santi Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Witam ,300 km temu zrobiłem remont silnika .Wymieniłem stary tłok na tłok włoski firmy meteor.Jeżdziłem tak jak nalezy ,wlewałem olej motul więcej niż potrzeba i dzisiaj po przejechaniu ok 15 km dałem dosłownie na chwile w palnik i skutek jest taki ,że zatarłem tłok.Mam pytanie czy trudno się wyciąga zatarty tłok z cylindra i czy z waszych doświadczeń głebokie mogą być rysy na cylindrze oraz gdzie mogę kupić dobry tłok renomowanej firmy do ktm lc2 silnik taki jak yamaha dtr 125 1996 r ,tłok z otworkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Witam ,300 km temu zrobiłem remont silnika .Wymieniłem stary tłok na tłok włoski firmy meteor.Jeżdziłem tak jak nalezy ,wlewałem olej motul więcej niż potrzeba i dzisiaj po przejechaniu ok 15 km dałem dosłownie na chwile w palnik i skutek jest taki ,że zatarłem tłok.Mam pytanie czy trudno się wyciąga zatarty tłok z cylindra i czy z waszych doświadczeń głebokie mogą być rysy na cylindrze oraz gdzie mogę kupić dobry tłok renomowanej firmy do ktm lc2 silnik taki jak yamaha dtr 125 1996 r ,tłok z otworkiem. Uuu nie polecam tej firmy (meteor) robi same szaisy,a poza tym tłok powinien chyba wyjść bez problemu,(oby tylko nie porysował gładzi cylindra)a to zablokowało go czy poprostu kompresje stracił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 roznie moze sie zatrzec moze sie zatrzec tak ze bedziesz wybijal tlok albo cylinder szarpniesz i wyjdzie. Rysy tez moga byc rozne. Jesli kopka nie mozesz ruszyc tzn ze bedzie ciezko go wyciagnac. Ja dopiero zaczalem odkrecac przy okolo 70km bo musialem za jeppami jechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
santi Opublikowano 18 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Tłok jest zablokowany w cylindrze ,kopniaka nie mam tylko rozrusznik ,ale ten nie jest w stanie go ruszyć . Natomiast przy próbie wzięcia go na zapych koło się ślizga po asfalcie i jest zablokowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Tłok jest zablokowany w cylindrze ,kopniaka nie mam tylko rozrusznik ,ale ten nie jest w stanie go ruszyć . Natomiast przy próbie wzięcia go na zapych koło się ślizga po asfalcie i jest zablokowanemusisz odkręcić głowice i sprawdzić co sie tam stalo,mi też kiedys tak zablokowało ponieważ tłok rozleciał sie na sworzniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matex Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 No więc tak. ja mam TDR i kupiłem tłok wossnera za 306zł i za da dni miałem w domu. Adres sklepu (wszystko ten sam sklep)http://www.czesci-motocyklowe.plhttp://www.akcesoria-motocyklowe.plhttp://www.motorshop.plhttp://www.heidemann.plPolecam bo raz musiałem wymienić tłoczek i bez żadnych problemów. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 wszystko było by ok jak od razu bys sie zaopatrzył w taki tłok do twojej lc2 a tak sam narobiłes sobie teraz roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 kolega forumowy Czarczi miał to samo w swoim lc2, a mówiłem mu żeby zamówił proxa albo vertexa :biggrin: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Tłok zatarty nie musi byc niezywy:d przetrzeć papierem ugotowac w oleju przetoczyć przetrzec papierem;) i smigac:d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Tłok zatarty nie musi byc niezywy:d przetrzeć papierem ugotowac w oleju przetoczyć przetrzec papierem;) i smigac:d a potem narobisz sobie bałaganu przez luźny tłok że ja pierdziu.... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 (edytowane) moje posty rozmnażają się ostatnio jak kaczki .... Edytowane 18 Lutego 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 nic sobie nie narobisz:d jak go wygotyjesz bedzie wszystko ok:) sposób juz sprawdzony:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Tłok jest zablokowany w cylindrze ,kopniaka nie mam tylko rozrusznik ,ale ten nie jest w stanie go ruszyć . Natomiast przy próbie wzięcia go na zapych koło się ślizga po asfalcie i jest zablokowaneZastanawiam sie co moglo byc przyczyna tej awarii. Owszem mowisz ze po remoncie tlok mogl spuchnac - przytarl sie i ok (odkreciles za mocono i stalo sie) ale dlaczego po ostygnieciu tloka rozrusznik go nie kreci- i tlok wogole nie chce sie przemieszczac w cylindrze. Niestety czeka rozlozenie moto :/ Co do tloka METEOR - moze to nie jest wiadaca marka, ale bez przesady nie robia takiego zlomu. Mialem w Apie i tloczek dzialal poprawnie. Chociaz teraz w KTMie mam Vertexsa i polecam Vertexsa :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 No więc tak. ja mam TDR i kupiłem tłok wossnera za 306zł i za da dni miałem w domu. Adres sklepu (wszystko ten sam sklep)http://www.czesci-motocyklowe.plhttp://www.akcesoria-motocyklowe.plhttp://www.motorshop.plhttp://www.heidemann.plPolecam bo raz musiałem wymienić tłoczek i bez żadnych problemów. Pozdro. na stronie sklepu, ktorą podałeś jest napisane, ze jest to tłok tuningowy podnoszący moc i kompresje. Odczułeś przyrost mocy, jakaś poprawe w osiągach? :eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 nic sobie nie narobisz:d jak go wygotyjesz bedzie wszystko ok:) sposób juz sprawdzony:)Metoda ta nie jest zła (nawet dobra) ale w przypadku silników mało wysilonych i wolnoobrotowych(np.wsk,simson,romet) ale nie do silnika który kreci 12tys lepiej już zrobić szlif i wymienić tłok,(tak ja uważam),bez obrazy,Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.