Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nigdy i przy żadnej szybkości takie zjawisko u mnie nie wystapiło.A jeśli u was to sie dzieje to znaczy że mój sprzęt jest zepsuty.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówimy tu o małej szybkości ok 50 km, to moja nowa wisienka http://www.seboka.republika.pl/xv1700/index.html :)

Gratulacje. Piekny sprzet. Widze, ze masz chyba wydechy HK - niezle to napewno gra. :bigrazz:

Co do latania kiery to u mnie nie lata tyle, ze po puszczeniu zamazuje sie obraz w lusterkach ale to wg mnie normalne akurat - zawsze tam jakas amplituda drgan powstaje.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałem do tego wydechu zrobić wyciszenia podobne do tych opisanych w roadstarclinic, hamulec spalin zrobiłem bardziej okrągły, pięknie grają a do tego nie urywają głowy. Dla mnie w oryginale to była przesada a jak ostatnio paliłem bez przeróbki po zgaszeniu usłyszałem głos „wreszcie” :) dobiegający od szeregowców znajdujących się kilkadziesiąt metrów od garażu. Jeśli bym nie zastosował modyfikacji był by problem, zresztą swobodne wylatywanie spalin bez lekkiego hamulca nie jest zalecane dla zaworów. Tak mówią.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z zapowiedzią - prosze wszystkich znajacych sie na rzeczy o identyfikacje moich wydechow.

Myslalem ze to standardowe - ale tak z pewnoscia nie jest - wewnatrz znajduje sie rurka - o wiele szersza od tej spotykanej po wyjeciu tylnej scianki w wydechach stabdardowych.

 

Prosze o pomoc - w zalaczeniu zdjecia:

 

http://picasaweb.google.com/Ziemek.Zaworsk...524607184474898

 

i:

 

http://picasaweb.google.com/Ziemek.Zaworsk...524612578116642

 

i:

 

http://picasaweb.google.com/Ziemek.Zaworsk...524612459942978

 

:banghead: z gory dziekuje!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z zapowiedzią - prosze wszystkich znajacych sie na rzeczy o identyfikacje moich wydechow.

Myslalem ze to standardowe - ale tak z pewnoscia nie jest - wewnatrz znajduje sie rurka - o wiele szersza od tej spotykanej po wyjeciu tylnej scianki w wydechach stabdardowych.

Twoje wydechy nie mają nic wspólnego z oryginałami. Oryginały są dłuższe, szersze (grubsze) i połaczone ze sobą łącznikiem w ich przedniej części.

Z pewnością nie jest to Cobra, V&H, HardKrome, SilverTail, KessTech, BSM ani Jardine.

Ze wszyskich znanych mi producentów i typów, najbardziej podobne są do tłumików slip on Highway Hawk Muffler Tapered. I chyba to jest to. A nie ma na nich żadnego oznaczenia ?

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądają mi na końcówki od drag stara 650 customa

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglądają mi na końcówki od drag stara 650 customa

Zdecydowanie nie, tłumiki DSa też są szersze, dłuższe oraz nie są zaokrąglone ale stożkowate w ich przeniej części, mają też pionowe przetłoczenie (jakby były z 2 połączonych części) w 1/4 długości od przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zagryzka :icon_mrgreen: ... cala zabawa toczy sie o to czy da sie jakos ''poglasniac'' jest dobrze ale nie do konca :)

kurcze bede musial jeszcze raz lupe do reki i szukac jakichs znakow - wydaje mi sie niemniej ze ich nie ma po prostu....

 

Moze zerkne na strone HH... - Juz zerknalem. tatakis - to chyba nie jest HH - inny wspornik - nie ma obejmy w tym samym miejscu co

HH - w dodatku HH jest stozkowo zwezajacy sie w przedniej czesci - a moje 'Cos' - zaokraglone.

 

Dzieki - szukam dalej - zglosze sie jeszcze do Clinic'i za łoceanem..

 

tak czy siak - jak toto mozna podglosnic?? od przodu czy od tylu lepiej? ... Kierowcy 126p nie chca mi ustepowac (wiem wiem - u nich glosno w puszce) :eek:

 

pozdrawiam

Edytowane przez Torturro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zagryzka :biggrin: ... cala zabawa toczy sie o to czy da sie jakos ''poglasniac'' jest dobrze ale nie do konca :cool:

kurcze bede musial jeszcze raz lupe do reki i szukac jakichs znakow - wydaje mi sie niemniej ze ich nie ma po prostu....

 

Moze zerkne na strone HH... - Juz zerknalem. tatakis - to chyba nie jest HH - inny wspornik - nie ma obejmy w tym samym miejscu co

HH - w dodatku HH jest stozkowo zwezajacy sie w przedniej czesci - a moje 'Cos' - zaokraglone.

 

Dzieki - szukam dalej - zglosze sie jeszcze do Clinic'i za łoceanem..

 

tak czy siak - jak toto mozna podglosnic?? od przodu czy od tylu lepiej? ... Kierowcy 126p nie chca mi ustepowac (wiem wiem - u nich glosno w puszce) :cool:

 

pozdrawiam

 

Ciezko stwierdzic bez zobaczenia rur. Jak znam zycie i rury :crossy: mozna je rozwiercic i wywalic przegrody. Czy z przodu czy z tylu to zalezy, ktore pozycje preferujesz. :cool:

A na powaznie to wsun cos cienkiego w otwor (czuje sie jak Lew-Starowicz :biggrin: ) i sprawdz czy owe przegrody tam sa. One sa z cienkiej blachy wiec mozna je wybic. Na ogol ten zabieg + wywiercenie kilku otworkow (wielkosc zalezy od tego co chcesz uzyskac) pomaga w uzyskaniu ciekawszego klangu.

W mojej Shadowce wywalilem przegrody i rozwiercilem blache na koncu tlumika i klang byl masakra. Nie byl bardzo glosny ale super bulgot. Na trasy ideal. Potem podregulowalem gaznik i moto chodzilo jak ta lala.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciezko stwierdzic bez zobaczenia rur. A na powaznie to wsun cos cienkiego w otwor (czuje sie jak Lew-Starowicz :biggrin: ) i sprawdz czy owe przegrody tam sa.

 

Wychodzi ze trzeba bedzie zrobic przrobke... Ide kupic gumowe rekawiczki i tubke wazeliny.. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Zalozmy, ze po przejechaniu okolo 50 - 100km gasicie sprzeta (knajpa, znajomy itd). Jak szybko Wasze sprzety traca temp. pracy - tzn. kiedy czuc, ze nie wkreca sie na obroty tak jak by byl za zimny, ewentualnie potrzebowal ssania? U mnie dzieje sie to dosyc szybko tzn. godzina i moto nie wkreca sie plynnie (idealnie plynnie). Pytam czy to norma czy jednak czeka mnie ciag dalszy walki z gaznikiem?

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Zalozmy, ze po przejechaniu okolo 50 - 100km gasicie sprzeta (knajpa, znajomy itd). Jak szybko Wasze sprzety traca temp. pracy - tzn. kiedy czuc, ze nie wkreca sie na obroty tak jak by byl za zimny, ewentualnie potrzebowal ssania? U mnie dzieje sie to dosyc szybko tzn. godzina i moto nie wkreca sie plynnie (idealnie plynnie). Pytam czy to norma czy jednak czeka mnie ciag dalszy walki z gaznikiem?

 

 

Przecież to chłodzony powietrzem silnik. Bardzo szybko powinien stygnąć (przynajmniej w moich chłodzonych powietrzem moto tak miałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za oferta?Jezdziłem na Dulopie a teraz na Metzelerze i szczerze wielkiej różnicy nie widzę.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...