majkelpl Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Ty chociaz masz wybor .... w garazu kaprysna Yamaha a w domku .... mloda zonka :icon_razz: Ale czas chyba troche zbastowac bo nas Wielebny pogoni :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkusista Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witaj ponownie, mieszkam w Tarnowie, czesto jednak wyjeżdżam bo zawodowym kierowca jestem, zapisz numer tel do Jacka <kom.506976005>on zna sie na motocyklach, jesli znajdzie czas i sie z nim dogadasz bylby odpowiednim czlowiekiem, do sprawdzenia tego co chcesz kupić. Powołaj sie ze masz kontakt od Janusza Remiana, pozdrawiam :buttrock: Dzieki Ci wielkie Kolego, zaraz dzwonie pod wskazany numerek :bigrazz: Pewnie jezdzisz ciezarówka...? Tez troche bujałem Premium 400... Pozdrawiam i życzę szerokości! :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarson Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witam Czy Wild Star 1600 ma taki sam filtr powierza co Road Star 1700 z 2004r.? Pytam bo potrzebuję kupić do Road Stara 1700 na oko wyglądają tak samo a sprzedawca mówi że to nie będzie pasować do Road Stara 1700: http://moto.allegro.pl/item624547903_ir_fi..._wild_star.html Pozdrawiam Jarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Witam Czy Wild Star 1600 ma taki sam filtr powierza co Road Star 1700 z 2004r.? Pytam bo potrzebuję kupić do Road Stara 1700 na oko wyglądają tak samo a sprzedawca mówi że to nie będzie pasować do Road Stara 1700: http://moto.allegro.pl/item624547903_ir_fi..._wild_star.html Pozdrawiam Jarek Proponuję wsadzić w oryginalną puchę K&N-a ,wydatek rzędu 260zł. za to jednorazowy ,dożywotnio,a i więcej luftu dostanie :icon_mrgreen: Witam Czy Wild Star 1600 ma taki sam filtr powierza co Road Star 1700 z 2004r.? Pytam bo potrzebuję kupić do Road Stara 1700 na oko wyglądają tak samo a sprzedawca mówi że to nie będzie pasować do Road Stara 1700: http://moto.allegro.pl/item624547903_ir_fi..._wild_star.html Pozdrawiam Jarek Proponuję wsadzić w oryginalną puchę K&N-a ,wydatek rzędu 260zł. za to jednorazowy ,dożywotnio,a i więcej luftu dostanie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Proponuję zakupić taki http://moto.allegro.pl/item628668761_filtr..._road_star.html .Będziesz miał wymiany z głowy.Jeśli chodzi o ssanie to u mnie samo się chowa po ok 10minutach.Więc nigdy nie zapominam o nim. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeJu Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 (edytowane) Panowie i Panie a z mojej wypowiedzi powieje trochę latem - bo i wakacji dotyczy. Razem z kumplem (na shadowku) planujemy wakacyjny wyjazd i staramy się sklecić ekipę (wszak więcej armatur to większa zabawa): TRASA Całość odbyłaby się w terminach 31.07 - 11.08. Dłuższe przystanki w Pradze, Wiedniu, nad Balatonem, Budapeszt (ze zwiedzaniem okolicznych mieścin), może Koszyce). Plan jak najbardziej do modyfikacji. Początkowo myśleliśmy żeby uderzyć na Dubrovnik (zainspirowani relacją z wyjazdu kolegów z forum) ale uznaliśmy, że jak na pierwszą naszą dłuższą wyprawę warto pojechać bliżej. Tak więc - czekam na ewentualnych chętnych - piszcie lub dzwońcie (668 664 920) - bo trzeba powoli organizować spanie na trasie :) pozdrawiam B. Edytowane 12 Maja 2009 przez BeJu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Jeśli chodzi o ssanie to u mnie samo się chowa po ok 10minutach.Więc nigdy nie zapominam o nim. a u mnie nie , ale za to kierunkowskazy się same wyłaczają :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 U mnie kierunki też.Jeśli chodzi o wyłączanie ssania to wystarczy popuścić nakrętkę pod cięgłem i będzie samo cofało. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Powiedzcie mi, czy jak macie juz ciepłe motory i wyciągniecie ssanie t owkręcająsię wam na obroty czy zaczynają przygasać?? Ja od wczoraj mam znów kiłe z moto... Wątpię zeby była to kwestia regulacji gaźniaka czy ssania. Coś musi być nie halo z elektryką lub jakims czujnikiem skoro raz jest dobrze raz źle... Dzisiaj ledwo dojechałem do pracy. nie było juz znaczenia czy motor jest cieply czy zimny zdychała tak samo. Nie trzyma obrotów, strzela gaźnie... Wczoraj podjechałem z Wawy do Wesołej i z powrotem motor po domem ledwo kręcił. Do tego nie mogłem jej rozpędzić.... Praca znów na jednym garnku (brak iskry w jednym cylindrze to raczej nie kwestia regulacji gaźnika)... Wróciłem do domu , moto ciepłe, wyciągnałem ssanie i motor zgasł.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Powiedzcie mi, czy jak macie juz ciepłe motory i wyciągniecie ssanie t owkręcająsię wam na obroty czy zaczynają przygasać?? Ja od wczoraj mam znów kiłe z moto... Wątpię zeby była to kwestia regulacji gaźniaka czy ssania. Coś musi być nie halo z elektryką lub jakims czujnikiem skoro raz jest dobrze raz źle... Dzisiaj ledwo dojechałem do pracy. nie było juz znaczenia czy motor jest cieply czy zimny zdychała tak samo. Nie trzyma obrotów, strzela gaźnie... Wczoraj podjechałem z Wawy do Wesołej i z powrotem motor po domem ledwo kręcił. Do tego nie mogłem jej rozpędzić.... Praca znów na jednym garnku (brak iskry w jednym cylindrze to raczej nie kwestia regulacji gaźnika)... Wróciłem do domu , moto ciepłe, wyciągnałem ssanie i motor zgasł.... Masz niezłego zgryza ze sprzętem :banghead:,nie przejmuj się jednak ,ktoś kiedyś powiedział że"jeżeli jest tak źle że gorzej być nie może to jest dobrze ponieważ może być już tylko lepiej" :bigrazz: Coś w tym jest ,lipa była by gdyby usterka pojawiała się np.raz na miesiąc wówczas za nic jej nie zlokalizujesz ,tu ewidentnie coś kwiczy w elektronice-jak jest z żółtą kontrolką autodiagnostyki ,pali się kiedy moto sapie i zdycha???U mnie po wyciągniętym ssaniu na ciepłym obroty lekko się podnoszą jednak pracuje nierówno. Szkoda że nie mieszkasz bliżej Wrocka ,myślę że tu ktoś by pomógł ,mamy niezły warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Powiedzcie mi, czy jak macie juz ciepłe motory i wyciągniecie ssanie t owkręcająsię wam na obroty czy zaczynają przygasać?? Zdecydowanie jak motocykl jest juz rozgrzany i wyciagne ssanie, to dostaje od razu obrotow jak diabli ale nic nie strzela, nie przygasa. Wlasnie to jest prosty sposob na sprawdzenie ustawienia gaznika ze po wyciagnieciu ssania powinien dostac duzych obrotow, ale nie gasnac. A wracajac do kwestii paska z USA .... pozostaje tylko opcja ebuya bo sklepy Yamahy maja po 300 $ :banghead: i jeszcze trzeba czekac kilka dni :lapad: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 O własnie, ja wczoraj na rozgrzanym moto wyciągałem ssanie powoli i zaczynał przygasać... Wyciągnięcie ssania do oporu skutkowało zgaśnieciem moto, do połowy nirówna spowolniona pracą.... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuTo Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Kupując mojego umówiłem się z importerem ,że jeśli będzie choćby jedna ryska to go nie kupię. a czy mozesz podzielić się namiarami na tego importera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkusista Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 a czy mozesz podzielić się namiarami na tego importera? Właśnie, też może bylbym zainteresowany kontaktem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raider67 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 (edytowane) Jasne ! :crossy: [email protected] Edytowane 13 Maja 2009 przez Raider67 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.