Kusz Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Jakbyś mógł, to napisz coś więcej, tzn. co podkręcić, żeby mi mechanior nie tłumaczył "pracuje? to nic nie ruszać". Mile zaskoczony byłem, jak tylko je założyłem :notworthy:Szczerze mówiąc to podjechałem do mechanika i powiedziałem, że chciałbym wyregulować gaźnik w związku ze zmianą wydechów. Dałem mu też pudełko z różnymi dyszami. On wybrał jedną, coś pogrzebał w środku i wyszło OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Ja ma Longshoty puste jak rura kanalizacyjna i regulowałem gaźnikłoskot jest straszny Powiedzcie gdzie można kupić takie wkładki tłumiące i ile kosztują?Pozdro KrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Szczerze mówiąc to podjechałem do mechanika i powiedziałem, że chciałbym wyregulować gaźnik w związku ze zmianą wydechów. Dałem mu też pudełko z różnymi dyszami. On wybrał jedną, coś pogrzebał w środku i wyszło OK.Ha, spoko! Gdzie można dostac takie dysze, pomijając Dealera Yamahy? Ja ma Longshoty puste jak rura kanalizacyjna i regulowałem gaźnikłoskot jest straszny Powiedzcie gdzie można kupić takie wkładki tłumiące i ile kosztują?Pozdro KrzysiekMagistrala 1.6Zagadaj do Prałata :notworthy: Ja wykręciłem wkłady które były - zwyłe przelotówki z rybią łuską. Są znacznie dłuższe od wkładek, które mam obecnie, ale jaki problem obciąć? Choć nie widze potrzeby. Wystarczy zaslepić od strony wylotu, owinąc watą i chyba problem byłby rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Ha, spoko! Gdzie można dostac takie dysze, pomijając Dealera Yamahy?Zobaczę czy w moim magicznym pudełku coś nie zostało. Jak znajdę, to dam Ci znać po weekendzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Zobaczę czy w moim magicznym pudełku coś nie zostało. Jak znajdę, to dam Ci znać po weekendzie.Spoko :notworthy: będę dźwięczny :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Powiedzcie gdzie można kupić takie wkładki tłumiące i ile kosztują? W USA można je kupić za ok 30 usd za sztukę. Podejrzewam, że można by dorobić je na miejscu u jakiegoś sprytnego blacharza. Przez przypadek został mi taki jeden. Mogę Ci udostępnić na wzór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) W USA można je kupić za ok 30 usd za sztukę. Podejrzewam, że można by dorobić je na miejscu u jakiegoś sprytnego blacharza. Przez przypadek został mi taki jeden. Mogę Ci udostępnić na wzór.SUPERZa ile? EEE.. może źle zrozumiałem słowo "udostępnić" Edytowane 15 Marca 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 SUPERZa ile? EEE.. może źle zrozumiałem słowo "udostępnić"Ano zle. Tlumaczac na polski :notworthy: kolega moze Ci ten jeden wypozyczyc (za free), a Ty dzieki temu mozesz dac go jakiemus specjaliscie od metalurgii stosowanej, ktory Ci wykona kopie. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 OKEJ Sprawa niehigienicznych wkładek przeszła na PW BARDZO Wam Panowie dziękuję za pomocMam nadzieję że również moi sąsiedzi docenią ten wysiłek Serdecznie PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Mam nadzieję że również moi sąsiedzi docenią ten wysiłek :) Wątpię :icon_razz: Zmiana drastyczna nie będzie, niestety. Z tego piekła tak łatwo się nie wychodzi. Myślę, że może przy zupelnych oryginałach sąsiedzi coś by z tego mięli. Wkładki to bardziej komfort dla Ciebie, a grzmot nieco tylko opadnie, a bardziej z walenia w imadło przejdzie w bas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 :) Wątpię :wink: Zmiana drastyczna nie będzie, niestety. Z tego piekła tak łatwo się nie wychodzi. Myślę, że może przy zupelnych oryginałach sąsiedzi coś by z tego mięli. Wkładki to bardziej komfort dla Ciebie, a grzmot nieco tylko opadnie, a bardziej z walenia w imadło przejdzie w bas.Ja go nie chcę wyciszyć absolutnie Chodzi mi tylko by akompaniament włączających się alarmów ucichł na tyle bym mógł zaparkować na osiedlowym parkingu.Jeździłem wcześniej Desperado bez ostatniej sekcji i tylko najczulsze alarmy się włączały - o taki efekt mi chodzi.PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Ja go nie chcę wyciszyć absolutnie Chodzi mi tylko by akompaniament włączających się alarmów ucichł na tyle bym mógł zaparkować na osiedlowym parkingu.Jeździłem wcześniej Desperado bez ostatniej sekcji i tylko najczulsze alarmy się włączały - o taki efekt mi chodzi.PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6To pisz na PW adres i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Tak jak wcześniej pisałem wymieniłem filtr i dysze w gaźniku na K&N , silnik nabrał normalnie pierdolnięcia w przyroście mocy. Ostatnio wymieniłem olej w skrzyni i w silniku oczywiście na oleje motocyklowe, otóż teraz gdy podkręcę ostro manetkę na niskich biegach mam wrażenie, że silnikowi wrastają obroty ale nie mam natychmiastowej reakcji na dynamikę jest jakby nieznaczne przesunięcie w czasie. Czym to jest spowodowane ślizganiem sprzęgła, może taka charakterystyka przeniesienia napędu poprzez pas??? Musze podkreślić że jest to w sytuacji maksymalnej dynamiki. Czekam na opinie Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Tak jak wcześniej pisałem wymieniłem filtr i dysze w gaźniku na K&N , silnik nabrał normalnie pierdolnięcia w przyroście mocy. Ostatnio wymieniłem olej w skrzyni i w silniku oczywiście na oleje motocyklowe, otóż teraz gdy podkręcę ostro manetkę na niskich biegach mam wrażenie, że silnikowi wrastają obroty ale nie mam natychmiastowej reakcji na dynamikę jest jakby nieznaczne przesunięcie w czasie. Czym to jest spowodowane ślizganiem sprzęgła, może taka charakterystyka przeniesienia napędu poprzez pas??? Musze podkreślić że jest to w sytuacji maksymalnej dynamiki. Czekam na opinieMoże to kwestia przyzwyczajenia. Ślizgające się sprzęgło byś chyba wyczuł, bo to jak w skuterku :wink: Chyba az tak drastycznie by moc i moment nie wzrosły, żeby wyciągało pas... kurde, trzeba by sie przejechać, zeby cos napisac. Ale skoro to tylko górnym zakresie obrotów, to czym sie przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 (edytowane) . Czekam na opinie Jeśli chodzi o sprzęgło to na ostatnim biegu jak dasz w gaz i obroty zaczną rosnąć a prędkość nie to są to owszem objawy ślizgającego się sprzęgła.XV ma dużą moc, spory pakiet tarcz sprzęgłowych, ale wiem, że jak podkręcasz możliwości pieca to jedną z pierwszych rzeczy, jaka klęknie to będzie sprzęgło.W Desperado założyłem K&N, 2x większe dysze, zdawczą o jeden ząb większą i uprzedzano mnie, że teraz trzeba ostrożniej z manetką, bo tylko smród pójdzie (a to tylko niecałe 60 kucyków) A może zimne oponki są już leciwe i po prostu nie dają rady trzymać się nawierzchni?Ale to byś raczej poczuł PozdrawiamRadosnyKrzysiekMagistrala 1.6 P.S.Dzięki, Prałat! Edytowane 15 Marca 2007 przez Upload Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.