Skocz do zawartości

Intercom, interkom motocyklowy


Gość krzych
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Fader oczywiscie podesle Ci ta instrukcje, ale dopiero we wtorek ok? Dzis juz nie dam rady a jutro z rana wyjezdzam i wracam w pon wieczorem.

Pozdrowionka

dzięki będę czekał poczytalem juz instrukcje od midlanda ,ale do scali nigdzie nie ma w ----NASZYM KOCHANYM OJCZYSTYM DIALEKCIE :biggrin: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kasku otwartego - ale z szybą, jak najbardziej (Nolan na przykład oferuje interkomy do swoich kasków jet). Warunek: szyba musi zasłaniać mikrofon, w przeciwnym razie szum będzie nie do usunięcia. Przy użyciu funkcji vox (włączanie nadawania głosem) pasażer zatłucze kierowcę za próbę ogłuszenia :).

Bez szyby to działa tylko do takiej prędkości, przy której dogadasz się z pasażerem także bez interkomu (chyba że do telefonu, to ok).

Wiem od użytkownika, że interkom jako-tako sprawdzał się w Scuberthcie J1, testy w Shoei J-Cruise też wypadły bardzo dobrze, ale to są kaski o poziomie hałasu niższym od wielu tanich integrali, a to jest właśnie najsłabsze ogniwo przy użytkowaniu każdego interkomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 4 urządzeń to wspomniana wcześniej Scala Rider G4, większość tańszych systemów zadziała tylko w trybie dwuosobowym bike-to-bike. Może być problem z nawiązaniem połączenia z konkretną osobą, bo nie ma wyboru co do częstotliwości pracy.

 

Może niech wypowie się ktoś, kto jeździ na co dzień w kasku otwartym, ale moje testy jetów + kilkukrotna jazda ze zdjętą szczęką we własnym kasku (Scorpion EXO-900) potwierdzają to, o czym pisałem wczoraj. Hałas na mikrofonie zabija wszelką użyteczność systemu komunikacji, nawet najlepszego.

Inna sprawa, że sam nie wybrałbym się w trasę w otwartym kasku, choć na pewno niejeden powie, że na lato tylko jet :).

Edytowane przez Arcer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem TAK jesli by sie okazalo ,ze nie ma opcji uzywania interkomu [kask nolan43N] to chyba bede musial z tego urzadzenia zrezygnowac bo niewyobrazam sobie jak w kasku szczekowym moglbym podruzowac po takich krajach jak; RUMUNIA,BULGARIA,GRECJA MONTENEGRO CHORWACJA ITD.Kraje te zawsze zwiedzalem latem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, to trzeba było od razu mówić że kask jest z długą szybą :). Zresztą do N43 masz przecież dedykowany zestaw... Jak ma być kompatybilny z kilkoma innymi zestawami, to oczywiscie trzeba kupić coś innego (przykłady padły wcześniej). To, co mówiłem wcześniej o kaskach otwartych, dotyczyło tych bez szyby lub z szybą szczątkową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie intercomu SENA ktoś pisał ze nie ma w Polsce serwisu ,i może być problem jak się coś zepsuje

ja sie przymierzam do -- midland bt next

choć tez jeżdżę w otwartym kasku NOLAN N42

ZIBI63 jaki rocznik masz swej -SABRE :)

Edytowane przez fader42
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wybrałem w końcu Scala Rider Q3 .Przetestuje i coś więcej napisze .Na razie uaktualniłem soft , sparowałem telefon i ustawiłem kilka stacji radiowych .Sporo funkcji do ogarnięcia :biggrin:

"Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kasku otwartego - ale z szybą, jak najbardziej (Nolan na przykład oferuje interkomy do swoich kasków jet). Warunek: szyba musi zasłaniać mikrofon, w przeciwnym razie szum będzie nie do usunięcia. Przy użyciu funkcji vox (włączanie nadawania głosem) pasażer zatłucze kierowcę za próbę ogłuszenia :).

Bez szyby to działa tylko do takiej prędkości, przy której dogadasz się z pasażerem także bez interkomu (chyba że do telefonu, to ok).

Wiem od użytkownika, że interkom jako-tako sprawdzał się w Scuberthcie J1, testy w Shoei J-Cruise też wypadły bardzo dobrze, ale to są kaski o poziomie hałasu niższym od wielu tanich integrali, a to jest właśnie najsłabsze ogniwo przy użytkowaniu każdego interkomu.

 

pozwolę się nie zgodzić w całej rozciągłości

przez dwa/trzy lata używałem scala rider Q2 w robocie (dzień w dzień), rzadko kiedy (właściwie prawie wcale) zamykałem przyłbicę w kasku szczękowym (Nolan N102), prawidłowe działanie spokojnie do ok. 120km/h

i dalej - mikrofon zbierał mniej szumów przy całkowicie otwartej przyłbicy niż gdy był schowany za szczęką a szybka była lekko uchylona - wtedy już przy prędkościach ok 50km/h łapał tyle szumów, że rozmowa okazywała się być niemożliwa

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...