gutek_rapier Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Siemka przymierzam się do kupna BMW 750i e-32 silnik 5 litrowy 299km.Czy ten wóz jest awaryjny,jak z częściami,jakie średnie spalanie,co najczęściej się sypie i tym podobne info.Proszę o wypowiedzi osób które miały z takim samochodem do czynienia,nie chce wypowiedzi typu kolega kolegi miał i coś tam albo słyszałem że i tym podobne.Aha i nie chce żeby wypowiadał się tu użytkownik Wiertara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Ty go chcesz kupic ? 15-letni czlowiek ? :) O spalanie raczej bym sie nie martwil - w 20l/100km powinienes sie zmiescic :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Prosiłem bez takich wypowiedzi, ludzie po co spamujecie i nabijacie sobie posty dla mnie to jest ważne!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 http://www.autocentrum.pl/zuzycie_paliwa/B...eria_7_E32.html Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 HEHE, no dobra, rozumiem, że chcesz jeździć tym smokiem i jako 15 latek masz na utrzymanie :icon_mrgreen:Kolega wcześniej podał linka odnośnie spalania, lecz należy przyjąć to za wariant dość optymistyczny, ja bym realnie liczył ok 20-22 przy normalnym cyklu miejskim. Co będzie lecieć? Zawias do tego jest drogi (zawias leci we wszystkich autach na naszych drogach) amorki będą kosztowały od 400zł/szt w górę za jakiś szmelc, o Bilsteina nawet nie chcę pytać :notworthy: Kloc waży ze 2 tony w zwiazku z czym, jeżdząc po naszych drogach może pojawić sie zjawisko pękania sprężyn, przy tej mocy i wadze nie wróżę długiego żywotu sprzęgłu, chyba, że aftomata, to jest inna bajka. Przy tej mocy i wadze, przy średnio ciężkiej nodze należy spodziewać się wybić krzyżaków na wale oraz przegubu elastycznego wału. Hamulce do tego będą kosmicznie drogie.Należy pamietać, ze bawarki maja dość czułe zawieszenie i wszelkie niedomagania natychmiast wyjdą. Najkorzystniej jest wykonywać remont zawieszenia kompleksowo ale tu oczywiście cena moze wprawić w kompleksy. Dla przykładu podam Ci, że w E-34 remont zawieszenia czyli wymiana wahaczy, końcówek i drążków kierowniczych + gum stabilizatorów + silentblockow na górnych wahaczach + amortyzatorów kosztuje ok 4500zł przy użyciu podzespołów Sachs.Ja tam proponowałbym Ci na początek jakiegoś CIVICa albo Colta :notworthy: Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Już raczej postanowiłem ze biorę wersje e-32 735 lub 730 bo pala dużo mniej i niema tej tylnej zawiechy gazowej i ogólnie tańsza eksploatacja i jeszcze jak będzie zagazowany to będzie dla mnie idealny Edytowane 23 Lutego 2007 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 E-32 z małymi motorami też mają gazowe amorki a 3,5l gazu opędzluje Ci min 18l w mieście. Na trasie bajka, 10,5 - 11,5l/100km. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) To która wersja niema gazówki z tyłu??Słyszałem ze któreś niemiały a czy da sie przerobic zawieche na zwykła jeśli tak to za ile? Edytowane 23 Lutego 2007 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 To która wersja niema gazówki z tyłu??Słyszałem ze któreś niemiały a czy da sie przerobic zawieche na zwykła jeśli tak to za ile?koledze zapewne chodzi o NIVO , jesli tak to da sie przerobic , w mojej e34 też to g**no był i wywaliłem , zaślepiasz z tyłu przewody od hydrauliki i po kłopcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Heh w sumie to nie takie drogie bo przednie kosztują 85zł sztuka a tylne 200zł Co ile wymienia się takie amorki?? Jeszcze tylko muszę jeden motor sprzedac i kupuje sobie którąś z tych bawari Edytowane 23 Lutego 2007 przez gutek_rapier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Heh w sumie to nie takie drogie bo przednie kosztują 85zł sztuka a tylne 200zł Co ile wymienia się takie amorki?? Jeszcze tylko muszę jeden motor sprzedac i kupuje sobie którąś z tych bawari Tak sobie z ciekawości sprawdziłem ceny cześci do E32 750 i najtańszy amorek (firma "krzak" -amortyzator uniwersalny :icon_mrgreen: ) to 166 zł .Co ciekawe w jakichś wersjach szły amortyzatory hydropneumatyczne - sztuka za 2500 zł :icon_mrgreen: (roczniki 86-91).Z którego roku chcesz kupić samochód i z jakim przebiegiem? Znając życie to zawieszenie bedzie do roboty (jak w większości uzywanych smaochodów - no chyba, ze ktoś Ci pokaże rachunki że było robione). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aśka Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) Ja właśnie wymieniłem drążki kierownicze (środek + L+P) i zacząłem czuć na kierownicy pracę zawieszenia (dobicie/odbicie) skutkuje to mniejszym lub wiekszym oporem kierownicy i pojawia się to przy prędkościach od ok 140km/h na łukach. Dowiedziałem się, że najprawdopodobniej jest to któryś z wahaczy i jesli chce wyeliminować wszelkie upierdliwe jak zrzędliwa baba stuki z zawieszenia w bryce z przebiegiem 200 tys km najlepiej zrobić kompleksową wymianę wszystkich gum i końcówek. Muszę zmienić amorki, najtaniej po rabatach dorwałem GPD po 110zł/szt natomiast NK wyniosłyby mnie po 130zł/szt przypomnieć tu należy, że mam zwykłą 520i bez żadnych wodotrysków czy innych M-Techników. ku*wa, ja tego audio do tego samochodu się nie doczekam :/ jeszcze lakier trzeba zrobic bo jakiś ch*j podrapał z zazdrości :[Najważniejsze, że miło się jeździ a słuchać można tegą pięknego gulgotu R6 :P P.S. A jak by tych chu*ów drapiących lakier było mało, to jeszcze zapomniałem się przelogować :/ DZIADYGA Edytowane 23 Lutego 2007 przez Aśka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Mam juz upatrzona to ta: http://www.allegro.pl/item169266517_bmw_lo...e_warszawa.html co o niej myslicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Wygląda dość ladnie, choć nie wiem po jaką cholerę zamalował na czarno nerki na grillu. Daleko nie masz więc mozesz podjechać i obejrzeć. Musisz pamietać, ze jest to 12 zaworowy silnik R6 a te mialy problemy z pekającymi głowicami, jak mawiał pewien osobnik z M-Power Club "W M-20 i M-21 głowica prędzej czy później musi peknać, tak mają). Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 jak czytam o stoowaniu najtanszych czesci typu amorków "noname" po 200 pln to nachodzi mnie jedna myśl.....was po prostu nie stac na utrzymanie BMW :)bez urazy oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.