Prałat Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Seryjny TC88 200km/h chyba nie pójdzie :notworthy: . Napewno byłby słabszy i wolniejszy. Ale weź pod uwagę, ze TC88 to "tylko" (sic!) 1450 ccm. Zobacz jaką moc mają silniki Twin Cam o pojemności >1600 ccm :flesje:Przy porównywalnych pojemnościach H-D wygrywa :buttrock: Do czego zresztą porównać Wilda? Do Fat Boya? Do Road Kinga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 (edytowane) Prałat a co Wildka to się mylisz, jest produkowany na rynek amerykański pod nazwa Road Star z silnikiem 1700 http://www.starmotorcycles.com/star/produc.../18/0/home.aspx zobacz sobie sam . A tu jest Hejffiego sprzęt http://bikepics.com/members/heffi/personal/Choć jak bym miał kasy opór kupił bym V-roda do lansu po mieście :icon_mrgreen:, H-D motocykle fajne ale bez szału Edytowane 18 Marca 2007 przez Seboka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Seboka, no wiem, że taka wersja jest produkowana :D Zatem pojemnościowo i zaklasyfikowaniem można go przyrównywać do nowego Fat Boya. A H-D Heffiego... no jak H-D. dalej nie wiem, co w nim tyle kosztuje? :crossy: Ewentualnie Wild contra FLSTN Softail Deluxe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaz xv Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 jak silnik WildStara) to musze powiedziec ze japonce niedorastaja do piet TC jezeli chodzi o moment obrotowy i predkosc max - na wildstarze jezdzilem kolo 170km / h na TC przekraczam (nieznacznie - ale jednak) 200km/h i przy tym to spalanie MOJ WILDSTAR PO ZALOZENIU KURYAKYNA PALIL OD 7- DO 9 LITROW NA 100KM) a hd miesci sie w 6tce - nie moge mowic ze wildstar to zly sprzet - jest to ZACNY SPRZECIOR - ale do HD na TwiunCamie duzo mu brakuje Trochę dziwi mnie porównaie 170 wildstar -200 HD z zasady obydwa te motocykle nie są do wyścigów,ale jak kto woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszek Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Zgadzam się jeśli kupujemy cruisera to do jazdy do 150km/h potem ta jazda nie jest zbyt przyjemna ,prędzej podoba się przyśpieszenie niż szybkość.Dla mnie np.road king jest ochydny.V-road piękny z tym że te pierwsze wersje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaz xv Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Prałat a co Wildka to się mylisz, jest produkowany na rynek amerykański pod nazwa Road Star z silnikiem 1700 http://www.starmotorcycles.com/star/produc.../18/0/home.aspx zobacz sobie sam . A tu jest Hejffiego sprzęt http://bikepics.com/members/heffi/personal/Choć jak bym miał kasy opór kupił bym V-roda do lansu po mieście :biggrin:, H-D motocykle fajne ale bez szałuWidać że brać za wielką wodą wie co dobre :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 (edytowane) Heffi no tak palił jak założyłeś najwieksza dysze która jest do worriora :), a jest jak wół w instrukcji która do jakiego sprzęta . Ciekaw jestem jak twój H-D wypadł by w porównaniu do Midnaid Star 1900 lub VN 2000 ??? Ten ostatni to 200 robi lekko bo rozmawialem gosciem krory nim jezdzi. Za tą kase to kupujesz bardziej Logo niż jakąs rewelacyjną jakość. Zobaczymy co będziesz mówił za jakiś czas, kiedys czytałem opinie gościa który miał kilka motocykli od nowości, między innymi miał H-D jak i Wilkda. Jakość wykonania była na plus dla Yamahy. Pisał że za tą kase H-D to tandeta. no zapewne midnight i vn 2000 robia ze 200 lekko - ale tu mowilem o wildku a dysza byla zalozona odpowiednia - a nie od warriora a apropos predkosci max - oczywiscie i wildkiem i h-d tyle jechalem przez pare minut bo to zadna przyjemnosc tak jezdzic na takim sprzecie - ale podczas wyprzedzania tak z predkosci okolo 120km/h to czuc roznice miedzy nimi na korzysc H-D a apropos tego czy H-D stoi juz w moim garazu - niestety jeszcze jest na starym miejscu - ale uzytkowalem go w zeszlym sezonie w przerwie miedzy sprzedaza wildka a kupnem klv-la - i przez zeszly tydzien (75% kasy juz zaplacilem - a wlascicel h-d to moj bardzo dobry kumpel-wiec jak potrzebuje to mi uzycza - ale garazuje u niego - do konca miesiaca - wlasnie sie dowiedzialem ze pozostala czesc kasy firma dluznik mi przesle (termin maja do 27-go) wiec ureguluje te 25%-hahahahahaha - na pewno dam znac) pozdro all Edytowane 18 Marca 2007 przez Heffi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Z tego co pamiętam pisałeś że założyłeś największa dysze, jak będzie ładna pogoda zrobie testy i napisze jaka jest szybkość max :) ale tak jak pisałem wczesniej na 3 mam uślizg koła gdy dam gaz na max. Tak czy inaczej Heffi opijemy twojego sprzęta i sie nie wymigasz :banghead: haha Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heffi Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Z tego co pamiętam pisałeś że założyłeś największa dysze, jak będzie ładna pogoda zrobie testy i napisze jaka jest szybkość max :) ale tak jak pisałem wczesniej na 3 mam uślizg koła gdy dam gaz na max. Tak czy inaczej Heffi opijemy twojego sprzęta i sie nie wymigasz :banghead: haha sebo spoko opijemy opijemy hihihihhihihi - ale to musze Tobie powiedziec ze moj wildstarek mial uslizg na 2 a na 3 juz nie - ale to moze przez to ze ciezki jak ....... jestem hihihihihihi pozatym moj wildstar jest w goleniowie u dzikiego (on go zakupil) i oby sluzyl mu wiecznie i tak samo bezawaryjnie jak mi sluzyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Widziałem go latem jak po Goleniowie się lansował :) Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Ja prędkości jeszcze nie miałem okazji sprawdzić na K&Nie, ale do 140 ładnie się wkręcał. Zresztą muszę zrobić pełne regulacje, a wciąż nie mam kiedy :banghead: bo jak kończę swoje zajęcia i mam wolne, to normalni ludzie już powoli myślą o spaniu :banghead: Mi wystarczy, że mogę sobie spokojnie, bez wysiłku dla pieca latać przelotowo 140 i nie mam przy tym wysokich obrotów. :banghead: jednak dla HD za 6-biegową skrzynię... gdyby tak Wildek miał 6... na autostradzie byłby miód :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 - na wildstarze jezdzilem kolo 170km / h na TC przekraczam (nieznacznie - ale jednak) 200km/h i przy tym to spalanie MOJ WILDSTAR PO ZALOZENIU KURYAKYNA PALIL OD 7- DO 9 LITROW NA 100KM pozdro allJezdziłem w ubiegłym roku po Słowacji(dożo prostych i mało aut)Było nas paru, na różnym sprzęcie min. VS1400, VL1500 Clasic, ElectraTC,Road King i inne.Na sporym odcinku prostej zamknąłem licznik-190- na Wildzie,,(,jedynie całkowicie wolne wydechy i paliwo 98).Do tej prędkośći bez problemów trzymał sie tylko HadekTC.Mogę to powtórzyć z każdym kto w to wątpi.A i co do spalania, jeżdżąc samemu bez certolenia się z gazem nie przekraczałem 6 litrów-tocząc sie tylko spalanie bylo w granicach 5-ciu L.Wychodzi na to że model- modelowi nierówny, tym bardziej marka-marce.Dużo jeżdzę z kolesiami co mają HD, jesli chodzi o silniki Twin Cam sa cholernie mocne i nie cedzą(nowsze roczniki) .Z resztą jest różnie.Starzy Harleyowcy(kumple) krzywią sie na V-rooda, wolą stare Road Kingi z cieknącymi karterami, i wybór wcale nie jest spowodowany przez cenę,bo Harley to przedewszystkim legenda, a gdzie jej szukać w nowoczesnym Porshe-V-rood??Chcąc mieć legendę .wiekszość z nas tutaj siedzących w tym przedziale cenowym, jaki dalismy za nasze motocykle, może ją mieć.Można jezdzić Sportsterem,czy dziadkiem Road Kingiem i piąć klatę bo ma sie HD.Ale ja uważam że bez względu na to czym jeżdżę -ważne jest to co czuję, i kim jestem. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM 66-VN 2000 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Witam kolegów :biggrin: . Wtrącę słówko-jako były posiadacz pięknego motocykla-"Wildek" w wersji "Silverado" z 99r....oczywiście czarny... Był bardzo dobrze utrzymany, oryginalna wersja "Silverado"-skórzane sakwy, szyba, małe gmole, deflektory, wydech "Laser" i inne gadżety...miał wszystko co potrzebne w tym modelu, oprócz gadżetów które ingerują w silnik.Ideał!!! :flesje: "Wildek" to piękny motocykl, piękne wspomnienia...brak mi jednego-"walenia w rurę" przy zejściu z wysokich obrotów przy zamkniętej manetce!!! :banghead: Tego brak mi bardzo!!! Cóż-czs leci i technika idzie do przodu...a nic tak nie podnieca jak pojemność silnika i parę koników więcej! Obecnie jeżdżę Kawasaki VN 2000 i wiem z autopsji że nie należy porównywać tych motocykli. Niby podobne, a inne. Z rozmysłem wybrałem "dwulitrowca"...ma to "coś" co wcześniej miał "Wildek"...a oprócz tego "coś"... ma więcej koni, jest szybszy, pali równie nie wiele co Yamaha!!! DERSU-dobrze piszesz! Nie można generalizować tego ile co komu pali...bo różnie są grzebane, moja była z Niemiec i było wszystko super! Kawa też jest z Niemiec i do dziś nie mam problemów! Porównanie tych motocykli nie ma sensu bo są to dwie różne bajki... :lalag: WSPANIAŁE BAJKI!!! :lalag: Pozdrówka...i życzę bezawaryjnej eksploatacji!!! :smile: Cytuj ADAM - BMW 1300 GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Podzielam zdanie kolegów i też was lubie :biggrin: Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Szukam przedłużek pod Lightbary do mocowania kierunków w pionie. Nie rzuciło się Wam to gdzieś? No widziałem ostatnio, lecz pamięc zawodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.