Prałat Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 W garażau to nawet z wybebeszonymi oryginałami sprzęt był głośny :P Zresztą zrobiłeś otwór,zawór bezpieczeństwa w zaślepieniu wkładów - to też nie wycisza :biggrin: ale lepiej tak niż zupełnie zablokować wylot. Nie wiem, czy watę Ci wydmucha, bo wkłady na końcach są dopasowane chyba do średnicy rury na ciasno - tamtędy nie przejdzie - chyba że fragmentami przez łuskę. Zresztą Hartmann coś Ci doradzi profesjonalnego :biggrin: U mnie zaślepienie jest bez szczelin, ale nie pamiętam czy średnica części z łuską nie jest delikatnie mniejsza. Chociaż na wkładach, które Ci wysłałem łuska tez była węższa od średnicy wydechu, tzn. nie przylegała na ciasno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 W garażau to nawet z wybebeszonymi oryginałami sprzęt był głośny :icon_mrgreen: Zresztą zrobiłeś otwór,zawór bezpieczeństwa w zaślepieniu wkładów - Nie skracałem wkładówMiały 0.1 kuzu po włożeniu i tam właśnie weszła wata więc jak mniemam jest tam tylko tymczasowo.Najgorszy dla mnie był moment ruszania i pierwszych 2 tys obrotów - w integralnym kasku było tak głośni że łeb bolał.A teraz słyszę silniczek i to mi wystarczy jeśli chodzi o dźwięki środowiska (mam nadzieje że usłyszę klakson puszki - swój słyszę) Jest głośny ale da się jechać i o to chodziło Przechodnie nie chowają głowy w ramiona - przynajmniej nie od razu jak jadę na 5-tce na stałej prędkości 80km/h to mruczy jak kotka (głośna jak cholera ale przynajmniej nie napierdziela jak dziki kowal) Pozdro KrzysiekTraktorek 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Panowie szlachta (od szlachtowania?)Właśnie zamontowałem wkłady od Prałata Totalna porażka! o 21:00 w garażu odpaliłem grzmota i poza tym ze teraz dźwięk jest jakby tłuc prętem o karton to nie ma różnicy.Nie chciało mi się ich zdejmować i wieszać tego 10kilogramowego cygara więc dziś do roboty pojechałem z tym co zmajstrowałem wczorajI okazało się że...Są wspaniałe!!Wolne obroty są kartonowe ale po dodaniu gazu nie są aż tak głośne!Nie są niestety basowe, ale są cichsze! podczas jazdy Ponieważ nie dostałem "waty" do tłumików użyłem odrobiny waty do izolowania kominków (800stopni)Wykroiłem sobie dwie zaślepki z aluminiowego profilu i .... jest GITARAPolecam każdemuPozdrawiamKrzysiekKarton 1.6Ty piszesz o całkowicie pustych wydechach ,potem wytłumionych tym wkładem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Upload, dosyć poważnie brzmi to, co piszesz na temat głośnego wydechu :) sprawdzałeś czy aby jest dobrze poskręcany? Kumpel ma kolanka oryginały, a potem już tylko puste krótkie rurki Highway Hawk i powiem Ci, że to głośny sprzęt, ale drastycznie nie jest. Może musisz się oswoić z tymi decybelami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Dziś był test sprzęta z filtrem K&N i zestawem dysz, puste wydechy, zdemontowany AIS, paliwo 95, na motocyklu sakwy plus mała szyba. Prędkość na trasie ok. 110-120, spalanie 5,7. Było kilka prób przyśpieszenia bo jechaliśmy trzema motocyklami Wild Star. Mój miał najlepszą dynamikę. Prędkość max 190, myślę że na paliwie 98 możliwe było by wyciśnięcie 200 a bez sakw to już z palcem w nosie. Wiec cóż panowie pełne zadowolenie i nie wiem skąd bierze się u ludzi spalanie w granicach 10 litrów. Po założeniu K&N z dyszami śmiem stwierdzić że zapotrzebowanie na paliwo nie uległo zmianie lub nawet minimalnie się zmniejszyło przy normalnej jeździe. W zeszłym sezonie miałem spalanie na trasie 6,1 ale przy szybkości 140. Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Seboka :) :) to super. Pozostała jeszcze turbina :D żartuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Seboka :icon_idea: :icon_exclaim: to super. Pozostała jeszcze turbina :icon_exclaim: żartuję.Okej może rzeczywiście trochę histeryzuję Przejechałem 100 km i mi się podoba Zostawiłem sobie możliwość regulacji zaślepek i uchyliłem je o jedną trzecią, karton się zmniejszył a przybyło troszkę basu tak zostawię aż do wizyty u Specjalisty Jeśli ktoś ma jakieś dobre rady to proszę się nie krępowaćSeboka! W przyszłym roku (Jak opanuję to co mam) idę Twoim śladem!! PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Właśnie zostawiłem Czarnulę w serwisie w Opolu (nowe miejsce, prowadzone przez wieloletniego głównego serwisanta Yamahy) - w ruch pójdzie gaźnik, zawory, błotnik i AIS. Ciekawe, co z tego wyjdzie... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Właśnie zostawiłem Czarnulę w serwisie w Opolu (nowe miejsce, prowadzone przez wieloletniego głównego serwisanta Yamahy) - w ruch pójdzie gaźnik, zawory, błotnik i AIS. Ciekawe, co z tego wyjdzie... :)Pewno coś koło 200-tu :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Pewno coś koło 200-tu :biggrin:Obawiam się wyższej kwoty :biggrin: bo błotnik będzie lakierowany i spawany, tzn. w odwrotnej kolejności :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Obawiam się wyższej kwoty :P bo błotnik będzie lakierowany i spawany, tzn. w odwrotnej kolejności ;) Małem na myśli 200km/h- :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firemax Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Szacunek dla wszystkich. Ja mam na czy przycinać ale brat szuka pożądnego sprzętu. Nie przejrzałem całego wątku ale co możecie mi powiedzieć o "okrutnych " wibracjach o których mówi się przy okazji Wild Stara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Szacunek dla wszystkich. Ja mam na czy przycinać ale brat szuka pożądnego sprzętu. Nie przejrzałem całego wątku ale co możecie mi powiedzieć o "okrutnych " wibracjach o których mówi się przy okazji Wild Stara. Eeee... Przepraszamnic takiego nie zauważyłem, ale nie rozpędziłem się ponad 130km/hPozdroKrzysiekKołysząca tyłeczkiem 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Wibracje? Owszem, wystepują, ale na zimnym rozruchu i w starszych modelach dają się we znaki na błotniku. Podczas jazdy... są odczuwalne, ale nie uciążliwe. Różnicę odczuwa się po przesiadce np. z XVS 1100, ale nawet przy prędkościach zbliżonych do max. wibracje nie dają się we znaki. Podesty mają amortyzowane gumy, także nie zauważyłem mrowienia w stopach. Musiałbyś sam spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 Właśnie zostawiłem Czarnulę w serwisie w Opolu (nowe miejsce, prowadzone przez wieloletniego głównego serwisanta Yamahy) - w ruch pójdzie gaźnik, zawory, błotnik i AIS. Ciekawe, co z tego wyjdzie... :lalag: Co to jest AIS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.