star będzie jeszcze lepiej hamował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście troszkę przesadziłem z tym „trudno”

Wildek jest moim najcięższym Motocyklem i siła bezwładu robi swoje.

Skuteczność Hamulców jest dobra tylko mi brak umiejętności i pewności by z nich efektywnie korzystać.

A co do techniki hamowania wyznaję zasadę, że wszystko zależy od sytuacji

W idealnych warunkach używam właściwie wyłącznie przodu i hamulca tylnego dotykam wyłącznie do stabilizacji

Gdy jest „ślisko” ufam bardziej tyłowi

A jeśli poczuję chęć zerwania trakcji (lub, gdy zacznie mi się to wydawać) zaczynam pulsować przodem (tej techniki używam najrzadziej)

Trening hamowania to bardzo ważna rzecz i co roku podczas moich pierwszych pozimowych rekonesansów ćwiczę właśnie ten element jazdy.

Mogę porównać Magistralę z Vz 800 Desperado, który ma bęben z tyłu i singla z przodu (i 120kg mniej)

Zrobiłem nim ponad 25 tys i zdecydowanie łatwiej mi się zatrzymywało – myślę, że to kwestia doświadczenia, bo potencjał tarcz Wildka jest o wiele bardziej optymistyczny

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

Edytowane przez Upload
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...