Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Spalanie poczatkowo (pierwsza jazda - trasa + kobieta + sakwy) 4,7

ostatecznie zatrzymalo sie na 5,2 kiedy troche odkrecam w cyklu mieszanym.

 

Siodelko dla pasazera(ki) to porazka - szczegolnie z oryginalnymi podnozkami i bez oparcia. calkiem do bani. Szczere wyrazy uznania dla niej oraz innych smialkow ktorzy probuja przejechac jakakolwiek trace na tylnim siedzeniu RS/WS !!

 

absolutnie konieczne obnizenie podnozkow - optymalnie wraz z zalozeniem podestow!!

 

Też zrobiłem ostatnimi dniami taką traskę z tym że: w jeden dzień 800km za kilka dni powrót też 800km. Ale całkowicie się nie zgodzę z Tobą, że siodło dla pasażera to poraszka - uważam ze WS ma jedną z najwygodniejszych i największych kanap (dla pasażera), oczywiście dupsko po takiej trasie zawsze będzie trochę boleć, ale zawsze mogłoby być gorzej.

Co do podnóżków fakt - moja kobita ma 150cm w kapeluszu i tez myślę o obniżeniu ich, mniej więcej tak jak w Road Kingu.

Moje przelotowe oscylowały w 120-130km/h - oczywiście bez szyby, da się i jest przyjemnie - polecam :lalag:

Przy takich prędkościach we dwoje z solidnym bagażem spalanie też mi wyszło w granicach 4,7L - ciekawe co by było gdyby przelotowa była do 100km/h :icon_biggrin:

 

 

Pozdro Piter

PS. Jutro zmieniam nam mineralnego Castrola :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja plecam Motula 5100 15W50, wcześniej miałem syntetyka Castrola i sprzęgło się zaczeło ślizgać, na pół syntezie motula było OK . No i gęstość większa.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe co by było gdyby przelotowa była do 100km/h :icon_mrgreen:

 

Bys pewnie zszedl ponizej 4 :icon_mrgreen:

Ja smigalem z chinczykami 4 dni i predkosci byly od 60 do 100 i moj Drag spalil ...... 3,4 litra :icon_evil: :biggrin:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Więc jak wcześniej pisałem zarejestrowałem swoją RS i tu mały problrmik. Dwa razy z roboty do domu ( 14km) i jakieś 1/3 baku mniej. Myślę że coś nie tak z gaźnikiem ale żeby jak czołg???? :icon_mrgreen: Komfort jazdy super polecam przednie oparcie, w nerki ciepło i jak sie nieco przekręci za mocno manetke to jest się na czym zatrzymać.

 

Zdjęcia na razie tylko takie na : http://www.jakom.com.pl/RoadStar/

 

 

Jutro wizyta u mechanika może czegoś brakuje w gaźniku..

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Więc jak wcześniej pisałem zarejestrowałem swoją RS i tu mały problrmik. Dwa razy z roboty do domu ( 14km) i jakieś 1/3 baku mniej.

 

Marek - sprawdz czy ssanie sie cofa do konca - czasem warto przyciac koncowke plastikowa od ssania - nawet jak myslisz ze nie ssie to moze byc inaczej. Patrz opis na Roadstar Clinic.

 

Druga sprawa czy mierzyles dokladnie od zalanego pod korek i dolewales pozniej znow pod korek - pewnie nie...

 

Powodzenia

 

 

 

całkowicie się nie zgodzę z Tobą, że siodło dla pasażera to poraszka - uważam ze WS ma jedną z najwygodniejszych i największych kanap (dla pasażera)

PS. Jutro zmieniam nam mineralnego Castrola :icon_mrgreen:

 

haha - jezdze tez na Zygzaku 1100 - i pasazerka zsiada z usmiechem po 300km i wsiada po 10 min na nastepne 300 i zero problemow.

Siedzenie tragiczne. mam tez obnizona maszyne juz - dodam ze skrzypi przy zwalnianiu jesli nie zalacze sprzegla - to spory problem bardzo znany (patrz - RoadStar Clinic)

 

Zalalem motulem 10/40 7100syntetyk - halasuje w normie dla widlaka na popychaczach :icon_evil: jest ok a zabezpieczenie na korki miejskie przy 30 celsjuszach :icon_mrgreen:

Edytowane przez Torturro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A brzmi to tak:

Die Blinkanlage dieses Modells ist mit einer Abschaltautomatik ausgestattet.....

a u mnie niestety to nie działa.

Czy u szacownych kolegów którzy mają moto z niemcowni i rocznik 99 jest cóś takiego?

A jeszcze jedno, jak sprawdzić jaki ma się typ moto, czy z A czy AL czy bez oznaczenia literowego?

Po kolei:

1. jeżeli chodzi o podesty dla pasażera to nie kociecznie kupuj oryginalne Yamahy, jest wiele akcesoryjnych firm lepszych (bo Yamaha wcale nie ma dobrej jakości dodatków - wszystko made in Taiwan) i tańszych, albo droższych ale superaśnych (jak choćby Kuryakyn). Ale to Ty decydujesz.

2. Model swojego moto możesz sprawdzić na tabliczce pod siodłem kierowcy w tylnej części.

3. Oznaczenia literowe jakie występują dla WS/RS są następujące:

A / AL / ALC

AT / ATL / ATLC

A - oznacza u Yamachy wersję classic (wszystkie są klasyczne i nnej wersji w tym modelu nie ma, custom jak w DSach nie występuje)

L - to wersja amerykańskich świateł (stale zapalone kierunki przednie, brak światła pozycyjnego, stale zapalone światło mijania, brak przełącznika świateł z prawej strony - suwaka, brak przycisku migania światłem długim z lewej strony), dodatkowe odblaski boczne

T - to wersja Silverado, bogatsza o firmową szybę, stelaże sakw, sakwy i sissibar z oparciem, krawat i wszystko ćwiekowane

C - to wersja kalifornijska, ze względu na obowiązujące tam specyficzne normy

W Europie w praktyce sprzedawana była tylko wersja "A" bez żadnych innych dodatkowych liter, bo one wszystkie dotyczą USA (nie znam przypadku sprzedaży wersji Silverado - litera T w Europie, ale może się mylę, bo w instrukcji na W.Brytanię taka podwersja jest).

Nie spodziewaj się więć niespodzianek ze swoim moto - będzie XV1600A i nic więcej. Po tym widomo, że jest to WildStar a nie RoadStar.

4. Automatyczne światła, to skrót myślowy panów piszących instrukcję dla niemcowni. Nie ma czegoś takiego w żadnym RS/WS. Nie ma też takiego zapisu w instrukcji francuskiej, angielskiej czy amerykańskeij ani w znanej mi serwisówce. Chodzi tu prawdopodobnie o to, że przycisk kierunków po ich przesunięciu (lewo lub prawo) automatycznie wraca do pozycji środkowej. Ale światło kierunku i tak trzeba wyłączyć przez jego naciśnięcie.

Niestety nie mają też tego znanego z DSów sygnału "bib" "bib" przypominającego o konieczności wyłączenia kierunków.

 

Chyba odpowiedziałem na wszystkie pytania.

Pzdr

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

haha - jezdze tez na Zygzaku 1100 - i pasazerka zsiada z usmiechem po 300km i wsiada po 10 min na nastepne 300 i zero problemow.

Siedzenie tragiczne. mam tez obnizona maszyne juz - dodam ze skrzypi przy zwalnianiu jesli nie zalacze sprzegla - to spory problem bardzo znany (patrz - RoadStar Clinic)

 

Zalalem motulem 10/40 7100syntetyk - halasuje w normie dla widlaka na popychaczach :) jest ok a zabezpieczenie na korki miejskie przy 30 celsjuszach ;)

Może nie porównujmy tu "jakiegoś plastikowego" motocykla (bo przypuszczam, że to jakiś plastikowy turystyk? - nie znam sie to nie wiem) do Cruisera - bo to nie ma sensu.

Spróbuj pobawić się z naciągiem pasa i wymyj go przede wszystkim - jeśli nie pomoże to będzie trzeba zrzucić kilka kg (patrz - RoadStar Clinic :biggrin: )

 

Pozdrawiam Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunek powinien się wyłączyć po jakiś 150 metrach, dla tych co zapominają. Myślę że lepsze to niż jakieś bip bip ;)

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udalo mi sie w tym sezonie zaszalec - juz jakies 1500 mil strzelilo... Szlag mnie trafi - chyba bede musial zmienic robote aby miec kiedy na moto jezdzic.

Co do wygody podrozowania - siedzenie kierowcy jest ok, a w przypadku siedzenia pasazera to chyba nie tyle wina siedzonka co za wysoko umieszczonych podnozkow/ podlog pasazera. Nawet przy gwaltownym hamowaniu jest problem z oparciem nog. Moj poprzedni sprzet mial to o niebo lepiej rozwiazane. Czy to sie da obnizyc? - widzialem pare patentow ale efekt nie zawsze byl estetyczny no i jak sie ma wydechy V&H to niestety one leca pod podlogami wiec kolejny bol.

Spalania nie mierzylem poza tym przy tysiacu km zrobilem wymiane oleju i jednoczesnie wpakowalem BAK co sprawilo, ze do tej pory bawie sie z ustawiniem gaznika tak zeby z jednej strony nie zwiedzac co chwile stacji benzynowych, a z drugiej miec odpowiednia elastycznosc i rowna prace.

AIS na razie nie wywalilem chociaz zaslepki juz sa - za bardzo nie strzela wiec jakos nie widze koniecznosci (no moze poza estetyczna).

Czekam caly czas na kiere z Custom Chrome bo jej brak pociaga za soba brak stahlflexow z przodu (trzeba dopasowac do kiery) a nie majac kiery zostawilem tyl w spokoju. Moze na koniec sezonu w koncu go obnize...

Ostatnio porownalem obroty mojego RS z salonowo nowym Heritage - nawet Warrior czy MT1 na wtrysku sie chyba nizej na wolnych kreci od tych nowych HD - jak mozna tak to spieprzyc... Jakies male te HD w porownaniu do RS...:flesje:

Edytowane przez vpower

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada tak jak by tylko mocowania byly odwrocone ale nie bardzo mi to pasuje zyby to tak banalne bylo.:flesje:

Musze poogladac co sie da zrobic w moim sprzecie. Musze w koncu cos na zime sobie zostawic.

I tak jeszcze daleko do wersji koncowej mojego moto ale nie od razu Rzym zbudowano.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada tak jak by tylko mocowania byly odwrocone ale nie bardzo mi to pasuje zyby to tak banalne bylo.:flesje:

Musze poogladac co sie da zrobic w moim sprzecie. Musze w koncu cos na zime sobie zostawic.

I tak jeszcze daleko do wersji koncowej mojego moto ale nie od razu Rzym zbudowano.

Tak odwrócić można, ale w naszym przypadku zdaje mi się że wydech jest za wysoko :wink:

Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze obadac te mocowanie podlog. Zreszta jak na razie to najmniej wazne.

Musze sie rozejrzec ja konkretnym bagaznikiem bo do sakw to tam za wiele sie nie miesci...

Jak tam Piter nadal jezdzisz na flipie? Nie szorujesz nigdzie? Z tobolkami tez daje rade? Skrzypi paskudnie czy w normie? Zadaje glupie pytania bopw moim moto w zasadzie wogole pasa nie slysze.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierunek powinien się wyłączyć po jakiś 150 metrach, dla tych co zapominają. Myślę że lepsze to niż jakieś bip bip :buttrock:

A to ciekawe, bo u mnie się nie wyłączają. :icon_twisted:

W instrukcji amerykańskiej/angielskiej ani francuskiej też nie ma na ten temat ani słowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...