wojtek-rr Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Olej sprawdzamy przy pionowo ustawionym moto,nie na nóżce.Stosuj olej wg.zaleceń producenta motocykla.Temat był już wałkowany na forum :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam Mam taki problem. Jakiś czas temu ( ok. miesiąca, 500km) poziom oleju był o.k. Wycieków żadnych a tu nagle jakieś szczękanie zaworów przy małej prędkości i np. trzecim biegu. Więc myślę żę możę za mało oleju. Sprawdzam faktycznie za mało. Dolewam 0.3l. Poziom jest średni więc o.k. Sprawdzam poziom po przejechaniu ok. 100 km i znowu bagnet czysty. Czy ja nie tak sprawdzam ten olej czy może jakaś niepokojąca sytuacja się dzieje. Jak sprawdzać olej, przy pochylonym motocylku czy powinno sie go postawić prosto. Przebieg całej maszyny ok 8000 mil więc nie dużo. I tak przy okazji czy można taki silnik zalać olejem systetycznym? Pozdrawiam A po zalewać syntetykiem,skoro fabryka zaleca minerał?Półsyntetyk to w zupełności wystarczy.Olej sprawdzaj na gorąco,najlepiej po jeździe.Moto należy zgasić trzymając w pionie.Po kilku minutach[np.dwóch] od zgaszenia sprawdzić poziom. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekJ Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 A po zalewać syntetykiem,skoro fabryka zaleca minerał?Półsyntetyk to w zupełności wystarczy.Olej sprawdzaj na gorąco,najlepiej po jeździe.Moto należy zgasić trzymając w pionie.Po kilku minutach[np.dwóch] od zgaszenia sprawdzić poziom. Dzięki za odpowiedź Jak próbuje odkręcać korek to mam wrażenie jakby było tam spore nadciśnienie. Czy tak powinno być czy ja mam jakiś problem ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) A o którym korku mówisz.W zasadzie nigdzie nie powinno być ani nad ani podciśnienie.W baku jest odpowietrzenie,a w silniku odma.Więcej info na nowym forum Wild/Road Star http://www.yamaha-roadstar.pl/ . Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekJ Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 A o którym korku mówisz.W zasadzie nigdzie nie powinno być ani nad ani podciśnienie.W baku jest odpowietrzenie,a w silniku odma.Więcej info na nowym forum Wild/Road Star http://www.yamaha-roadstar.pl/ . Chodzi o korek pod siedzeniem z bagnetem. Zaraz po zgaszeniu motocykla i tak jeszcze przez jakieś 30 min. jest tam wyraźne nadciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Sprawdź odmę, czyli odpowietrzenie silnika. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Koledzy ,jakieś spostrzeżenia po zmianie wydechów na wolne ? Wymieniłem jakiś czas temu oryginalne na ROADBURNERY ,gada bosko ,ale zaczął o wiele więcej palić ,-czy to normalka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Chyba nie,mam Cobrę i hyperharger i pali w okolicy 5 litrów.A potrafi zejść do 4.3 l. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Dzięki Piter ,ale może masz COBRE z łącznikiem ,wiesz ,połączone wydechy pierwszego i drugiego gara ,wiem że COBRA robi takie ,może to ma jakiś wpływ?Mój na oryginalnych wydechach i filtrze K&N-a palił tak samo mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 (edytowane) Moja Cobra jest z łącznikiem,ale to jest mój trzeci wydech. Pierwszy był oryginał tyle że wiercony,drugi to puste końcówki do oryginalnych kolanek,a trzeci to Cobra Speedster longs.Nie zauważyłem zbyt dużych rozbieżności w spalaniu.Zawsze oscylowało w okolicy 5 l. Po za tym zapraszam do odwiedzin na forum Road/Wild Star na którym jesteś zarejestrowany http://www.yamaha-roadstar.pl/ Edytowane 29 Sierpnia 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orange rider Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Też miałem założone Roadburnery. Spalanie podobne jak u Pitera. Przy standardowym filtrze i nie dłubanym gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Ale ja mam dłubany gaźnik i hyperharger. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAREK Z Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 Witam wszystkich! :notworthy: WIEC TAK NAJKRUCEJ JAK SIE DA! Wildek obwóził mnie w kilku wyprawach i najdłuzsze to : Anlia- Szkocja do okoła Wycieczka do Paryza! Chorwacja i ostatnia to Włochy do okoła! Nigdy mnie nie zawiódł , że to świetny motorek na trasy wszyscy wiecie! ALE!!!!!! "Ewolucja" mnie dopadła i rozstaje sie z Tym moto na rzecz plastika który jednak mimo wszystko lepiej jest przystosowany do przemierzania większych odległości. Chciał bym z tego miejsca zrobic ukłon wszystkim :notworthy: którzy mi pomogli cieszyć sie z tego moto, dzieki za rady wskazówki , byliscie mi naprawde bardzo pomocni. forum to, to swietne "narzedzie" bo zawsze mozna na Was liczyc , szkoda tylko że tak wiele postów jest zupełnie nie potrzebnych bo Ci co próbowali przebrnąć przez całość pewnie nie raz opadali z sił czytajac np. rade Majkela: spytaj Wykrzyknika! Myśle ze nie raz odwiedze to forum bo jakies tam doświadczenie mam i jesli bede mógł służyć radą napewno to uczynie! Jeszcze raz wszystkim DZIEKI! DAREK :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin head Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Witam po dłuższej przerwie Jestem na etapie zmiany kierownicy na szerszą w mojej Road Star 1600 i wybór padł na wide bar o szer 110 cm. i zbliżeniu końcówek ok.20 cm,jest niska ma 5 cm. wys. po zakupie i przymiarce dopasuje risery,chyba że te będą ok. Jezeli ktoś taką lub podobną posiada proszę o opinię......dzięki :flesje: Edytowane 16 Września 2009 przez pin head Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Jedni odchodzą inni przychodzą.Takie jest życie.Też mam zamiar niedługo zmienić maszynkę.Ale pośpiechu nie ma.No i napewno nie na plastikowy. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.