Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie się wyłączały, cytat z instrukcji strona 13 „Ten model został wyposażony w samo- kasujące kierunkowskazy…… Jeśli nie wyłączysz kierunkowskazu samodzielnie, po przejechaniu 150 metrów lub po upływie 15 sekund, kierunkowskaz wyłączy się automatycznie” Dalej piszą że działa tylko podczas jazdy. :notworthy:

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolego TATAKIS za wyczerpującą odpowiedż, tylko ten kolega SEBOKA podsyca mój niepokój co do tych kierunków. Faktycznie pisze w manualu jak byk że po 150m lub 15s w czasie jazdy winny się wyłączyć.

Ale jak widzę to tylko kolega SEBOKA miał takie automatyczne kierunki bo nikt więcej się z tym nie spotkał lub nie chce się ujawnić że mu nie działają.

Może ktoś z YAMACHY wypowie się na ten temat.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolego TATAKIS za wyczerpującą odpowiedż, tylko ten kolega SEBOKA podsyca mój niepokój co do tych kierunków. Faktycznie pisze w manualu jak byk że po 150m lub 15s w czasie jazdy winny się wyłączyć.

Ale jak widzę to tylko kolega SEBOKA miał takie automatyczne kierunki bo nikt więcej się z tym nie spotkał lub nie chce się ujawnić że mu nie działają.

Może ktoś z YAMACHY wypowie się na ten temat.

Pozdrawiam.

 

Pozostaje pytanie na ile krytyczne jest posiadanie takiego bajeru? Z tego co wiem moj model 2007 nie ma tego (a przynajmniej nie doszukiwalem sie) a o wylaczaniu kierunkow i tak musimy pamietac sami. Wlaczylem migacz to i wylaczyc go musze...:crossy:

Nie zartuj, ze chcesz w salonach na ten temat sledztwo przeprowadzac? :notworthy: :clap:

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowych modelach też to jest bo jest w instrukcji do XV 1700, sam sprawdz, włącz kierunek i przejedz się kawałek, sam zgaśnie :buttrock:

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śledztwa może nie, ale jak się ma porządne moto to chciałoby się aby działało jak najlepiej, było najlepsze i jak najwięcej się o nim dowiedzieć.

Ja niestety jestem z taki co lubią jak im wszystko gra i pasi tak że proszę się nie dziwić że jestem taki dociekliwy, ale dziękuję wszystkim za zainteresowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek - sprawdz czy ssanie sie cofa do konca - czasem warto przyciac koncowke plastikowa od ssania - nawet jak myslisz ze nie ssie to moze byc inaczej. Patrz opis na Roadstar Clinic.

 

Druga sprawa czy mierzyles dokladnie od zalanego pod korek i dolewales pozniej znow pod korek - pewnie nie...

 

 

Witam

Dzięki za podpowieź. Ssanie sprawdzę jutro. Mam jeszcze pytanie. Czy puste wydechy mogą spowodować tak duże spalanie i czy w ogóle maja wpływ na spalanie a jeżeli tak jak to zniwelować. Kupiłem motor z wydechami Cobra i jak przystało na amerakanke oczywiście pustymi. Niekoniecznie jestem zadowolony z hałasu ale brzmi fajnie. Co do sprawdzanie orientacyjnego spalania to zalałem pod korek i po 50 milach było ok 1/3 mniej w baku kontrolując dowziernie ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dzięki za podpowieź. Ssanie sprawdzę jutro. Mam jeszcze pytanie. Czy puste wydechy mogą spowodować tak duże spalanie i czy w ogóle maja wpływ na spalanie a jeżeli tak jak to zniwelować. Kupiłem motor z wydechami Cobra i jak przystało na amerakanke oczywiście pustymi. Niekoniecznie jestem zadowolony z hałasu ale brzmi fajnie. Co do sprawdzanie orientacyjnego spalania to zalałem pod korek i po 50 milach było ok 1/3 mniej w baku kontrolując dowziernie :icon_mrgreen: .

Dowziernie, to znaczy na oko :wink:

Na oko to cygan umarł :bigrazz: , tak to nic nie sprawdzisz. Masz od tego wskaźnik zużycia paliwa. Zalej do pełna i obserwuj wskażnik. Jak będzie na zero i zapali się lampka, to masz jakieś 10-15km do włączenia rezerwy.

Każdy jeździ inaczej i gaźnik też może być różnie ustawiony.

Mam puste V&H, przy mieszanej jeździe miasto-droga i z dość ostrym odkręcaniem manetki pali 5,7-5,8 l.

Na trasie przy 110-130km/h to 5,4-5,5 l. Lajtowo 90-100km/h schodzi do 4,6-4,7 l.

Jeszcze nigdy mi nie przekroczył 6,0 l. Tankuję co 180 mil, ca 290km i zawsze zostaje cała rezerwa plus coś tam jeszcze. Przy takim przebiegu najczęściej dolewam 14,5-15,0 l.

Edytowane przez TATAKIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dowziernie, to znaczy na oko :icon_question:

Na oko to cygan umarł ;) , tak to nic nie sprawdzisz. Masz od tego wskaźnik zużycia paliwa. Zalej do pełna i obserwuj wskażnik. Jak będzie na zero i zapali się lampka, to masz jakieś 10-15km do włączenia rezerwy.

Każdy jeździ inaczej i gaźnik też może być różnie ustawiony.

Mam puste V&H, przy mieszanej jeździe miasto-droga i z dość ostrym odkręcaniem manetki pali 5,7-5,8 l.

Na trasie przy 110-130km/h to 5,4-5,5 l. Lajtowo 90-100km/h schodzi do 4,6-4,7 l.

Jeszcze nigdy mi nie przekroczył 6,0 l. Tankuję co 180 mil, ca 290km i zawsze zostaje cała rezerwa plus coś tam jeszcze. Przy takim przebiegu najczęściej dolewam 14,5-15,0 l.

 

Witam

 

Trochę mnie uspokoiłeś tymi pustymi wydechami. mechanik w serwisie naopowiadał mi o wpływie pustych wydechów na spalanie. Przyznam szczerze że współczesna mechanika motocyklowo samochodowa nie jest moja mocna stroną i liczyłem na waszą pomoc ( bardziej doświadczonych forumowiczów). Jeszcze raz dzięki Zaraz jak odbiorę motor ( mam nadzieję że dziś) to sprawdzę dokładnie od zalania do zalania plus dzwigienka ssania. :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowych modelach też to jest bo jest w instrukcji do XV 1700, sam sprawdz, włącz kierunek i przejedz się kawałek, sam zgaśnie :icon_biggrin:

 

Zaintrygowales mnie.:icon_question: Przetestuje za tydzien - o ile zaby z nieba nie beda lecialy.

Co do poziomu paliwa mierzonego przy pomocy wskaznika - nie wiem jak u Was ale u mnie ten wskaznik to sie zachowuje jak chce - nie litrazowalem moto bo dalej walcze z gaznikiem ale jak juz dojde do tego co chce to wtedy sprawdze.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Automatyczne światła, to skrót myślowy panów piszących instrukcję dla niemcowni. Nie ma czegoś takiego w żadnym RS/WS. Nie ma też takiego zapisu w instrukcji francuskiej, angielskiej czy amerykańskeij ani w znanej mi serwisówce. Chodzi tu prawdopodobnie o to, że przycisk kierunków po ich przesunięciu (lewo lub prawo) automatycznie wraca do pozycji środkowej. Ale światło kierunku i tak trzeba wyłączyć przez jego naciśnięcie.

Niestety nie mają też tego znanego z DSów sygnału "bib" "bib" przypominającego o konieczności wyłączenia kierunków.

 

Mój WS jest z 2004 z Polskiego salonu. Kierunki mu się nie wyłączają automatycznie (przynajmniej nie zdażyło im się) natomiast daje sygnał dżwiekowy tzw bip w miarę regularnych odstepach. Motor był przez pewien czas u innego właściciela także nie gwarntuję że to nie jest przeróbka.

 

pozdrowienia

 

PS

bez szyby na orginalnych cobrach lo shot gun i kuryakinie spalanie ok 5,8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Automatyczne światła, to skrót myślowy panów piszących instrukcję dla niemcowni. Nie ma czegoś takiego w żadnym RS/WS. Nie ma też takiego zapisu w instrukcji francuskiej, angielskiej czy amerykańskeij ani w znanej mi serwisówce. Chodzi tu prawdopodobnie o to, że przycisk kierunków po ich przesunięciu (lewo lub prawo) automatycznie wraca do pozycji środkowej. Ale światło kierunku i tak trzeba wyłączyć przez jego naciśnięcie.

Niestety nie mają też tego znanego z DSów sygnału "bib" "bib" przypominającego o konieczności wyłączenia kierunków.

 

Mój WS jest z 2004 z Polskiego salonu. Kierunki mu się nie wyłączają automatycznie (przynajmniej nie zdażyło im się) natomiast daje sygnał dżwiekowy tzw bip w miarę regularnych odstepach. Motor był przez pewien czas u innego właściciela także nie gwarntuję że to nie jest przeróbka.

 

pozdrowienia

 

PS

bez szyby na orginalnych cobrach lo shot gun i kuryakinie spalanie ok 5,8

 

A ja potwierdzam zdanie Seboki. W moim RS kierunki same się kasują, jak zapomnę o nich. Tylko, że występuje to podczas jazdy. Stojąc będzie migał, np. pod światłami.

Dobry ten patent, bo czasem się człowiek zapomni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz ja mam pytanie techniczne .... :crossy:

Czy zarowka w lampie glownej jest taka sama jak w samochodach ??? :biggrin:

Chodzi mi o to ze nie wyjmowalem jeszcze a chcialbym zmienic na xenowa a widzialem tylko w necie ze wygladem jest taka sama jak samochodowa ...

Prosze o potwierdzenie tak czy nie :biggrin:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4. Automatyczne światła, to skrót myślowy panów piszących instrukcję dla niemcowni. Nie ma czegoś takiego w żadnym RS/WS. Nie ma też takiego zapisu w instrukcji francuskiej, angielskiej czy amerykańskeij ani w znanej mi serwisówce. Chodzi tu prawdopodobnie o to, że przycisk kierunków po ich przesunięciu (lewo lub prawo) automatycznie wraca do pozycji środkowej. Ale światło kierunku i tak trzeba wyłączyć przez jego naciśnięcie.

Niestety nie mają też tego znanego z DSów sygnału "bib" "bib" przypominającego o konieczności wyłączenia kierunków.

 

Mój WS jest z 2004 z Polskiego salonu. Kierunki mu się nie wyłączają automatycznie (przynajmniej nie zdażyło im się) natomiast daje sygnał dżwiekowy tzw bip w miarę regularnych odstepach. Motor był przez pewien czas u innego właściciela także nie gwarntuję że to nie jest przeróbka.

 

 

Witam

W moim RS z 2002 kierunki wyłaczaja się automatycznie podczas jazdy tak jak w instrukcji ok. 150 m. Stanie na światłach nie kasuje włączonego kierunku. Tak samo było w Virago 1100 i powiem że jestem zdziwony że mogliby skasować ten jakby nie patrzeć całkiem dobrą funkconalność w nowych motocyklach.

Pozdrawiam

 

To teraz ja mam pytanie techniczne .... :icon_mrgreen:

Czy zarowka w lampie glownej jest taka sama jak w samochodach ??? :biggrin:

Chodzi mi o to ze nie wyjmowalem jeszcze a chcialbym zmienic na xenowa a widzialem tylko w necie ze wygladem jest taka sama jak samochodowa ...

Prosze o potwierdzenie tak czy nie :biggrin:

 

U mnie jest H4 taka jak samochodowa

 

Pozdrawiam

 

Chciałbym jeszcze podążyć temat spalania przy pustych wydechach.

 

Poczytałem trochę i okazuje się że przy pustych wydechach będzie problem, ale z tego co słyszę jakoś sobie z tym poradziliście. Wasze motory spalają o.k. 5-6 a mój po sprawdzeniu o.k.10 l/100km. Byłem u mechanika ( dobry gość polecany przez znajomych) ale skończyło po ustawieniu fabrycznych ustawień gaźnika że motor ładnie pracował na wolnych obrotach ale aby ruszyć trzeba było osiągnąć ze 3000 obrotów inaczej gasł. Wyglądało to tak jakby moment obrotowy na wolnych obrotach był tylko taki aby potrzymać prace silnika. Podnieśliśmy poziom paliwa i pomogło trochę. Motor już rusza ale dopiero powyżej ok. 2500 obr ma moc, ale nie oto chodzi żeby jeździć tym jak WSKą.

 

NA pewno ktoś z Was pamięta jak ustawił gaźnik lub zmieniał dysze. Jeżeli nie pomożecie to zacznę z żalem szukać oryginalnych wydechów.

 

Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie.

 

ps

Dla zainteresowanych: posiadam Serwisówke do RS1600 99-2003 jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest H4 taka jak samochodowa

Dla zainteresowanych: posiadam Serwisówke do RS1600 99-2003 jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt.

 

Dzieki bardzo. :)

Ja bym potrzebowal, ale dopiero jak wroce do Polski czyli w polowie wrzesnia, bo mam tylko owners manual in inglisz werszyn :)

Masz do przeslania mailem czy w formie ksiazki jakas wolna ??? :)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...