piter 1600 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Nigdy i przy żadnej szybkości takie zjawisko u mnie nie wystapiło.A jeśli u was to sie dzieje to znaczy że mój sprzęt jest zepsuty. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Mówimy tu o małej szybkości ok 50 km, to moja nowa wisienka http://www.seboka.republika.pl/xv1700/index.html :)Gratulacje. Piekny sprzet. Widze, ze masz chyba wydechy HK - niezle to napewno gra. :bigrazz:Co do latania kiery to u mnie nie lata tyle, ze po puszczeniu zamazuje sie obraz w lusterkach ale to wg mnie normalne akurat - zawsze tam jakas amplituda drgan powstaje. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Musiałem do tego wydechu zrobić wyciszenia podobne do tych opisanych w roadstarclinic, hamulec spalin zrobiłem bardziej okrągły, pięknie grają a do tego nie urywają głowy. Dla mnie w oryginale to była przesada a jak ostatnio paliłem bez przeróbki po zgaszeniu usłyszałem głos „wreszcie” :) dobiegający od szeregowców znajdujących się kilkadziesiąt metrów od garażu. Jeśli bym nie zastosował modyfikacji był by problem, zresztą swobodne wylatywanie spalin bez lekkiego hamulca nie jest zalecane dla zaworów. Tak mówią. Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Zgodnie z zapowiedzią - prosze wszystkich znajacych sie na rzeczy o identyfikacje moich wydechow.Myslalem ze to standardowe - ale tak z pewnoscia nie jest - wewnatrz znajduje sie rurka - o wiele szersza od tej spotykanej po wyjeciu tylnej scianki w wydechach stabdardowych. Prosze o pomoc - w zalaczeniu zdjecia: http://picasaweb.google.com/Ziemek.Zaworsk...524607184474898 i: http://picasaweb.google.com/Ziemek.Zaworsk...524612578116642 i: http://picasaweb.google.com/Ziemek.Zaworsk...524612459942978 :banghead: z gory dziekuje!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) Zgodnie z zapowiedzią - prosze wszystkich znajacych sie na rzeczy o identyfikacje moich wydechow.Myslalem ze to standardowe - ale tak z pewnoscia nie jest - wewnatrz znajduje sie rurka - o wiele szersza od tej spotykanej po wyjeciu tylnej scianki w wydechach stabdardowych.Twoje wydechy nie mają nic wspólnego z oryginałami. Oryginały są dłuższe, szersze (grubsze) i połaczone ze sobą łącznikiem w ich przedniej części.Z pewnością nie jest to Cobra, V&H, HardKrome, SilverTail, KessTech, BSM ani Jardine.Ze wszyskich znanych mi producentów i typów, najbardziej podobne są do tłumików slip on Highway Hawk Muffler Tapered. I chyba to jest to. A nie ma na nich żadnego oznaczenia ? Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez TATAKIS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Wyglądają mi na końcówki od drag stara 650 customa Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TATAKIS Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Wyglądają mi na końcówki od drag stara 650 customaZdecydowanie nie, tłumiki DSa też są szersze, dłuższe oraz nie są zaokrąglone ale stożkowate w ich przeniej części, mają też pionowe przetłoczenie (jakby były z 2 połączonych części) w 1/4 długości od przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) Ale zagryzka :icon_mrgreen: ... cala zabawa toczy sie o to czy da sie jakos ''poglasniac'' jest dobrze ale nie do konca :)kurcze bede musial jeszcze raz lupe do reki i szukac jakichs znakow - wydaje mi sie niemniej ze ich nie ma po prostu.... Moze zerkne na strone HH... - Juz zerknalem. tatakis - to chyba nie jest HH - inny wspornik - nie ma obejmy w tym samym miejscu co HH - w dodatku HH jest stozkowo zwezajacy sie w przedniej czesci - a moje 'Cos' - zaokraglone. Dzieki - szukam dalej - zglosze sie jeszcze do Clinic'i za łoceanem.. tak czy siak - jak toto mozna podglosnic?? od przodu czy od tylu lepiej? ... Kierowcy 126p nie chca mi ustepowac (wiem wiem - u nich glosno w puszce) :eek: pozdrawiam Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez Torturro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Ale zagryzka :biggrin: ... cala zabawa toczy sie o to czy da sie jakos ''poglasniac'' jest dobrze ale nie do konca :cool:kurcze bede musial jeszcze raz lupe do reki i szukac jakichs znakow - wydaje mi sie niemniej ze ich nie ma po prostu.... Moze zerkne na strone HH... - Juz zerknalem. tatakis - to chyba nie jest HH - inny wspornik - nie ma obejmy w tym samym miejscu co HH - w dodatku HH jest stozkowo zwezajacy sie w przedniej czesci - a moje 'Cos' - zaokraglone. Dzieki - szukam dalej - zglosze sie jeszcze do Clinic'i za łoceanem.. tak czy siak - jak toto mozna podglosnic?? od przodu czy od tylu lepiej? ... Kierowcy 126p nie chca mi ustepowac (wiem wiem - u nich glosno w puszce) :cool: pozdrawiam Ciezko stwierdzic bez zobaczenia rur. Jak znam zycie i rury :crossy: mozna je rozwiercic i wywalic przegrody. Czy z przodu czy z tylu to zalezy, ktore pozycje preferujesz. :cool: A na powaznie to wsun cos cienkiego w otwor (czuje sie jak Lew-Starowicz :biggrin: ) i sprawdz czy owe przegrody tam sa. One sa z cienkiej blachy wiec mozna je wybic. Na ogol ten zabieg + wywiercenie kilku otworkow (wielkosc zalezy od tego co chcesz uzyskac) pomaga w uzyskaniu ciekawszego klangu.W mojej Shadowce wywalilem przegrody i rozwiercilem blache na koncu tlumika i klang byl masakra. Nie byl bardzo glosny ale super bulgot. Na trasy ideal. Potem podregulowalem gaznik i moto chodzilo jak ta lala.Pzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Ciezko stwierdzic bez zobaczenia rur. A na powaznie to wsun cos cienkiego w otwor (czuje sie jak Lew-Starowicz :biggrin: ) i sprawdz czy owe przegrody tam sa. Wychodzi ze trzeba bedzie zrobic przrobke... Ide kupic gumowe rekawiczki i tubke wazeliny.. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Mam pytanko. Zalozmy, ze po przejechaniu okolo 50 - 100km gasicie sprzeta (knajpa, znajomy itd). Jak szybko Wasze sprzety traca temp. pracy - tzn. kiedy czuc, ze nie wkreca sie na obroty tak jak by byl za zimny, ewentualnie potrzebowal ssania? U mnie dzieje sie to dosyc szybko tzn. godzina i moto nie wkreca sie plynnie (idealnie plynnie). Pytam czy to norma czy jednak czeka mnie ciag dalszy walki z gaznikiem? Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 no po godzinie w lecie to spokojnie zapalalem bez ssania.. po 2-3ch to juz roznie - zaleczy czy wieczorem czy zaparkowany w sloncu i cieplo dokola.. ale co za problem wyciagam troche ssania - ruszam - domykam - po klopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Mam pytanko. Zalozmy, ze po przejechaniu okolo 50 - 100km gasicie sprzeta (knajpa, znajomy itd). Jak szybko Wasze sprzety traca temp. pracy - tzn. kiedy czuc, ze nie wkreca sie na obroty tak jak by byl za zimny, ewentualnie potrzebowal ssania? U mnie dzieje sie to dosyc szybko tzn. godzina i moto nie wkreca sie plynnie (idealnie plynnie). Pytam czy to norma czy jednak czeka mnie ciag dalszy walki z gaznikiem? Przecież to chłodzony powietrzem silnik. Bardzo szybko powinien stygnąć (przynajmniej w moich chłodzonych powietrzem moto tak miałem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RYB@ Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 WITAM !! Przyszedł czas na opony w moim moto więc chciałbym wiedzieć co sądzicie o tej ofercie?A może jakieś inne propozycje? Dzięki.! pozdr Cytuj ZŁO ZWYCIĘŻA ,BO DOBRZY LUDZIE NIC NIE ROBIĄ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 A co to za oferta?Jezdziłem na Dulopie a teraz na Metzelerze i szczerze wielkiej różnicy nie widzę. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.