lukasz_vip Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Ile moze kosztować w sumie( tj. robocizna + częsci ) kapitalny remont silnika, czyli regeneracja wału lub dobra używka, nowy tłok, szlif cylindra, remont głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 tłoczek wóssnera kosztuje 650 zł około(odkuwany podnosząacy kompreche) uszczelniacze zaworów chyba po 4 ziko sztuka(4x) uszczelka pod głowicę około 90zł szlif z honowaniem około 80zł,za to co napisałem to za robote ze 300zł , (jeśli twoja głowica nie wymaga docierania zaworów i regeneracji prowadnic bądź wymiany zaworów.) a jeśli chodzi o wał to wątpie żeby dostał luzów, chyba ze ma już konkreny przebieg, i cena naprawy wzrośnie niebagatelnie. w mojej dr wał po 55tyś 0luzów.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 No suzi stoi na serwisie. I jak dzwoniłem to mówią, że wał do wymiany i tłok, a co do głowicy to jescze nie wiedzą. Jutro mam sie dowiedziec ile za remont z wałem i bez wału. na liczniku mam przebieg 30 tys. ale to na pewno nie orginalny przebieg. Po stanie zewnętrznym nie wyglądało wcale moto na duzy przebieg. Silnik chodził ładnie tylko brał 1l oleju na 1000km. Jak się zagrzał to nawet dymka nie puścił. Podjechałbym zobaczył jak to wszystko dokładnie wygląda, ale mam jakieś 60km do serwisu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 ale padł z dnia na dzień czy jak? może lepiej poszukać nowego silnika Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Moto cały czas chodziło. Nawet na serwis mogłem nim jechać, tylko ,że za zimno było. Przyczyną tego,że oddałem go na serwis było tylko spalanie oleju i nic więcej. Jescze na serwisie go odpalałem po miesiącu stania i bez problemu chycił za 3 kopnięciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 to bral oleju jeszcze mniej niz moja dr500 z 84 roku przy licznikowym stanie 60tyś moze nieco wiecej. ja jak dawalem na trasie to widac bylo jak ubywa:P nie no pewnie kolo 1,5l-2l. wczesniejszy wlasciciel zrobil remont glowicy wiec tylko przez luz tloka tyle brał - chociaz jeszcze sie miescil w tolerancji o dziwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Mi tez zre oleum , to normalne w starym singlu. Co do walu to malo mozliwe , lepiej sprawdz osobiscie bo poco wydawac kupe kasy na wal + rozbiorka silnika , moze chlopaki sponsora szukaja...Kapitalka cylinder i glowica nie wiecej jak 1200 zl. Luzny wal wydaje charakterystyczny dzwiek , takie grzechotanie wzrastajace pod obciazeniem. IMHO rozpedziles sie z tym remontem , nie jest tak zle aby odrazu remontowac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Jeśli normalnie jeździłeś i silniczek chodził w miare cicho to nie daj sie naciągnąć w wymiane wału!! Ja znam takich mechaników co wynajdują sobie uszkodzenia w celu powiekszenia zarobków.. Szerze mówiąc, ja juz nigdy nie oddam motora do serwisu, bo raz oddałem, umówiłem sie na daną godzine a Ci oczywiście nie dali rady sie wyrobić więc sie wnerwiłem, usiadłem sobie i patrzyłem jak składają moj i inne motory... Gość wał od silnika H-d jakims metrowym kluczem probował odkręcić.. walił w niego młotem a na końcu spytał sie szefa czy tam jest lewy czy prawy gwint?!?! Sorry za offtopic ale nie mogłem sie powstrzymać.Jak ja kupowałem części do xt600 to za tłok proxa dałem 420zl za uszczelki góry silnika z uszczelniaczami zaworowymi 120zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 jeśli nie bedziesz naprawiał dołu nie kupuj tłoka na podwyższony stopień sprężania inaczej wał będzie pracował pod wyższym obciążeniem i dostanie bardziej po dupie Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 (edytowane) Dzisiaj mam dostac szczegółowe info dotyczące remontu. Ale chyba zrobie tylko szlif i nowy tłok, aby oleju nie brał. Ja i tak bede go używał tylko po asfalcie to wał tak po dupie niedostanie jak w terenie. Jak mnie ten serwis wnerwia. Nie ma to jak samemu rozbierać moto. Dowiedziałem sie jedynie, że to jednak nie wał a sama korba nadaje sie do wymiany. Czekam na telefon od szefa serwisu i jakoś się doczekać nie moge. Kto wie ile kosztuje korba do dr600?? Edytowane 21 Lutego 2007 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Wymiana samej korby nic nie daje , wymienia się czop, łożysko , i korbowód.Całość około 1200 zł kosztuje ( o ile dobrze pamiętam )Plus przełożenie.Ale to znacznie podnosi koszt naprawy bo trzeba cały silnik rozbierać i składaćAle jeżeli przebieg jest 30 000 to korbowód powinien być sprawny.Możesz podjechać do tego serwisu. Niech Ci pokażą te luzy.Korbowód , może mieć luz osiowy ale promieniowy powinien być niewyczuwalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Prawidlowow eksploatowany wal polata ponad 100 tys km. Lepiej kupic uzywke bez luzow za 400 zl , niz wydac na nowa korbe ponad 1200 zl. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 No dzisiaj gadałem, z szefem serwisu. Nie robie wału bo cała impreza by mnie wyszła 2500zł. Zrobie tylko: nowy tłok, szlif cylindra, remont głowicy, nowe łańcuszki (balansujacy i rozrząd), nowy olej, filtr oleju i do tego jescze robocizna serwisu. Całość wyniesie mnie prawie 1600zł. Teraz żałuje bo mogłem dalej śmigac na moto i go wcale nie robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 słuchaj no juz stało sie ale pamietaj ze jak juz to zrobisz to masz praktycznie nowke fure i w dodatku taki sprzet jest pewny mozesz na niego wsiasc i jechac do turcji i nic nie powienno sie z nim dziec bo masz wszysko nowe pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 zalezy od kompresji , mogles najpierw sprawdzic potem grzebac :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.