Skocz do zawartości

BMW e-32 750i prod. do 94 roku Czy awaryjny itp.


gutek_rapier
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka przymierzam się do kupna BMW 750i e-32 silnik 5 litrowy 299km.

Czy ten wóz jest awaryjny,jak z częściami,jakie średnie spalanie,co najczęściej się sypie i tym podobne info.

Proszę o wypowiedzi osób które miały z takim samochodem do czynienia,nie chce wypowiedzi typu kolega kolegi miał i coś tam albo słyszałem że i tym podobne.

Aha i nie chce żeby wypowiadał się tu użytkownik Wiertara.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEHE, no dobra, rozumiem, że chcesz jeździć tym smokiem i jako 15 latek masz na utrzymanie :icon_mrgreen:

Kolega wcześniej podał linka odnośnie spalania, lecz należy przyjąć to za wariant dość optymistyczny, ja bym realnie liczył ok 20-22 przy normalnym cyklu miejskim. Co będzie lecieć? Zawias do tego jest drogi (zawias leci we wszystkich autach na naszych drogach) amorki będą kosztowały od 400zł/szt w górę za jakiś szmelc, o Bilsteina nawet nie chcę pytać :notworthy: Kloc waży ze 2 tony w zwiazku z czym, jeżdząc po naszych drogach może pojawić sie zjawisko pękania sprężyn, przy tej mocy i wadze nie wróżę długiego żywotu sprzęgłu, chyba, że aftomata, to jest inna bajka. Przy tej mocy i wadze, przy średnio ciężkiej nodze należy spodziewać się wybić krzyżaków na wale oraz przegubu elastycznego wału. Hamulce do tego będą kosmicznie drogie.

Należy pamietać, ze bawarki maja dość czułe zawieszenie i wszelkie niedomagania natychmiast wyjdą. Najkorzystniej jest wykonywać remont zawieszenia kompleksowo ale tu oczywiście cena moze wprawić w kompleksy. Dla przykładu podam Ci, że w E-34 remont zawieszenia czyli wymiana wahaczy, końcówek i drążków kierowniczych + gum stabilizatorów + silentblockow na górnych wahaczach + amortyzatorów kosztuje ok 4500zł przy użyciu podzespołów Sachs.

Ja tam proponowałbym Ci na początek jakiegoś CIVICa albo Colta :notworthy:

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już raczej postanowiłem ze biorę wersje e-32 735 lub 730 bo pala dużo mniej i niema tej tylnej zawiechy gazowej i ogólnie tańsza eksploatacja i jeszcze jak będzie zagazowany to będzie dla mnie idealny

Edytowane przez gutek_rapier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To która wersja niema gazówki z tyłu??Słyszałem ze któreś niemiały a czy da sie przerobic zawieche na zwykła jeśli tak to za ile?

koledze zapewne chodzi o NIVO , jesli tak to da sie przerobic , w mojej e34 też to g**no był i wywaliłem , zaślepiasz z tyłu przewody od hydrauliki i po kłopcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh w sumie to nie takie drogie bo przednie kosztują 85zł sztuka a tylne 200zł

Co ile wymienia się takie amorki??

 

Jeszcze tylko muszę jeden motor sprzedac i kupuje sobie którąś z tych bawari

Edytowane przez gutek_rapier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh w sumie to nie takie drogie bo przednie kosztują 85zł sztuka a tylne 200zł

Co ile wymienia się takie amorki??

 

Jeszcze tylko muszę jeden motor sprzedac i kupuje sobie którąś z tych bawari

 

Tak sobie z ciekawości sprawdziłem ceny cześci do E32 750 i najtańszy amorek (firma "krzak" -amortyzator uniwersalny :icon_mrgreen: ) to 166 zł .

Co ciekawe w jakichś wersjach szły amortyzatory hydropneumatyczne - sztuka za 2500 zł :icon_mrgreen: (roczniki 86-91).

Z którego roku chcesz kupić samochód i z jakim przebiegiem? Znając życie to zawieszenie bedzie do roboty (jak w większości uzywanych smaochodów - no chyba, ze ktoś Ci pokaże rachunki że było robione).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie wymieniłem drążki kierownicze (środek + L+P) i zacząłem czuć na kierownicy pracę zawieszenia (dobicie/odbicie) skutkuje to mniejszym lub wiekszym oporem kierownicy i pojawia się to przy prędkościach od ok 140km/h na łukach. Dowiedziałem się, że najprawdopodobniej jest to któryś z wahaczy i jesli chce wyeliminować wszelkie upierdliwe jak zrzędliwa baba stuki z zawieszenia w bryce z przebiegiem 200 tys km najlepiej zrobić kompleksową wymianę wszystkich gum i końcówek. Muszę zmienić amorki, najtaniej po rabatach dorwałem GPD po 110zł/szt natomiast NK wyniosłyby mnie po 130zł/szt przypomnieć tu należy, że mam zwykłą 520i bez żadnych wodotrysków czy innych M-Techników. ku*wa, ja tego audio do tego samochodu się nie doczekam :/ jeszcze lakier trzeba zrobic bo jakiś ch*j podrapał z zazdrości :[

Najważniejsze, że miło się jeździ a słuchać można tegą pięknego gulgotu R6 :P

 

 

 

P.S. A jak by tych chu*ów drapiących lakier było mało, to jeszcze zapomniałem się przelogować :/

 

DZIADYGA

Edytowane przez Aśka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda dość ladnie, choć nie wiem po jaką cholerę zamalował na czarno nerki na grillu. Daleko nie masz więc mozesz podjechać i obejrzeć. Musisz pamietać, ze jest to 12 zaworowy silnik R6 a te mialy problemy z pekającymi głowicami, jak mawiał pewien osobnik z M-Power Club "W M-20 i M-21 głowica prędzej czy później musi peknać, tak mają).

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...