Śliwa Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Wielokrotnie na 4um ludzie się pytali co to takiego ten highside - no więc kolega na filmiku ładnie to zademonstrował :icon_twisted: http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=229314 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) Jaka była tego przyczyna?Zbyt szybko wchodził z zakręt,czy za szeroko? Edytowane 19 Lutego 2007 przez taju25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 No i jak się z tego wybronic ... ? Ale piekny winkiel tak btw ... :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pierun Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Tylne koło traci przyczepność, a później nagle ją łapie - taka jest przyczyna highslide'u. W tym wypadku mogło to być za dużo gazu, nierozgrzane opony, piasek na jezdni, itp. Highslide'a można też zaliczyć hamując zbyt mocno tylnym hamulcem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Jaka była tego przyczyna? chyba troche przesadzil z otwarciem przepustnicy w dosc mocnym pochyleniu. sama predkosc nie byla porazajaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 hmm na podobnej zasadzie robia drifty na motorkach ? Tylko ze robia to tak zeby zlapac przyczepnosc na wyjsciu z zakretu ... dobrze mysle ? Czy raczej błędnie ? Ale jednym slowem mowiac ... paskudne to jest ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joniec Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Chyba jednak dał zbyt dużo gazu o chwile za wcześniej wychodząc z łuku. Słychać chyba nawet zwiększanie obrotów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) Przypatrzcie się uważnie na tylną lampę. Wyraźnie widać, że tuż przed glebą zaświecił się stop, czyli spanikował i nacisną tylny hebel. Gdyby nie hamował to pewnie by się zmieścił na przeciwnym pasie. Jakby nie odpuścił hamulca to być może noga by mu utkwiła między moto i asfaltem, chyba, że by dobrze to skontrował. Ewentualnie z hamulca szybko przejść na gaz i wyjść z zakrętu w pełnym ślizgu kontrolowanym :icon_mrgreen: Ale temu, kto tak potrafi raczej nie przydarzają się takie rzeczy :flesje: Edytowane 19 Lutego 2007 przez Lukass102 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 jak sie na turystycznych oponach śmiga to niedziwota :icon_mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śmigło (Sprint'er eSTeciak;-) Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 no gość miał trochę pecha....oglądając ten filmik odniosłem wrażenie, że to nie wciśnięcie tylnego hebla tylko nienajlepsze operowanie manetką doprowadziło do tego...gość na winklu dodaje gazu, guma zrywa legutko przyczepność (widać jak oponka zostawia ślad) a ułamek sekundy później klient zbyt gwałtownie oddaje gaz...no i bum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 chciał wyjśc z poślizgu i oddał manetkęmółg pociągnąc manetę do końca to by się tylko śliznał :( Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) Jak kolo tylne zaczyna lapac uslizg to NIE WOLNO oddac calkowicie gazu, tylko troche ujac. W innym przypadku spowoduje to calkowite odciazenie tylnego amora i wyjebie nas jak z katapultyna filmiku slychac ze tuz przed highside olo zamyka przepustnice i jest po zawodach... Edytowane 19 Lutego 2007 przez Bodzyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 chcialbym sie nauczyc smigac tak ladnie jak mowicie :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taju25 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Czyli jaki wniosek-śpiesz sie powoli.Kup sobie rowej na 3 kołach.Jak nie umiesz to się nie brac za takie manewry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Raff mieszkasz w Poznaniu, tor masz pod nosem , nic tylko cwiczyc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.