piter 1600 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 (edytowane) Z tych szyb chyba można polecić tą pierwszą.Ostatnią odradzam wyrób MGG z Olsztyna,nie wiem jak z okuciami ale szyba marnej jakości i cienka .Najlepiej poszukaj oryginału.Co do wysokości to należy dobrać do siebie.Górna krawędź powinna być po niżej linii wzroku. Edytowane 15 Maja 2009 przez piter 1600 Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuTo Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Chodzi za mną ostatnio, aby sobie dokupić szybę. Możecie się ze mną podzielić informacją jakie wysokie szyby (od reflektora) macie i czy ta wysokość się sprawdza? A może macie namiary na kogoś kto za niewygórowaną kasę sprzedaje kompletne szyby do Wild Starów? Ja znalazłem w Motoakcesoriach http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=13172 w Lidorze : http://www.lidor.pl/p192_szyba_dakota_45.vcmp oraz Alledrogo: http://www.allegro.pl/item629719061_nowa_s...tx_vn_1500.html i prawdę powiedziawszy nie mam najmniejszego pojęcia co o nich myśleć :bigrazz: Podpowiedzcie proszę... Marek73, temat ten przerabiany jest własnie na Forum Intrudera. http://forum.intruderpolska.pl/viewtopic.p...62dec52be#37095 Kolega, do VL800 kupił szybę w MGG, którą dokładnie, to nie wiem, ale określił ją jako średnią. Po zamontowaniu okazało się, ze już przy 80 wali mu głową jak reklamówką. Nie da się jeździć. Spotkalismy się dziś, co by przejechał sie a moim moto w celu przetestowania oryginału. (Moja szyba ma 51cm). qba, ma jakieś 185cm wzrostu. Po przejażdżce stweirdził , że mogłaby być jeszcze trochę wyższa. Szacował, że ok 56cm było by w sam raz. Tak więc, wszystko zależy od tego ile masz wzrostu. No i trzeba chyba wziąć pod uwagępozycję na moto. na waldku siedzi się pewnie trochę inaczej niż na violi. Proponuję, abyś trafił kogoś z szybą i się poprostu przejechał. jedyne rozsądne rozwiązanie jeśli nie chcesz wyrzucić kasy w błoto. Aha, z tego co usłyszałem , to w MGG mozna zamówić prawie dowolną wysokość żagla. Spróbuj więc i kup "pod siebie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Z tych szyb chyba można polecić tą pierwszą.Ostatnią odradzam wyrób MGG z Olsztyna,nie wiem jak z okuciami ale szyba marnej jakości i cienka .Najlepiej poszukaj oryginału.Co do wysokości to należy dobrać do siebie.Górna krawędź powinna być po niżej linii wzroku. No widzisz a ja mam właśnie szybę MGG i jest spoko, dopasowana i podchodzi bez problemu. Dla zainteresowanych mogę podesłać więcej zdjęć na mail'a pozdr Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Jesli chodzi o szyby to polecam tylko jedna firme: National Cycle. Szyby sa grube, nie rysuja sie, nie gna, okucia dobry chrom. Mialem taka przy Shadowie przez 5 lat i wygladala jak nowa w dniu sprzedazy. Nie nalezy do najtanszych no ale nie oszukujmy sie - za jakosc sie zawsze placi. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek73 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 (edytowane) Dziękuję Wam za odpowiedzi. Kolega (też ma Road Stara ale chyba wstydzi się tu ujawnić :biggrin: ) podjedzie dzisiaj w Poznaniu do Motorowni (Lidor.pl) i obfotografuje mi tą szybę, którą oni sprzedają. Jeżeli chodzi o wysokość, to przy moich 176 cm. optymalna była by 50 cm. Najbardziej boję się jednak o system mocowań, aby można było bez problemu ją zamontować oraz po zamontowaniu szyba była stabilna. RYB@ jeśli nie sprawi Ci to kłopotu, to bardzo proszę o jakąś fotkę na: [email protected] Edytowane 15 Maja 2009 przez Marek73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Ostatnio znalazłem taką ofertę - http://moto.allegro.pl/item625561214_akces...v_star_xvs.html - z gościem można się dogadać i dorobić sobie okucia według własnego projektu. Ostatnio znalazłem taką ofertę - http://moto.allegro.pl/item625561214_akces...v_star_xvs.html - z gościem można się dogadać i dorobić sobie okucia według własnego projektu. Jakbym miał projekt, to zleciłbym mu wykonanie deflektorów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Dziękuję Wam za odpowiedzi. Kolega (też ma Road Stara ale chyba wstydzi się tu ujawnić :biggrin: ) podjedzie dzisiaj w Poznaniu do Motorowni (Lidor.pl) i obfotografuje mi tą szybę, którą oni sprzedają. Jeżeli chodzi o wysokość, to przy moich 176 cm. optymalna była by 50 cm. Najbardziej boję się jednak o system mocowań, aby można było bez problemu ją zamontować oraz po zamontowaniu szyba była stabilna. RYB@ jeśli nie sprawi Ci to kłopotu, to bardzo proszę o jakąś fotkę na: [email protected] Postaram się wieczorem posłać Ci jakieś fotki. Jakbym miał projekt, to zleciłbym mu wykonanie deflektorów. Na te deflektory i ja bym się pisał gdyby były za przyzwoitą kaskę. A więcej to może taniej?? Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Ja mam, ale chyba widziales juz moj zestaw :buttrock: Co prawda nie wiem jakie Dynojety ale som :icon_mrgreen: W takim razie mam do Ciebie 3 pytania: :) 1. Jaką masz dyszę główną? 2. Jaką masz dyszę wolnych obrotów? 3. Na którym rowku iglicy masz podkładkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Mow do mnie jeszcze ..... Montowal to koles w UK i nie mam zamiaru do tego zagladac poki pieknie chodzi i wszystko jest OK Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 (edytowane) W takim razie mam do Ciebie 3 pytania: :) 1. Jaką masz dyszę główną? 2. Jaką masz dyszę wolnych obrotów? 3. Na którym rowku iglicy masz podkładkę? Radku uważasz, że przez ustawienia możesz mieć takie objawy??? sprawdź czujnik poł. przepustnicy.... Ja doszedłem co mi się rypało... Tak wiec regulacje w serwisie niestety nic nie dały, no może po za przewietrzeniem portfela :biggrin: Majkela o szczegóły techniczne nie pytaj on nawet Olej zmienia w serwisie :-) Edytowane 15 Maja 2009 przez wykrzyknik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Mow do mnie jeszcze ..... Montowal to koles w UK i nie mam zamiaru do tego zagladac poki pieknie chodzi i wszystko jest OK Dopóki jest OK, to masz rację. Szkoda tylko, że nie wiesz, bo chciałem skorzystać z przetartej ścieżki. Pozostaje poeksperymentować samemu... Radku uważasz, że przez ustawienia możesz mieć takie objawy??? sprawdź czujnik poł. przepustnicy.... Ja doszedłem co mi się rypało... Tak wiec regulacje w serwisie niestety nic nie dały, no może po za przewietrzeniem portfela :biggrin: Po wnikliwej analizie tez uważam, że trzeba się przyjrzeć TPSowi (czujnik położenie przepustnicy). A co do ustawień, to dlatego pytałem, bo już za dużo "rączek" przy tym grzebało. Każdy chciał dobrze, a wyszło średnio. Chcę temat ogarnąć samemu i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 (edytowane) Ja robię to samo... Podjade jeszcze do serwisu, żeby przywrócili mi takie ustawienia jakie był gdy go tam wstawialem. Za to czytając instrukcję, czy ameryckie strony ewidętnie widać, że nie tam było szukane gdzie trzeba.... Objawy w stylu kichania sa owszem skutkiem xłego ustawienia gaźników ale występuja na obu garach a nie tylko na jednym. Do tego opadające obroty i cała reszta, o której można było poczytać w moich marudzeniach w tym wątku wskazują na złe ustawienie zapłonu. Że zapłon jest nie przestawialny bo za jego prawisłowość moduł, czujnik położenia wału (którego ponoć nie ma), oraz czujnik położenia przepustnicy.... Dziwne i trochę denerwujące jesty to, że tak do końca nikt w serwisach, w których byłem nie słuchałtego co mówię i o co proszę.... Za to miałem zrobione to o co nie prosiłem (jak między innymi przemapowanie zapłonu...)... wildek to wyjątkowo prosty motocykl, im więcej siedze nad nim i książką tym utwierdzam się w przekonaniu, że w serwisie już nigdy więcej nie zawita dopuki będzie moja własnością (oczywiście oprucz przywrócenia mu ustawień jakie miał poprzednio, nie wiem jakie były bo go nie rozbierałem na czynniki pierwsze).. Czujnik na, który stawiałem od dawana i nikt mnie nie słuchał okazał sie sprawca całego zamieszania... Taka pierdoła, teraz ebay (cena w Polsce kosmos) i Wildek znowu będzie pięknie gadał :biggrin: Edytowane 15 Maja 2009 przez wykrzyknik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Majkela o szczegóły techniczne nie pytaj on nawet Olej zmienia w serwisie :-) Oj, bez przesady :biggrin: A oleuma jeszcze nie zmienialem i fakt ze zmienie w serwisie, ale ...... u przyjaciela mechanika :clap: :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 -Dynojet Jet Kit No. 4175 Mam oryginalne opakowanie od DJ E4175 Jeśli chcesz zrobię ci fotę i podeślę według instrukcji zalecają Main Jet 180, Podkładka na 3 rowku od góry 3i pół obrotu mieszanka ! drogi zawsze możesz przyjechać do serwisu i umówić się z chłopakami na przekładkę z mojego sprzęta ale pamiętaj że nie poświecę Meguli więc trzeba to zrobić w godzinach pracy bym miał czym do domu wrócić Osobiście nie polecałbym Ci powrotu do poprzednich ustawień ze względu na budowę pompy oleju w naszych sprzętach i trwałość całej jednostki napędowej, ale stanie się wedle twojego życzenia. A regulacja i czyszczenie gaźnika też nie była bezpodstawna. Prałacie, Wybacz za wpadkę z laminatami kasę przeleję jutro bo dziś nie dam rady Jeszcze raz przepraszam Pozdrawiam Krzysiek Megula Dj, KN, Głowice- Krzysztofa Jaknkowskiego, po recallu na skrzynie, nowe pierścienie... Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RayoV6 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 -Dynojet Jet Kit No. 4175 Mam oryginalne opakowanie od DJ E4175 Jeśli chcesz zrobię ci fotę i podeślę według instrukcji zalecają Main Jet 180, Podkładka na 3 rowku od góry 3i pół obrotu mieszanka Dzęki Krzysiek! Widzę, że masz zestaw europejski, czyli 4175.001. Nota bene dziwi mnie, że inne dysze przewidziano dla Roadstara, a inne dla Wildka. Te oryginalne opakowanie, to jakaś pozostałość, czy zestaw do handlu? Masz te pozostałe dysze #170, #175, #185? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.