Skocz do zawartości

silniki czterocylindrowe,nieregularna praca zwlaszcza na wolnych i niskich obrotach.


jaros4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich motonitow.od jakiegos czasu borykam sie z problemem nieregularnych obrotow mojego kawasaki z750.(chlodzony powietrzem).kontrola gaznikow i swiec nic nie dala,zaplon ok,na pozor wszystko w porzadku.jednak podczas rozpedzania jeden z cylindrow przerywa,uspokaja sie dopiero przy wysokich obrotach.pomiar kompresji przyzadem wykazal na tym cylindrze spadek wartosci.czy wymiana samych pierscieni cos da?gdzie szukac czesci silnikowych do takiego motocykla(84rok.)glownie chodzi o pierscienie i uszczelke pod glowice.moze jakis rzemieslnik zajmuje sie produkcja takich czesci?bardzo prosze o jakies informacje. ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z uszczelką nie powienieneś mieć większych problemów (np larsson)

o pierscienie pytaj u dealera kawasaki

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich motonitow.od jakiegos czasu borykam sie z problemem nieregularnych obrotow mojego kawasaki z750.(chlodzony powietrzem).kontrola gaznikow i swiec nic nie dala,zaplon ok,na pozor wszystko w porzadku.jednak podczas rozpedzania jeden z cylindrow przerywa,uspokaja sie dopiero przy wysokich obrotach.pomiar kompresji przyzadem wykazal na tym cylindrze spadek wartosci.czy wymiana samych pierscieni cos da?gdzie szukac czesci silnikowych do takiego motocykla(84rok.)glownie chodzi o pierscienie i uszczelke pod glowice.moze jakis rzemieslnik zajmuje sie produkcja takich czesci?bardzo prosze o jakies informacje. :wink: :icon_exclaim:

 

A próbę olejową zrobiłeś? Może "tylko" zawory są podparte i dlatego nie ma kompresji w jednym cylindrze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próba olejowa pozwala określić czy pierścienie są szczelne. Robi się dwa pomiary - jeden "na sucho", a w drugim należy wlać do każdego cylindra kilka ml oleju silnikowego. Jeśli drugi pomiar nie różni się od pierwszego to oznacza że przyczyna nieszczelności leży poza pierścieniami (np zawory, uszczelka )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest cos na rzeczy z zaworami,wczoraj,korzystajac z ladnej pogody wyprowadzilem ze stajni motocykl by go chwilke rozruszac po zimowej przerwie.Pale,wszystkie gary graja rownomiernie,az milo posluchac!Szybki pomiar kompresji pozyczonym przyzadem rowniez wykazal sprezanie ok,po rowno na cylinder,ok.8-9czegos...nie pamietam jednostek.Wkrecam z powrotem swiece,krotka przejazdzka po najblizszej okolicy,i co?Po ok 10min jazdy znow przerywa jeden garnek.pokonany wracam do garazu,mierze kompresje jeszcze raz,3 cylindry wciaz 9,a jeden,ten sam co poprzednio 6!Coz codow nie ma,czeka mnie naprawa.Najpierw sprawdze szczelnosc zaworow ,bo gdyby chodzilo o pierscienie,faktycznie takie "chwilowe znartwychwstanie"jak opisalem wczesniej byloby raczej nie mozliwe.Niemniej jednak dziekoje za zainteresowanie tematem i wasze porady.do zobaczyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...