Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

brak napięcia ma wpływ na wskażnik poziomu paliwa ?

Jak wracałem do domu to strzałka wskażnika była blisko rezerwy, po rozebraniu i złożeniu konsoli wskażnik wskazuje teraz tak gdzieś 2/5 zbiornika i tu niestety zgłupiałem bo nie wiem co mam myśleć o tym.

Niech ktoś łaskawy mnie oświeci .

Pozdrawiam.

 

Mistrzem nie jestem, ale z praktyki to musisz mieć jakąś nieszczelność. Jeździłem nie raz w deszczu i nie było problemu z parowaniem.

Co do poziomu paliwa, to ze schematu w manualu do WS wynika że sczytywanie wartości nie jest ciągłe, stąd po rozłączeniu potrzebuje chwili by zaskoczyć. Możliwe też że wilgoć zmieniła rezystancje na stykach stąd błędy we wskazaniach. Reasumując musisz to jakość uszczelnić, a styki pociągnąć wazeliną techniczną.

Mam nadzieje że trochę pomogłem :biggrin: .

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. :P

Panowie potrzebuje pomocy/porady :smile:

Powiedziano mi na stacji diagnostycznej ze bede musial w swoim angliku zmienic lampe ....

Czy ktos wie gdzie moge nabyc "normalna", moze ma na zbyciu, lub .... wie gdzie zrobie przeglad z tym co mam :smile:

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedziano mi na stacji diagnostycznej ze bede musial w swoim angliku zmienic lampe ....

A co jest z nią nie tak ? Jak w GB było OK, to i w PL powinno grać.

W Mysiadle masz Yamaha Uhma Bike, pogadaj z nimi.

 

 

 

Aaaa, teraz załapałem, świeci w drugą mańkę. Trza zmienić szkło.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie można wkład odwrotnie przykręcić ??? Żeby świeciło tak jak u nas na prawą stronę, zresztą teoretycznie wszystkie amerykańce świecą symetrycznie a powinny asymetrycznie, nie słyszałem żeby ktoś coś zmieniał :) . Choć w przypadku anglika chyba jest gorzej bo świeci na stronę tego z naprzeciwka.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerykańskie lampy świecą symetrycznie i to u nas nie przeszkadza.Lampy angielskie świecą asymetrycznie,ale nie w tą stronę co trzeba .Mam całą kompletną lampe z lekko przytartą ramką i właściwym szkłem.Ale sprzedawać bede po sprzedaniu moto. http://forum.motocyklistow.pl/Yamaha-Road-...00-t105295.html

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam całą kompletną lampe z lekko przytartą ramką i właściwym szkłem.Ale sprzedawać bede po sprzedaniu moto.

 

A czemu po ??? :eek:

Jak masz ja luzem to i mozesz teraz .... :buttrock:

 

Aaaa, teraz załapałem, świeci w drugą mańkę. Trza zmienić szkło.

 

No wlasnie ...

Trzeba, albo .... i nie ;)

To podobno zalezy od Pana na stacji czy zalapie ze anglik ma inaczej.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do poziomu paliwa, to ze schematu w manualu do WS wynika że sczytywanie wartości nie jest ciągłe, stąd po rozłączeniu potrzebuje chwili by zaskoczyć. Możliwe też że wilgoć zmieniła rezystancje na stykach stąd błędy we wskazaniach. Reasumując musisz to jakość uszczelnić, a styki pociągnąć wazeliną techniczną.

Dzisiaj jeszcze raz rozebrałem konsole i faktycznie jeden styk był lekko zaśniedziały - być może od wskażnika paliwa bo dzisiaj wskazał ponad połowę baku jak podłączyłem kostki od konsoli.

Ale wyszedł jeszcze jeden problem, chyba puszcza dolna pierwsza uszczelka na szklance od popychaczy no i jak by zrobił się głośniejszy na tym cylindrze. Słychać dość mocne stukanie. Pojawia się na płączeniu pierwszej obejmy z korpusem ciemny nalot. Co może być przyczyną tego?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale wyszedł jeszcze jeden problem, chyba puszcza dolna pierwsza uszczelka na szklance od popychaczy no i jak by zrobił się głośniejszy na tym cylindrze. Słychać dość mocne stukanie. Pojawia się na płączeniu pierwszej obejmy z korpusem ciemny nalot. Co może być przyczyną tego?

Pozdrawiam.

 

Zapodaj fote

Pozdro

K

M 16. Megula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czarne "coś" to opary oleju pomieszane z kurzem.Widziałem takie objawy w kilku Wildkach.Nie jest to nic niepokojącego,tyle że niefajnie wygląda.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czarne "coś" to opary oleju pomieszane z kurzem.Widziałem takie objawy w kilku Wildkach.Nie jest to nic niepokojącego,tyle że niefajnie wygląda.

Jeżeli to opary oleju tzn. są jakieś nieszczelności na szklance i w związku z tym należałoby to uszczelnić. Czy dużo roboty jest przy tym i jaki koszt, tak orientacyjnie. Moje moto to rocznik 99 i przebiek 27 kkm i na jakie inne rzeczy jeszcze należałoby zwrócić uwagę przy okazji usuwania tej nieszczelności.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Mój RS to rok99 ma przebieg 65000 tk i sprawuje się idealnie. Właśnie zakupiłem pas npedowy ale w NIEMCOWNI.Cena w Polsce to szok. Pozdrawiam wszystkich.A to pocenie u mnie tez występuje .

Edytowane przez marianv2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.Mój RS to rok99 ma przebieg 65000 tk i sprawuje się idealnie. Właśnie zakupiłem pas npedowy ale w NIEMCOWNI.Cena w Polsce to szok. Pozdrawiam wszystkich.A to pocenie u mnie tez występuje .

Pochwal się ile zapłaciłeś / ile oszczędziłeś oraz dlaczego go wymieniłeś (co się działo ze starym?).

 

Pozdr. Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bym chciał poznać cenę europejską,choć myslę że ze stanów będzie dużo taniej.65tyś to czas żeby myśleć o nowym pasie,czas jego się kończy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...