Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i widzisz kolego :crossy:

Siedzisz jak ten ciul w UK a tak bysmy razem posmigali i troche cennych uwag bym dostal od Ciebie :crossy:

Tak to sie musze uczyc sam, na wlasnych bledach :crossy:

A co do zapinania szybciej biegow ....

Mam ciagle takie wrazenie ze jak szybko zalaczam wyzszy bieg, to Wildek sie dlawi i mocno szarpie :flesje:

Nawet jak wrzucam dwojke ledwo sie toczac, mam wrazenie ze chce mi stanac i zgasnac.

Dopiero zrzucenie na 1 powoduje ze jedzie spokojnie.

Sam nie wiem o co kaman ....

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i widzisz kolego :icon_biggrin:

Siedzisz jak ten ciul w UK a tak bysmy razem posmigali i troche cennych uwag bym dostal od Ciebie :icon_biggrin:

Tak to sie musze uczyc sam, na wlasnych bledach :icon_biggrin:

A co do zapinania szybciej biegow ....

Mam ciagle takie wrazenie ze jak szybko zalaczam wyzszy bieg, to Wildek sie dlawi i mocno szarpie :icon_biggrin:

Nawet jak wrzucam dwojke ledwo sie toczac, mam wrazenie ze chce mi stanac i zgasnac.

Dopiero zrzucenie na 1 powoduje ze jedzie spokojnie.

Sam nie wiem o co kaman ....

 

A jak masz wyregulowany gaznik? Nie ma za ubogiej mieszanki? Masz oryginalne bebechy i filtr powietrza czy ktos sie bawil? Strzela w gaznik badz w rure? Generalnie jak moto jest rozgrzane to na jedynce jedziesz przez 3 metry a potem 2 i nie ma prawa zdechnac nawet nie dotykajac praktycznie manetki - moment obrotowy. Ale jest warunek - dobrze wyregulowany gaznik oraz sklad mieszanki.

 

To ze Ci chce stanac to nie wina motocykla - przestan sie za babami ogladac. :icon_biggrin:

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze Ci chce stanac to nie wina motocykla - przestan sie za babami ogladac. :D

 

No wlasnie problem w tym ze ......... nie moge :icon_mrgreen:

 

A co do gaznika ... chyba jest OK, bo zbiera sie dobrze, nie gasnie, nie strzela, nie dlawi sie :lalag:

A jak widac na zdjeciu ma puste wydechy, chypka + dynojety zamontowane.

No tak, ale jak na tej jedynce wleczesz sie w sznurze samochodow i juz mi sie wydaje ze moge 2 wrzucic, to .... jak ta dwojke wrzuce to juz mi szarpie i ma ochote zdechnac.

To znaczy sie mam sie wtedy caly czas wlec na jedynce ??? :eek:

Albo jak sie przeciskam pomiedzy samochodami .... tez jade na jedynce, bo na dwojce jest za wolno.

I niestety, potrafie na tej jedynce jechac spory kawalek :D

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i widzisz kolego :D

Siedzisz jak ten ciul w UK a tak bysmy razem posmigali i troche cennych uwag bym dostal od Ciebie :D

Miarkuj młodzieńcze co prawisz :lalag:

 

No wlasnie problem w tym ze ......... nie moge :icon_mrgreen:

No tak, ale jak na tej jedynce wleczesz sie w sznurze samochodow i juz mi sie wydaje ze moge 2 wrzucic, to .... jak ta dwojke wrzuce to juz mi szarpie i ma ochote zdechnac.

Jak gwarantujesz ze gażnik masz OK to sprawdz filtr paliwa i wymien swiece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wykonuje jakiś manewr na 2 czasami używam sprzęgła żeby nie było szarpania. Np. czasami jak wchodzę w jakiś ostry zakręt w mieście na małej szybkości

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też szarpie tzn. szarpało bo już sie naczyłem jak robić aby szarpało coraz mniej.

Myśle, że tak to chyba ma wyglądać w tych motocyklach i aby tego uniknąc to jadąc na jakimkolwiek przełożeniu staram się z czuciem odkręcać manetke a przy zmianie biegu,-przegazówka.

Myślałem o tym wcześniej, że to kwestia regulacji tylko z drugiej strony po co grzebać we flakach skoro odpala na dotyk, spalanie wg. średniej reakcja na dotyk manetki natychmiastowy to po co grzebać ?

Moim zdaniem trzeba sie ustawić pod ten motocykl i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak wykonuje jakiś manewr na 2 czasami używam sprzęgła żeby nie było szarpania.

 

No wlasnie i jak taz robie aby mi nie szarpalo.

Ale z kolei to chyba nie powinno byc tak aby jechac na sprzegle ?

Chociaz kto wie .... :eek:

Moze zwyczajnie trzeba poznac Wildka i sie przyzwyczaic ze pewnych rzeczy sie nie przeskoczy ... np. tego ze dersu w UK wciaz siedzi :icon_razz:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam grono "pancerników", jeśli tak mogę nazwać sprzęta z którym jestem od lipca tego roku. Wcześniej siedem wiosen pomykałem DS 650 classic i różnica jest kolosalna. Moment obrotowy tago monstrum otworzył mi juz nie raz szeroko oczy ! Łatwiej go rozpędzić ,niż zatrzymać. W garażu też przeżyłem parę "ciepłych" chwil walcząc z jego masą. Narazie oswajanie trwa , począwszy od jazdy spkojnej do nieco bardziej narwistej. W gwałtownych przyspieszeniach aż się czuje w wibracjach ,że następny bieg prosi się o wbicie . Nie kręciłem go jeszcze do odcięcia , bo znam to z DS-a . Cruiser to nie "przycinak" i nie po to się go kupuje. Przyjemność z jazdy i tak kończy się przy 120km/h i zaczyna być walką z wiatrem (mam dużą szybę).

Zawirowania powietrza za szybą ,wprawiają głowę w dziwne drgania ,którym chyba dzięcioł by nie dorównał . Dla tego też preferuję spokojniejszą jazdę . Kiedy trzeba odkręcić ,wtedy odkręcam ,ale o tym decyduje już sytuacja na drodze no i zdrowy rozsądek . Z przygasaniem i szarpaniem "na zimnym" też sobię poradziłem ,tzn : lepiej niech dłużej pyka pod garażem niż w jeździe. W czasie jazdy stopniowe przymykanie ssania powodowało czasami lekkie przygasanie .

A ha , ostatnio zmieniłem kąt pochylenia szyby i efekt czuć od razu (głową już tak nie trzęsie) .

 

Wszystko jest kwestią wyczucia maszyny .

 

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie i jak taz robie aby mi nie szarpalo.

Ale z kolei to chyba nie powinno byc tak aby jechac na sprzegle ?

Chociaz kto wie .... :icon_razz:

Moze zwyczajnie trzeba poznac Wildka i sie przyzwyczaic ze pewnych rzeczy sie nie przeskoczy ... np. tego ze dersu w UK wciaz siedzi :icon_twisted:

Ciężko dawac rady na odległość, tym bardziej że motocykl motocyklowi nierówny.Pisałem wczesniej o wymianie świec bo mialem podobny przypadek.Okazało sie ze na na wysokich obrotach gubiły iskre.Po ich wymianie wszystko wróciło do normy.U Ciebie z tym przebiegiem i tak mozesz wymienic , bo wiesz jak Angole. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, ja sie szykuje teraz na wiekszy przeglad, bo do tej pory tylko klocki i przewody na stalowe zmienilem.

Jezdzic trzeba :icon_razz:

Ale sezon juz czas skonczyc, wiec i motocykl pojdzie pod dokladne ogledziny.

ps. dzisiaj dostalem juz polskie blachy. :biggrin:

ps 1. bylem u Vampimara w Kielcach na :icon_mrgreen: i widzialem Ciebie na kilku zdjeciach z durdle door :icon_twisted:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam go 2 lata i narazie wymieniłem tylko przednią oponę,zjechałem ją na maksa.Wypadało bym zmienił olej tylko szkoda tak na zimę.Jeśli chodzi o silnik to nic nie kombinuję ,dobrze chodzi to nie grzebię.Pozdrawiam wszystkich.

Edytowane przez tomaszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadało bym zmienił olej tylko szkoda tak na zimę.

 

A czemu? Na wiosnę będziesz miał spokój, a zimowe przepalanki na nowym oleju. Przez te kilka miesięcy nic się nie stanie.

 

OT - koledzy, zaczynam przeróbki przy swojej maszynie. Konkretnie malowanie. Obecnie mam oryginalne zielono-zielone blachy z '99 roku. Zamierzam rozebrac i dac do malowania aerografem. I tu mam do Was pytanie: może ktoś nie jest zadowolony ze swojego kolory i marzy mu się zielony? Może ktoś z Was ma nieoryginalne malowanie i chce znowu miec oryginał? Jeżeli tak to piszcie - mogę się wymienic bezgotówkowo, wszak mi jest wszystko jedno co maluję - aby blachy nienaprawiane były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam go 2 lata i narazie wymieniłem tylko przednią oponę,zjechałem ją na maksa.Wypadało bym zmienił olej tylko szkoda tak na zimę.Jeśli chodzi o silnik to nic nie kombinuję ,dobrze chodzi to nie grzebię.Pozdrawiam wszystkich.

 

 

Ale przynajmniej olej chyba już wcześniej zmieniałeś bo przez te dwa lata to pewnie był już czas?

ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja olej wymieniam trzy razy na sezon,opony prawie co sezon,filtr powietrza czyszczę ze dwa razy w sezonie,swiece co drugi sezon.A poza tym nic więcej,oczywiście poza kosmetyką.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj odbylo sie kolejne smiganie w silnej grupie ... tym razem jednak bez katowania sprzetow i typowo lajtowa jazda w towarzystwie wloszczyzny.

Pomiar spalania wyniosl przy tankowaniu 5,6 :icon_mrgreen: :banghead:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...